Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tysonayt
Jag och 3 polare kommer vara där, sedan ska vi köra LAN, blir MYCKET BFBC2 kan jag lova

... får hoppas dom har fixat problemen med att göra flera stycken från samma nätverk då (var en del problem med det i betan). Och någon "LAN" knapp finns inte, bara online.

Permalänk
Medlem

Jag har beställt från game.se, kommer det till brevlådan eller får man hämta det på posten?:) Såg nån som skrev att de kom i brevlådan, de vore ju smidigt men inte så säkert=)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Jag har beställt från game.se, kommer det till brevlådan eller får man hämta det på posten?:) Såg nån som skrev att de kom i brevlådan, de vore ju smidigt men inte så säkert=)

Ang. brevlådan så spelar det roll om brevbäraren får ner det i brevlådan eller inte, om han inte får ner det så lämnas det på närmaste upphämtningsställe och du får en avi istället.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Installera spelet nyss och drog upp alla inställningarna på max samt 1920 x 1080 men märkte att jag lagga på rätt gött vid strider. Stängde av spelet så ser jag att virus scan är igång.. suck. Men nu med det avstängt så flyter det på fint Jäkla snyggt spel är det iaf, gillar det skarpt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Ang. brevlådan så spelar det roll om brevbäraren får ner det i brevlådan eller inte, om han inte får ner det så lämnas det på närmaste upphämtningsställe och du får en avi istället.

Okej, hoppas brevbärarn får ner det i lådan då:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skocke
Okej, hoppas brevbärarn får ner det i lådan då:)

Fick precis mitt i lådan från game.se

Permalänk
Medlem

Köpte mitt ifrån Ea store igår kväll. kunde börja spela direkt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fudge_79
Fick precis mitt i lådan från game.se

Grattis=) Surt nog så kan jag inte spela även om jag får det idag:( Väntar på mitt 5850 från Misco, lär ta en vecka till...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Ang. brevlådan så spelar det roll om brevbäraren får ner det i brevlådan eller inte, om han inte får ner det så lämnas det på närmaste upphämtningsställe och du får en avi istället.

Inte helt säkert faktiskt, mina hörlurar som inte fick plats i brevlådan kom brevbäraren till dörren med. Jäkligt schyst service av posten för en gångs skull.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Kan man ändra FOVen i singleplayer också?

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk

Mitt skickades från Game.se idag. Men så bor man i Umeå så det lär väl dimpa ner i morgon! Längtar!

Som ett barn på dagen innan julafton

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk

Weei, idag låg mitt BC2 i brevlådan som jag beställt från game =D

Nu Blir det LIIIIIIR=D

Visa signatur

Stationär: Ryzen 9 3900X | MSI B550 Tomahawk | EVGA GTX1080 SSC | Corsair Force MP600
Kamera: Sony A7 III |Zeiss 18mm 2.8 | Sigma 35mm 1.4 | Sony 85mm 1.8 | Tamron 28-75 2.8

Permalänk
Medlem

Chatta med Patrick Bach, DICE.
http://www.fz.se/artiklar/intervju/20100302/bad-company-2-cha...
13:00 - 14:00 idag!

Permalänk
Inaktiv

Nån som fått sitt från siba?

För mig står det exakt samma som igår
"Din beställning väntar på att hämtas av Posten/har hämtats av Posten."
Samma för er andra som beställt från siba?

Om inte kommer jag nog avboka den.

Permalänk
Medlem

Lycko er som kan spela, måste själv vänta 1 månad på mitt 5970 innan jag kan lira!

Skriv gärna vad ni tycker här sen!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
Nån som fått sitt från siba?

För mig står det exakt samma som igår
"Din beställning väntar på att hämtas av Posten/har hämtats av Posten."
Samma för er andra som beställt från siba?

Om inte kommer jag nog avboka den.

Nej har inte heller fått det än.
Men varför ska du avboka det? Det kommer ju imorgon!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
Nej har inte heller fått det än.
Men varför ska du avboka det? Det kommer ju imorgon!

ok
Står det samma för dig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxkill
ok
Står det samma för dig?

Ja, men jag tror inte det kommer att ändras, för om det är brev har det inget kollinr, och kan inte spåras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damir2d
Oj varför kör du allt på LOW????? Det kan inte vara snyggt alls.

kalla det CS:S style, prova!

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rosaluxenburg
kastar in dethär:

[WindowSettings]
Width=1920
Height=1200
Fullscreen=true
RefreshRate=59.950001
VSync=false
[Sound]
Quality=low
VoipEnable=true
SpeakerCount=0
[Graphics]
Effects=low
Soldiers=low
Vehicles=low
Overgrowth=low
Undergrowth=low
StaticObjects=low
Terrain=low
Shadows=low
Bloom=false
HSAO=false
MSAA=0
Water=low
MainQuality=low
Texture=low
DxVersion=auto
Aniso=16
Detail=low
RenderAheadLimit=1
Fov=90

wtf, HD 5870 och allt på low??

edit: lol du svara samtidit, 14:05..

Visa signatur

Asus UX32VD-R4002V

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
Chatta med Patrick Bach, DICE.
http://www.fz.se/artiklar/intervju/20100302/bad-company-2-cha...
13:00 - 14:00 idag!

Var ganska kasst, någon chatt var det ju inte utan snarare ställ en fråga, få KANSKE ett svar.

Jag ställde en fråga runt kl. 13.10, fick inget svar... kändes ju jävligt värt att hålla den uppe istället för att spela eller göra något vettigt...

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

"pre-load" (steam) nu, öppnar om 11h synd att man skall jobba inatt

Visa signatur

Asus UX32VD-R4002V

Permalänk

Själv beställde man från SIBA för någon månad sen, men har fortfarande inte fått det. Fick dock mail att dom hade skickat det så det är väl på väg hoppas jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mini_kaka
Själv beställde man från SIBA för någon månad sen, men har fortfarande inte fått det.

Kan ju bero på att det släpps imorron, inte meningen att nån ska få det innan release egentligen.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomasL
Kan ju bero på att det släpps imorron, inte meningen att nån ska få det innan release egentligen.

Har inte fått mitt än Skulle de inte skicka idag? Prioriterar inte Webhallen de som beställde före andra som också beställde?

EDIT: Såg nu att de har precis skickat mitt Förhoppningsvis får jag det imorgon.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsychedelicZ

DICE behöver patcha in en hardcore filter i server browsern dock.

+1
Detta är nästan ett måste

Sen gillar jag inte hur förbannat ljusa vissa banor är..

Permalänk
Medlem

Blev lite besviken nu faktiskt,men spelet är utklarat. Lite som modern warfare2 med ganska kort karriär.

Rekommenderar dock spelet. Grym grafik,skön spelkänsla.. Finns en del buggar,men kommer säkerligen updates för det skulle jag tro.

då blir det Multiplayer nästa då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheSweede
Var ganska kasst, någon chatt var det ju inte utan snarare ställ en fråga, få KANSKE ett svar.

Jag ställde en fråga runt kl. 13.10, fick inget svar... kändes ju jävligt värt att hålla den uppe istället för att spela eller göra något vettigt...

Du kunde ju bara gått in och kollat senare? Allt sparades ju på sidan!

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Lycko er som kan spela, måste själv vänta 1 månad på mitt 5970 innan jag kan lira!

Skriv gärna vad ni tycker här sen!

Varför vänta? Ett 4870 är ju inte kattskit.

Permalänk
Medlem

Lite synd att det finns SP, nu måste man ju spela det också

Jaja, spelet är skickat och kommer nog imorgon från webhallen. Det antar jag iaf. Får ju post vid 9-tiden så förhoppningsvis ser man något vid dörren när man vaknat