Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
En sak du inte får i det vanliga, är den häftiga Limited Edition texten på fodralet.
http://img.game.co.uk/ml/3/3/3/4/333421ps_500h.jpg

Ahh, jag vet xD. Fan köpte vanliga kom jag på för en stund sen ':p

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
Nej, men jag skulle tippa på att det kommer nu vid 11-12, är dock inte hemma :(.
Så det blir inget speland förens vid fem, surt.

Bara att Hoppas påatt det ligger i brevlådan när man kommer hem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
Kör med tre mobilt bredband här i skogen, har tankat en bra stund i 2-5mbps så är nog säkert över 500mb, kör med auto updatern..

Edit, verkar närmare 300 mb

Aww okej, 300Mb för mig tar runt 4 timmar kanske, och så stängs routern av så att man får börja om, om det inte går att fortstätta där det stannade?

Edit: går det att starta det utan att ladda ner patchen? så kan jag spela singleplayer och patcha över natten.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aboya
Aww okej, 300Mb för mig tar runt 4 timmar kanske, och så stängs routern av så att man får börja om, om det inte går att fortstätta där det stannade?

Edit: går det att starta det utan att ladda ner patchen? så kan jag spela singleplayer och patcha över natten.

Tror det går att skippa patchen, den frågade iaf om jag ville lägga in den, så antar det gick att välja nej, inte helt 100 dock.

Permalänk
Medlem

Se vad som väntade i brevlådan ^^ Installeras atm!

Visa signatur

Fractal Design Define R5 l Intel i7 5820k l Gigabyte X99-UD3 l MSI RX 480 8gb l EVGA G2 850W l Crucial Sport 8gb ddr4 l WDC Black 3tb + WDC Black 1TB + WDC Red 1TB + Intel 530 SSD 120gb l Cooler Master Hyper 212 EVO l Dell U2515H l Asus MG248Q freesync l Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem

Jepp, då har man fått den. Installeras nu.

Permalänk
Medlem

installerad o klar. Men jag kan inte connecta till nån server. "Connection to the gameserver has been lost".

Fler med samma problem?

Visa signatur

Ryzen 3900x, Asus Prime x470, Sapphire 5700xt

Permalänk
Medlem

Hur väljer jag directx 10 resp directx 9? Vart gör jag den inställningen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patflexx
Hur väljer jag directx 10 resp directx 9? Vart gör jag den inställningen?

I en .ini fil.. Skulle säga att den är i dina dokument men det kanske inte är så längre var så i betan.

Permalänk
Medlem

Väntar på att det ska ramla ner i brevlådan när brevbäraren kommer.

Permalänk
Medlem

den som vill spela VETTIGT hojta till.
trött på spela med 15 yrande höns.
kört nu 4 conquest banor.
man ser pluppar springa omkring precis överallt på kartan, ingen som satsar på ta ena pointen eller andra.

sitter 5 pers på andra sidan kartan och sniprar, fiende baserape:ar osv.
Adda gärna så kanske man har större tur att kunna spela med någon som vill spela =(
Man kan inte vara själv.

Nickar Toivo83

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hur ska man få tag i updaten om man köpte det på steam. Finns ingen update.exe i installations mappen och går inte updatea via steam D; updaten ska ju tydligen fixa connection skiten

Visa signatur

PC - GB Z390-Ultra | 9900K 5GHz | 32GB | RTX2080ti | NVME ~5TB
SRV (unRaid) - Asus Z370-H | 8700K 4.30GHz | 64GB | LSI9211 | 60TB HDD + 4TB NVME

Permalänk
Medlem

Jag började tro att jag måste ha registrerat min BF1942 key för några år sedan ändå...
Men man får ju samma svar när jag skrev såhär.

Hoppas de fixar det snart..

Permalänk

great success

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

HUIHIHI.

Hörde en duns och fick ett blått och vitt paket. : )

Permalänk
Medlem

Finns det någon med liknande setup som min? Isf vad får ni för fps?

Med totalt maxade inställningar ligger ja mellan 55-90 fps men tyvärr mer åt det lägre hållet.

Det känns otroligt fattigt. Det är för ofta i närstriderna som fpsen ligger alldeles för lågt.

7 papp för mina kort och inget spel har fungerat optimalt... yawn

Visa signatur

[I-860 @ 4,01GHZ]*[Corsair 8gb 1600mhz Ram]*[Intel X25-M 80GB X2 Raid 0 SSD]*[XFX XXX 5870X2 CF @ 900/1300]*[Asus Sabertooth i55]*[Samsung 24" 2ms P2450]

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zagrow
Finns det någon med liknande setup som min? Isf vad får ni för fps?

Med totalt maxade inställningar ligger ja mellan 55-90 fps men tyvärr mer åt det lägre hållet.

Det känns otroligt fattigt. Det är för ofta i närstriderna som fpsen ligger alldeles för lågt.

7 papp för mina kort och inget spel har fungerat optimalt... yawn

wtf? något är seriöst fel då.
i5 med 5850 klarar spelet på 70+ fps allt på max

Permalänk
Medlem

Veteran status ska tydligen gå att få om man spammar knappen när man skrivit in nyckeln dock ej lyckats. Har lagt till BF2 men har fortfarande Veteran Rank 0 vilket är lite synd bör väl ändå bli veteran även om det bara är ett spel / bf2 som är tillagt?

Läste lite igår om det och om man skriver till supporten i live chat så fixar dom det, försökte två gånger men både gångerna blev det "Your request have been canceled" när det var min tur. -.- Supportsidan hittas här

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrrock
installerad o klar. Men jag kan inte connecta till nån server. "Connection to the gameserver has been lost".

Fler med samma problem?

Har precis samma. Lyckades komma in på några, men kastades direkt ur. Lyckades med en server, men efter det är det samma: connection to the game server has been lost.

Permalänk
Medlem

Installerar spelet nu.. Kan man fortfarande lägga till Gotland;TV2; saken i favoriter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrush
Veteran status ska tydligen gå att få om man spammar knappen när man skrivit in nyckeln dock ej lyckats. Har lagt till BF2 men har fortfarande Veteran Rank 0 vilket är lite synd bör väl ändå bli veteran även om det bara är ett spel / bf2 som är tillagt?

Läste lite igår om det och om man skriver till supporten i live chat så fixar dom det, försökte två gånger men både gångerna blev det "Your request have been canceled" när det var min tur. -.- Supportsidan hittas här

Två spel var det väll för att få Veteran rank 1?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qrush
Veteran status ska tydligen gå att få om man spammar knappen när man skrivit in nyckeln dock ej lyckats. Har lagt till BF2 men har fortfarande Veteran Rank 0 vilket är lite synd bör väl ändå bli veteran även om det bara är ett spel / bf2 som är tillagt?

Läste lite igår om det och om man skriver till supporten i live chat så fixar dom det, försökte två gånger men både gångerna blev det "Your request have been canceled" när det var min tur. -.- Supportsidan hittas här

Sista gången nu så alla förstår:

Battlefield Veterans hemsida

Det krävs två spel registrerade på veterans sidan för att få unlocken.
Det går att skapa ett battlefield heroes konto och en gubbe och sen aktivera detta på veterans, det räknas som ett spel. Sen måste ni ha ännu ett spel, alltså det räcker inte med ett spel på veterans, man behöver minst två.

Permalänk
Medlem

Nehepp inget spel från Game idag.
Mailade och frågade ifall dom skulle skicka, dem lovade igår men fick inget mail om att det skickats.

Tror jag håller mig till gamle trogne webhallen

Permalänk
Medlem

Nu lyckades jag lägga till BF2 efter att ha försökt rätt mycket. Yeah. Battlefield vietnam funkar dock inte än med nyckeln, men förhoppningsvis går det snart.

"Failed to connect to ea online" får jag upp nu i BC2, får inte ens en serverlista, kanske man inte är ensam...?

Permalänk
Medlem

Spelet skall inköpas på vägen hem senare :>

Skall bli grymt roligt att lira, hoppas jag iaf.

Permalänk
Medlem

Kul att man inte kommer in på några servrar

Permalänk
Medlem

Förbannelse! Min kopia från Webhallen skickades igår men inte låg den i brevlådan när jag for hem på lunchen

Får kniva lite stackare i MW2 ikväll som tröst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Förbannelse! Min kopia från Webhallen skickades igår men inte låg den i brevlådan när jag for hem på lunchen

Får kniva lite stackare i MW2 ikväll som tröst.

Varför ska alla envisas med webhallen! Vi som beställde från game fick våra spel igår

Permalänk

Har ni som beställt på webhallen fått eran ak key?

Permalänk
Medlem

HUr fixar jag mina limited och förboks unlocks?

Redeemat koden men får inget. : (