Battlefield Bad Company 2-tråden - del 1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cimlite
Bilden är för liten, det går inte läsa koden.

Var vänligen fixa detta.

hehe kan skriva in den istället så ni lättare kan klippa och klistra(:

Permalänk
Medlem

Till er som undrade angående koderna från webhallen så mailade jag och frågade.
Fick detta som svar:

Citat:

Hejsan,

Koderna har blivit lite försenade från distributören. Vi håller just nu
på att behandla allt koderna. Dem kommer att skickas ut lite senare
under dagen.

Vi beklagar den lilla förseningen.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Med vänliga hälsningar / Kind regards
Carlos Guerrero

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stay true
Jag har den med. Men jag undrar om det gäller AK:n också? I manualen står det bara om diverse armor upgrades och vapen från BF 1943.

Jag fick inte ens dem upgradesen..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PyreX
Till er som undrade angående koderna från webhallen så mailade jag och frågade.
Fick detta som svar:

Bäst för dom det ;P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mollusk
AKS-74U, förboknings erbjudandet finns inte ens kvar på webhallen. :/

http://www.webhallen.com/prod.php?id=107212

Ja det är ju klart de inte finns längre går ju inte direkt att förhandsboka spelet längre ^^

Men jag undrade ju precis samma sak som er för jag fick ju mail idag om att jag kan hämta spelet men stod ju inget om aks-74u. Så när jag hämtade spelet i butiken så frågade jag just om detta om man får mail om det sen eller hur det funkade och då kollade ju hon detta och så sa hon att det inte står riktigt något om hur man får vapnet men det ligger väl antagligen i födralet annars så är det bara att höra av sig om det inte ligger där eller om du inte får mail.

Men kommer väl kanske lite senare inte omöjligt att jag ialla fall får koden lite senare eftersom jag betalade för det idag.

Permalänk

Hej! Undrar en sak, för att få Veteran-Snipern, Då måste man ju ha "låst upp" två spel på http://veteran.battlefield.com/
Jag har nu låst upp Battlefield 2, Men räknas även Bad company två. Blev lite osäker...

Permalänk
Medlem

Jag har reggat både Battlefield 1942 och Battlefield 2 och bara fått Thompson-bössan.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Jag har reggat både Battlefield 1942 och Battlefield 2 och bara fått Thompson-bössan.

Fick du en key eller låstes den upp automatiskt på ditt konto?

Permalänk
Medlem

Jag har svårt att koppla upp mig mot servrar, får som några tidigare här i tråden "connection lost". Så fort jag kommer in på servrarna blir jag kickad också. Skit också. Har laddat ned ny PB och tagit bort betan som det står på rull-listen nere i menyn.

Permalänk
Medlem

Precis av telefonen med far, han plockar ett ex på vägen.

Gjort mig redo genom att installerat drivers, defraggat å annat roligt.

Permalänk

Vafan...mina limited edition vapen är borta...

Permalänk
Medlem

Jag har garanden, bara.

Inget annat man skulle fått av koderna eller veterangrejen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olof_nord
jag hade tänkt lira lite innan skolan (optimist som man är),men den fulade sig på tredje steget med. Jag har köpt spelet via steam,om det spelar roll.

Starta om steam, stäng av antivirus det fungerade för mig tillslut.
Grymt skoj online! Engineer har några av de skönaste vapnena jag någonsin använt i ett FPS!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

Någon som kan förklara vad "FOV" är?

Permalänk
Medlem

Field of View, hur bred din synvinkel är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Jag har svårt att koppla upp mig mot servrar, får som några tidigare här i tråden "connection lost". Så fort jag kommer in på servrarna blir jag kickad också. Skit också. Har laddat ned ny PB och tagit bort betan som det står på rull-listen nere i menyn.

Samma problem för mig, tråkigt att de släpper ett spel med så stora brister vad gäller servrar....

Visa signatur

CPU: 2700k@4,5GHz - Mobo: ASUS P8Z77-V PRO - GPU: Palit gtx1060 - Minne: 16gb ram-Skärm Eizo Foris FS2333-BK

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Field of View, hur bred din synvinkel är.

aha, hur räknar man ut det då?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2good4you___93
aha, hur räknar man ut det då?

Du skriver bara in det värdet du vill ha. Har för mig att man räknar det i grader man jag är inte säker

Visa signatur

MSI GT70

Permalänk
Medlem

Nähä inget lir ida ..ringt elgiganten som en annan fjortis och undrat om dem skickat ..men icke sa nicke ..checkade onoff och enligt lagersaldo i butik så fanns den i lager ..glad i hågen ner som attan men enligt en dryg säljare så var det diff i saldot och det visa fel på sidan vad hjälper det en ..kommer hem osså läser man att folk köpt på ICA Maxi men nu har jag ställt in bilen och får vackert hoppas att det finns i lådan imorgon annars blir jag skogstokig

Visa signatur

Chassie Chieftec[Intel i5-2500k [ Intel Ssd 330 240gb [ 8gb Corsair LP 1600 [ en drös andra diskar [ Sapphire Tri-X R9 290X [Logitech G13 samt G35 [ Microsoft / Razer Reclusa [ Qpad 5K [ QNIX QX2710 PLS 2560x1440 WQHD [ Qpad QH-90 [ Creative Soundblaster Z

Permalänk
Medlem

Är 900p ifrån M416 på Assault, krävs 7000p för det vapnet.

Synd att det inte finns så många Hardcore servrar uppe än, stör mig på att det ibland krävs en hink med skott för att få en kill.

Visa signatur

i7 920, 4850 512MB, 640GB HDD, 3GB 1333 MHZ, Windows 7 64-bit

Permalänk
Medlem

Ha jag som tänkte lira i timmar :/ Får connection lost hela tiden och har än inte kunnat spela online. Jag skrev in redeem koden som man fick med i fodralet och efter ett tag stod det något i still med "Downloadable content ready to download" sen hände det inget mer och jag vet inte om jag ens fick dem ens. Kanske beror det på ett EAs skitiga servrar är nere?

Skriv gärna hur det går för er!!

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LarsB
Lyckades bara spela en runda sen frå jag bara "Connection lost, check your internet connection"
Någon mer än mig som inte kan ansluta till någon server?

Avinstallera betan, installera om punkbuster manuellt och lägg till bc2 via add game i pbsetup.

Edit: fick min aks74u kod från webhallen nu, jag som just skulle låsa upp den. :3

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aphex
Avinstallera betan, installera om punkbuster manuellt och lägg till bc2 via add game i pbsetup.

Har redan prövat detta, fungerar fortfarande inte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Starta om steam, stäng av antivirus det fungerade för mig tillslut.
Grymt skoj online! Engineer har några av de skönaste vapnena jag någonsin använt i ett FPS!

Skönt att det fungerade tillslut Ominstallationer löser det mesta hehe och ja du har rätt. Engineers vapen <3 ;D

Visa signatur

Himmabygge - AMD Phenom II 720 BE 2.8Ghz | ATI HD 4770 512Mb | 4096Mb 800Mhz DDR2

Permalänk

Skönt att man inte är den enda som har "stuttering" problem... Kör allt på 1920x1080 medium 2x AA/AF model/textures på high Vsync-off och det laggar inget i SP, kommer man väl in på en MP server så är det ospelbart typ, satan vad det hackar... även om jag drar ner allt i bottnen så hackar det.

Hoppas dem fixar det snarast... Datorn har ni i sign.

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 511
Jag har garanden, bara.

Inget annat man skulle fått av koderna eller veterangrejen.

Samma här. Det verkar också som att koderna är förbrukade. Skit.

Permalänk
Medlem

Nu fick jag min kod från Webhallen!

Permalänk

oopsie... nu trillade det in 2 koder från webhallen

Visa signatur

Cpu: E6600 - RAM: Corsair 4GB Grafikkort: 9800GTX+ Moderkort: Asus Striker Extreme
MSI GX740

Permalänk
Inaktiv

Hur gör man om man inte kommer ihåg sitt kontonamn och lösen från bf 2142 eller bf 2 ?
För man måste ha det för att kunna få access till sniper geväret på veteran.battlefield.com för bc2.

Nån som vet?

http://i47.tinypic.com/jt109d.jpg

Permalänk
Medlem

Har du inte samma mail då?