Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Tack för den snabba leveransen av KFA2 G210, HDMI kabeln och kylpastan! Under 24 timmar som vanligt

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Kommer ni ha ännu ett fri monterings erbjudande?

Visa signatur

Gigabyte GeForce GTX 670 2048MB OC | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | ASRock Z77 Pro4 | Crucial 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz | Corsair Gaming Series 600W 80+ | Samsung EVO 840 SSD 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Fractal Design Core 3000 |

Permalänk
Inet
Skrivet av THEBADGUY:

Tack för den snabba leveransen av KFA2 G210, HDMI kabeln och kylpastan! Under 24 timmar som vanligt

Kul och höra att du är nöjd!

Skrivet av Brawling:

Kommer ni ha ännu ett fri monterings erbjudande?

För tillfället så kör vi fri montering vid köp av KFA2 GTX570! -> http://www.inet.se/kampanj/kfa2-geforce-gtx-570-kampanj

Fri montering vid köp av valfria produkter är inget som ligger i planeringen, däremot så håller vi på och kollar på erbjudanden liksom det ovan där man får med montering vid köpa av vissa specifika produkter!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vill bara tipsa er inet.se om att ni kanske borde gå ner i priser, lyckades plocka ihop en dator för 10k på cdon.se som hade gått på 11.5k hos er, däremot har ni skit bra service, men det kanske vore en bra idé att matcha cdon.se 5% sweclockers medlemserbjudande

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/produkt/2203389/benq-tft-21-5-g2250-kampan...

[b]Kampanjen gäller så långt lagret räcker, max 2 per hushåll.[/b

Gör om gör rätt!

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av davitto:

Vill bara tipsa er inet.se om att ni kanske borde gå ner i priser, lyckades plocka ihop en dator för 10k på cdon.se som hade gått på 11.5k hos er, däremot har ni skit bra service, men det kanske vore en bra idé att matcha cdon.se 5% sweclockers medlemserbjudande

Vårt mål är att alltid ligga så billigt som det är möjligt för att samtidigt kunna ge en hög servicegrad. Tyvärr är det inte möjligt att alltid ligga billigast på allt, men vårt mål är att alltid ha konkurrenskraftiga priser!

Så om du hittar någon produkt som vi ligger helt fel i pris på, skicka ett mail till info@inet.se så försöker vi korrigera priset så fort som möjligt!

Kan även nämna att vi just gjort en omstrukturering av våra system vilket gör det möjligt att i framtiden skapa rabattkoder, bonussystem och liknande. Så fort vi får anställt en programmerare till så kommer vi att gå igenom systemen och se vad för kul vi kan hitta på för er kunder!

Skrivet av Konichiwa:

http://www.inet.se/produkt/2203389/benq-tft-21-5-g2250-kampan...

[b]Kampanjen gäller så långt lagret räcker, max 2 per hushåll.[/b

Gör om gör rätt!

Fixxxat! Tack för att du sa till!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

tjena , jag lade up en order hos er igår och ordern är inte behandlad / godkänd ?, varför ? , btw moderkortet fanns det bara 1 av när jag beställde och den är inte reserverad trorts min order och ni har inget datum för inköp av dem. vill gärna få mitt paket så snabbt som möjligt. btw måste man värkligen betala frakt som sweclockers medlem iaf över huvud taget om man lägger en beställning på 25 000 ^^ ? konstigt då har hört men inte hittade funktionen som någon sade sweclocks meds har fri frakt vid köp för/ över 500 spänn.
iaf kan ni ta en titt på detta. jag skickar mitt order nummer genom pm

btw förhoppnings vis går denna ordern bättre än kompletts då jag köpte en defekt skärm för mer än 1 månad sedan och ännu inte fått svar om när jag får tillbaka den eller en ny "efter retur"

Visa signatur

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Permalänk
Skrivet av Ziggy_:

tjena , jag lade up en order hos er igår och ordern är inte behandlad / godkänd ?, varför ? , btw moderkortet fanns det bara 1 av när jag beställde och den är inte reserverad trorts min order och ni har inget datum för inköp av dem. vill gärna få mitt paket så snabbt som möjligt. btw måste man värkligen betala frakt som sweclockers medlem iaf över huvud taget om man lägger en beställning på 25 000 ^^ ? konstigt då har hört men inte hittade funktionen som någon sade sweclocks meds har fri frakt vid köp för/ över 500 spänn.
iaf kan ni ta en titt på detta. jag skickar mitt order nummer genom pm

btw förhoppnings vis går denna ordern bättre än kompletts då jag köpte en defekt skärm för mer än 1 månad sedan och ännu inte fått svar om när jag får tillbaka den eller en ny "efter retur"

I min sign finns fri frakt:)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Ni kanske borde uppdatera bilden på https://www.inet.se/produkt/6300779/tp-kabel-50m-cat5e så att folk inte tror att ni har skrivit fel i produktnamnet. Om dom ser en kort kabel på bild och det står 50m tror nog dom flesta att den e 5m igentligen.

Dessutom e bild 1 och 2 exakt samma på http://www.inet.se/produkt/6911361/corsair-vengeance-c70-arct...

Tillägg
Permalänk
Medlem

Hejsan Inet! Jag la en order igår på 3 produkter i samma order, men just nu ser jag 3 ordernummer och alla 3 prylar ligger i dem 3 olika ordrarna, gick något knas eller ser det alltid ut sådär innan ni har behandlat ordern? Just nu står de bara som beställt, och inte reserverat eller skickat eftersom jag beställde igårkväll så ni förmodligen inte jobbade.

Antar att det kommer se anorlunda ut imorgon när ni har behandlat och skickat varorna? (allting fanns i lager, 6gb 2x3 2gb Corsair XMS3 1.65v minnen, och en NZXT 8 pin förlängningskabel + swec fraktfritt rabatt)

Bara undrar så det inte visar sig att jag får 3 paket imorgon med 3 olika ordernummer, eller något liknande, då en dessutom är en "låtsas" vara =P Har PMat ordernummrern till dig, så kika gärna på dem om det är något som blivit knas!

Permalänk
Avstängd

skapade en tråd angående detta men fick ingen direkt feedback som jag förväntade mig :/ Så vänder mig till kära inet

hade tänkt sälja mitt chassi och köpa ett nytt.. anledningen är att den inte har filtrar så den samlar i sig ganska mycket damm och snabbt :/ Inte direkt det roligaste att göra rent ALLA komponenter
Med filtrarna på datorn så slipper jag göra grovjobbet och gör rent endast filtrarna
Hade tänk på NZXT Switch 810 Svart

Har ni någon annan ni rekommenderar till samma prisklass? den SKA HA filtrar

en till fråga.. Försämrar filtrarna kylningen mycket eller märker man ingen större skillnad?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Hedersmedlem

Inet Vad fan gör David Hasselhoff där?????? Förklaring tack

http://www.inet.se/produkt/8501358/buntband-svart-100st-120mm

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Haha, den var bra.

Hoppas att dom inte tar bort det, eller kommer med en riktig bra backstory till det!

Permalänk

Man måste älska omdömmet!!

Citat:

Jonas

Blev lika glad som Hoff över denna utmärkta produkt!
Det var dock bara 99 st i paketet, därav fyran.

Permalänk
Inet

Ny vecka med nya möjligheter! Vi vill passa på och informera om att vi under förra veckan gjorde en omstrukturering av våra interna system vilket gör att det kan dyka upp små buggar på hemsidan. Om ni ser något som är konstigt så får ni gärna dra ett mail till info@inet.se så att vi kan rätta till det!

Skrivet av Ziggy_:

tjena , jag lade up en order hos er igår och ordern är inte behandlad / godkänd ?, varför ? , btw moderkortet fanns det bara 1 av när jag beställde och den är inte reserverad trorts min order och ni har inget datum för inköp av dem. vill gärna få mitt paket så snabbt som möjligt. btw måste man värkligen betala frakt som sweclockers medlem iaf över huvud taget om man lägger en beställning på 25 000 ^^ ? konstigt då har hört men inte hittade funktionen som någon sade sweclocks meds har fri frakt vid köp för/ över 500 spänn.
iaf kan ni ta en titt på detta. jag skickar mitt order nummer genom pm

btw förhoppnings vis går denna ordern bättre än kompletts då jag köpte en defekt skärm för mer än 1 månad sedan och ännu inte fått svar om när jag får tillbaka den eller en ny "efter retur"

Dra ett mail med ordernummer till info@inet.se så tar vi en titt på vad som hänt!

Skrivet av xigmatek asgard:

Ni kanske borde uppdatera bilden på https://www.inet.se/produkt/6300779/tp-kabel-50m-cat5e så att folk inte tror att ni har skrivit fel i produktnamnet. Om dom ser en kort kabel på bild och det står 50m tror nog dom flesta att den e 5m igentligen.

Dessutom e bild 1 och 2 exakt samma på http://www.inet.se/produkt/6911361/corsair-vengeance-c70-arct...

Bra poäng, uppdaterat till en bättre bild!

Skrivet av enzity:

Hejsan Inet! Jag la en order igår på 3 produkter i samma order, men just nu ser jag 3 ordernummer och alla 3 prylar ligger i dem 3 olika ordrarna, gick något knas eller ser det alltid ut sådär innan ni har behandlat ordern? Just nu står de bara som beställt, och inte reserverat eller skickat eftersom jag beställde igårkväll så ni förmodligen inte jobbade.

Antar att det kommer se anorlunda ut imorgon när ni har behandlat och skickat varorna? (allting fanns i lager, 6gb 2x3 2gb Corsair XMS3 1.65v minnen, och en NZXT 8 pin förlängningskabel + swec fraktfritt rabatt)

Bara undrar så det inte visar sig att jag får 3 paket imorgon med 3 olika ordernummer, eller något liknande, då en dessutom är en "låtsas" vara =P Har PMat ordernummrern till dig, så kika gärna på dem om det är något som blivit knas!

Snälla, ta inte enskilda ärenden i denna tråd utan skicka ett mail till info@inet.se eller slå oss en signal på 031-652700.

http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...

Skrivet av xZistence:

skapade en tråd angående detta men fick ingen direkt feedback som jag förväntade mig :/ Så vänder mig till kära inet

hade tänkt sälja mitt chassi och köpa ett nytt.. anledningen är att den inte har filtrar så den samlar i sig ganska mycket damm och snabbt :/ Inte direkt det roligaste att göra rent ALLA komponenter
Med filtrarna på datorn så slipper jag göra grovjobbet och gör rent endast filtrarna
Hade tänk på NZXT Switch 810 Svart

Har ni någon annan ni rekommenderar till samma prisklass? den SKA HA filtrar

en till fråga.. Försämrar filtrarna kylningen mycket eller märker man ingen större skillnad?

Dra ett mail till info@inet.se så ska vi försöka hjälpa dig efter bästa förmåga!

The Hof - Vår husgud!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

skapade en tråd angående detta men fick ingen direkt feedback som jag förväntade mig :/ Så vänder mig till kära inet

hade tänkt sälja mitt chassi och köpa ett nytt.. anledningen är att den inte har filtrar så den samlar i sig ganska mycket damm och snabbt :/ Inte direkt det roligaste att göra rent ALLA komponenter
Med filtrarna på datorn så slipper jag göra grovjobbet och gör rent endast filtrarna
Hade tänk på NZXT Switch 810 Svart

Har ni någon annan ni rekommenderar till samma prisklass? den SKA HA filtrar

en till fråga.. Försämrar filtrarna kylningen mycket eller märker man ingen större skillnad?

Bara köp fläktfilter separat?:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Yay för Inet!

Lade en beställning för ett par timmar sen på ett chassi och moderkort, och nu har det skickats!

Återkommer med hur bra det är packat osv imorgon, men ännu en gång, tack Inet!

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tar det innan man får svar pa ett serviceärende ?
mvh Zeke

stavning
Permalänk
Medlem

sjuk leveranstid, beställer hårddisk fredag morgon, får ett leveranssms måndag 11:46, tack inet

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Kan även nämna att vi just gjort en omstrukturering av våra system vilket gör det möjligt att i framtiden skapa rabattkoder, bonussystem och liknande. Så fort vi får anställt en programmerare till så kommer vi att gå igenom systemen och se vad för kul vi kan hitta på för er kunder!

Mvh / Inet

Om ni gör ett bonussystem, kommer då ens tidigare köp att räknas in där eller kommer det vara köpen efter att ni infört system som kommer räknas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Amzo:

Om ni gör ett bonussystem, kommer då ens tidigare köp att räknas in där eller kommer det vara köpen efter att ni infört system som kommer räknas?

Borde ge någon veteran bonus håller med om ovanstående, det vore nice med lite extra bonus för lojalitet

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

Borde ge någon veteran bonus håller med om ovanstående, det vore nice med lite extra bonus för lojalitet

Eller kanske en liten rabatt på 5% vid köp som kostar 10.000kr uppåt?

Visa signatur

Gigabyte GeForce GTX 670 2048MB OC | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | ASRock Z77 Pro4 | Crucial 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz | Corsair Gaming Series 600W 80+ | Samsung EVO 840 SSD 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Fractal Design Core 3000 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brawling:

Eller kanske en liten rabatt på 5% vid köp som kostar 10.000kr uppåt?

tio tusen? Är du galen? Hur ofta köper du grafikkort

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jappse:

tio tusen? Är du galen? Hur ofta köper du grafikkort

Nja, syftade lite mer på stora uppgraderingar (moderkort, grafikkort, hårddiskar) eller köp av delar till kompletta datorer.

Visa signatur

Gigabyte GeForce GTX 670 2048MB OC | Intel Core i5 3570K 3,4Ghz | ASRock Z77 Pro4 | Crucial 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz | Corsair Gaming Series 600W 80+ | Samsung EVO 840 SSD 120GB | 1TB Western Digital Caviar Black | Fractal Design Core 3000 |

Permalänk
Medlem

Ska nog ta och ringa upp Inet i morgon!!! köpte som sagt 2 OCZ octane i slutet på förra veckan.. den ena startade fint och jag la in fönsters på den men den andra va sten död!! nu idag så skulle jag starta min dator med den fungerande disken (trodde jag) så är den också sten död... hur kan det vara möjligt?? felsökning startade men den identifierar sig inte överhuvud taget, samma symtom som den andra disken. provat i 3 olika system och med olika kablar samt skifta portar ingen skillnad totalt död bara.... har läst att dom kan vara dåliga med detta är ju otroligt!!

Visa signatur

Asus Z370 prime, Intel i5 9400F kyld med Arctic cooler, 16 Gb HyperX DDR4, 240Gb HyperX, 1TB corsair, Asus GTX1650 Super. Win 10 pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brawling:

Nja, syftade lite mer på stora uppgraderingar (moderkort, grafikkort, hårddiskar) eller köp av delar till kompletta datorer.

Inte hållbart, dem lever på mariginaler i slutändan.

Permalänk
Entusiast

Hejsan, eftersom Bitfenix Prodigy verkar vara väldigt efterfrågat så undrar jag om ni vet hur många ni kommer få in på söndag(?), har nämligen beställt en dator med det chassit ifrån er och om ni bara får in typ 20 chassin lär det ju inte bli något Prodigy åt mig förräns nästa leverans.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Inet
Skrivet av Zeke-SE:

Hur lång tid tar det innan man får svar pa ett serviceärende ?
mvh Zeke

Vanligtvis får du svar inom 24h! Beroende på belastning så kan det ibland ta lite längre tid men vi gör allt för att svara så snabbt som möjligt.

Är det något brådskande så är det alltid bäst att du ringer in till oss på 031 65 27 00.

Skrivet av davitto:

sjuk leveranstid, beställer hårddisk fredag morgon, får ett leveranssms måndag 11:46, tack inet

Skickades från m.sweclockers.com

Inga problem!

Skrivet av Amzo:

Om ni gör ett bonussystem, kommer då ens tidigare köp att räknas in där eller kommer det vara köpen efter att ni infört system som kommer räknas?

Skrivet av Jappse:

Borde ge någon veteran bonus håller med om ovanstående, det vore nice med lite extra bonus för lojalitet

Kul att ni visar intresse! Vi har dock inte bestämt exakt hur systemet ska vara utformat ännu så är lite för tidigt att säga men något form av belöning för er som handlat av oss innan ska vi givetvis kolla på

Skrivet av jerqer:

Ska nog ta och ringa upp Inet i morgon!!! köpte som sagt 2 OCZ octane i slutet på förra veckan.. den ena startade fint och jag la in fönsters på den men den andra va sten död!! nu idag så skulle jag starta min dator med den fungerande disken (trodde jag) så är den också sten död... hur kan det vara möjligt?? felsökning startade men den identifierar sig inte överhuvud taget, samma symtom som den andra disken. provat i 3 olika system och med olika kablar samt skifta portar ingen skillnad totalt död bara.... har läst att dom kan vara dåliga med detta är ju otroligt!!

Låter som att du kan ha haft väldigt otur. Givetvis är det något som går på garantier så bara att felanmäla det här: https://www.inet.se/support/OrderList eller komma in i butik så hjälper vi dig med att byta ut det!

Skrivet av MrAdde:

Hejsan, eftersom Bitfenix Prodigy verkar vara väldigt efterfrågat så undrar jag om ni vet hur många ni kommer få in på söndag(?), har nämligen beställt en dator med det chassit ifrån er och om ni bara får in typ 20 chassin lär det ju inte bli något Prodigy åt mig förräns nästa leverans.

Leveransen är dessvärre några dagar försenad som det ser ut nu men den bra nyheten är att det kommer in tillräckligt många för att täcka alla inneliggande beställningar.

Skulle det mot förmodan ta slut så kommer det nya inom kort efter det!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Undrar när ni får in S23A700D igen tar ju slut som smör

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

Jag skickade in ett service ärende i söndags angående ett defekt nättagg, har inte fått något svar ännu. Har ni mycket att göra nu eller finns risken att det bara försvunnit?
MVH

Visa signatur

Hugger man yxan i båten får man ro som fan!