Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apelsingummi:

Ena är väl bara Premium-tillägget för dem som redan äger spelet, och det andra är själva spelet BF3+tillgället i ett paket.
I mitt fall fick jag ju köpa spelet för 500:- och sedan köpa Premium för 500:- till

Kan inte svära på att det är så då jag inte tittade jättenoga, men skulle tippa hårt på det.

Stämmer väldigt bra det du säger. Såg längre ner i den som kostar 249 att det bara är tillägget. Tack tack

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

Hur funkar det att köpa på amazon? Funderar nämligen på att köpa Need for speed.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sometime:

20% rabatt med NOV20OFFUK.

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lergöken:

Hur funkar det att köpa på amazon? Funderar nämligen på att köpa Need for speed.

Fattar inte heller, står ju att man inte kan köpa de spelen när man inte bor i usa?

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lergöken:

Hur funkar det att köpa på amazon? Funderar nämligen på att köpa Need for speed.

Skrivet av jerseph:

Fattar inte heller, står ju att man inte kan köpa de spelen när man inte bor i usa?

Man får en kod som går att aktivera på Steam. Kräver som sagt att man har konto med adress i USA. Inte svårt att registrera ett fejk-konto, har dock ingen koll på hur pass lagligt det är...

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem
Skrivet av AerisArchon:

Man får en kod som går att aktivera på Steam. Kräver som sagt att man har konto med adress i USA. Inte svårt att registrera ett fejk-konto, har dock ingen koll på hur pass lagligt det är...

Awesome! Tack!
Mja, tror dock inte någon skulle orka bry sig för de ynka kronorna.. eh, jag menar dollar ;D lol

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

*Ett inlägg med Steam-fynd flyttat till den dedikerade Steam-tråden*

Varför får inte steam-fynd vara med i fyndtråden? Varför ska man ha koll på massvis av olika trådar bara för att allt ska vara så jäkla strikt? Andra steamfynd, fast som man köper från amazon och aktiverar på steam får vara kvar? Makes no sense?

Visa signatur

Nostalgidator: Intel Core i7 3820 @ 4.3 ghz | 2 x XFX 7970 Black Editon OC | MSI X79A-GD45 | Corsair HX 850W | Corsair Cooling Hydro H80 | Corsair Force 3 SSD | Corsair Vengeance RAM 16 GB | Fractal Design Arc Miditower |

Permalänk
Medlem

Tack! Tog ett 3570K + frakt för 1569:-

Någon som hittat något annat skoj där?

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker det är rätt sjukt att de ger 15% rabatt även på GTX690?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slabb^:

Bara jag som tycker det är rätt sjukt att de ger 15% rabatt även på GTX690?

15% betyder 200kr billigare än ClickOK
http://www.clickok.se/PartDetail.aspx?q=p:4749421

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Förvisso har du rätt i detta, men Click OK känns inte OK någonstans om man frågar mig.

Tycker cdon är riktigt generösa mot oss på swec. Jag menar, ponera att du köper 5st rätt dyra delar - då blir 15% rätt mycket monetas totalt sett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slabb^:

Förvisso har du rätt i detta, men Click OK känns inte OK någonstans om man frågar mig.

Tycker cdon är riktigt generösa mot oss på swec. Jag menar, ponera att du köper 5st rätt dyra delar - då blir 15% rätt mycket monetas totalt sett.

Var några år sen jag beställde från ClickOK och då var det inga problem.

Jo CDON är jag en stor kund av och köpt mycket senaste året. Röstade på CDON som årets butik.

Men det förändrar inte det faktum att 15% rea på något högre priser inte alltid är riktigt prisvärt. Bättre var det förra året när CDON började med SWEC rean och jag nappade på rabatten och köpte mig en ny dator. Då var det verkligen riktigt bra priser!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Tack som fan för denna! GTX 680 beställt

Visa signatur

5900x | RTX 3090 @ 2,1GHz | G-Skill 32GB 3866MHz | 2TB 970 EVO | G9 Odyssey

Permalänk
Hedersmedlem

*Inlägg flyttat*
Från den vanliga tråden.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Uppdateras sidan med nya produkter? eller är det de produkterna som finns nu som gäller?

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lundiin:

Uppdateras sidan med nya produkter? eller är det de produkterna som finns nu som gäller?

det som är nu e det som gäller, iaf har dem inte lagt till saker förut, dock tagit bort, typ om det tar slut tex

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beamy:

Tack! Tog ett 3570K + frakt för 1569:-

Någon som hittat något annat skoj där?

HD7950 för 2200kr

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beamy:

Tack! Tog ett 3570K + frakt för 1569:-

Någon som hittat något annat skoj där?

2x8GB minne för 599:- minus 15% rabatt är riktigt billigt också http://cdon.se/hemelektronik/crucial_ballistix_sport_kit_2x8g...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mansion:

Måste bara säga att vissa priser verkligen inte är några "erbjudanden" utan t.o.m. exakt samma priser som alltid annars. (Exempelvis Razer Naga och Define R4)

En liten varning bara, så kolla på prisjakt eller dylikt innan ni köper för vissa priser är inte särskilt bra.

Mvh. Mansion

Verkar som att alla priserna är ordinariepriser. Förmodligen blivit nåt fel så att rabatten inte visas!

EDIT: Fel av mig, var visst några som var nedsatta.

Visa signatur

| Fractal Design Compact 7 Vit - MSI Tomahawk x570 - Ryzen 5600X - PNY 4070Ti Super - 32GB Corsair 3200Mhz CL16 | ASUS MG279Q - 2560x1440, 144Hz, IPS, Freesync |

Permalänk
Medlem
Skrivet av marukusu:

Verkar som att alla priserna är ordinariepriser. Förmodligen blivit nåt fel så att rabatten inte visas!

EDIT: Fel av mig, var visst några som var nedsatta.

Japp, väldigt oklar "kampanj".

EDIT: Såg nu att om man ställde in det på "Visa webbpriser" istället för ex. "Lager Göteborg" så ser man rabatten. Var fel av mig från början, sorry!

Dock konstigt att man såg vissa rabatter men inte alla...

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk

Tror ni att man kommer hitta Intel i5 3570k för 1569:- inkl. frakt inom snar framtid, eller bör man slå till?

Den har ju legat på samma i pris bra länge nu menar jag.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem
Skrivet av pelikan:

Beställde dessa produkter från inet nyss:

3 tb extern hårddisk med USB 3.0: 999:-
http://www.inet.se/produkt/v100156/s...omrostning2012

Redan tipsat ovan
XFX Radeon HD7770 + Far Cry 3 699:-
https://www.inet.se/produkt/5409709/...omrostning2012

Tyckte de var bra deals.

Slog till på 3 TB:aren jag med, bra pris, fraktifritt och USB 3.0. 8 st kvar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jallle:

Slog till på 3 TB:aren jag med, bra pris, fraktifritt och USB 3.0. 8 st kvar

Samma här, när jag köpte för 1 timma sedan var det 10 kvar. Dem går åt gott folk!

EDIT: Wow, där var dem slut.

Visa signatur

NCASE M1
CPU 5800X w/ NH-U9S MB ROG STRIX B550-I GAMING
GPU RTX 3070 VENTUS 3X OC M.2 2TB Samsung 970 EVO Plus
RAM Corsair 32GB 3200MHz PSU Corsair SF750 750W 80+ Platinum
LJUD ATH-AD1000X w/ Pro-Ject Head Box S BILD Acer XB271HU @ 165Hz

Permalänk
Medlem

Beställde 7770 kortet. Det verkar som att det ingår fler spel än bara FarCry 3, blir spännande att se när det kommer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredl:

Beställde 7770 kortet. Det verkar som att det ingår fler spel än bara FarCry 3, blir spännande att se när det kommer.

fan att jag inte hade pengar till det erbjudandet, hade ju vart perfekt att byta ut mitt gt240 med

Men håll oss uppdaterade om det var spel, så kanske jag kan gråta lite till för att jag missade dealen

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Skrivet av Extremaz:

https://www.humblebundle.com/

Betala så mycket du vill! Dock lägst 1$.

6st spel för 1$ ~ 7:- eller ge 5,23$ ~ 35:- så får du också Saints Row 3.
Bla. Darksiders, Metro 2033, Company Of Heroes.

Gäller 13 dagar till!

Folk ger bort nycklar på reddit, försök ta en där.
http://www.reddit.com/r/gaming/comments/1405fo/the_humble_thq...

Permalänk
Hedersmedlem

Ändrade fyndtrådens titel till Dagens fynd — BARA TIPS, INGEN DISKUSSION — läs första inlägget innan du postar efter tips från användare och diskussion bland moderatorer, för att försöka minska antalet användare som missar trådens syfte.

Jag skulle säga att bara denna diskussionstråd har hjälpt en hel del för att minska antalet felande kommentarer i fyndtråden, men vi strävar alltid efter perfektion!

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bourne94:

fan att jag inte hade pengar till det erbjudandet, hade ju vart perfekt att byta ut mitt gt240 med

Men håll oss uppdaterade om det var spel, så kanske jag kan gråta lite till för att jag missade dealen

Fick koder (Steam) som gällde för Farcry 3, Dirt Showdown, Deus Ex Human Revolution och Nexuiz. Rätt bra deal! Hade beställt ett gtx 660 från cdon, men det åker tillbaka eftersom jag är rätt säker på att 7770 räcker för mina behov. Det är snudd på att mitt gamla 5670 räcker.

Permalänk
Medlem

Någon som vet var man kan köpa en Far Cry 3 key till Steam så billigt som möjligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredl:

Fick koder (Steam) som gällde för Farcry 3, Dirt Showdown, Deus Ex Human Revolution och Nexuiz. Rätt bra deal! Hade beställt ett gtx 660 från cdon, men det åker tillbaka eftersom jag är rätt säker på att 7770 räcker för mina behov. Det är snudd på att mitt gamla 5670 räcker.

Aha... där fick du mig att gråta ännumer för att jag missade dealen, tack för den

Men det låter ju onekligen som en riktig superdeal, hade så kul med spelen och kortet

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |