Diablo 3 item värdering

Permalänk
Medlem
Skrivet av johnhan:

Finns det något värde, i den här.
Min wizzard har ingen större nytta av den.

www.ladda-upp.se/bilder/lcytgfhgfocddw

Tror nog att ingen har något större värde i den där.

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Medlem

Kan denna vara värd något? Försökt sälja den några gånger, men den går inte åt.. Då har jag ändå haft ett lågt bidpris.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Kan denna vara värd något? Försökt sälja den några gånger, men den går inte åt.. Då har jag ändå haft ett lågt bidpris.

http://www.bilddump.se/bilder/20131009072114-83.248.169.161.J...

Det är inget att spara på eller försöka sälja då man craftar bättre själv på 2 minuter.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av karjix:

Det är inget att spara på eller försöka sälja då man craftar bättre själv på 2 minuter.

Jaså, tyckte den var rätt trevlig med vit, crit, socket, +dps. Okaj, tack för info.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Gamblade lite med witching hour, är dessa något att ha?

Tack på förhand!

Permalänk
Skrivet av Fakekowa:

Gamblade lite med witching hour, är dessa något att ha?

http://www.bilddump.se/bilder/20131022214343-83.249.114.245.j...

Tack på förhand!

Har inte kollat ah på länge när det gäller WH, men den med 262 str har jag en känsla är värd en hel del.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lanbonden:

Har inte kollat ah på länge när det gäller WH, men den med 262 str har jag en känsla är värd en hel del.

Alright, thanks synd bara med int-rollen hurhur:(

Permalänk
Skrivet av Fakekowa:

Alright, thanks synd bara med int-rollen hurhur:(

int rollen är det inte mycket man kan göra åt då den är garanterad på WH bälten

Permalänk
Medlem

Jaha! Men då ska jag ju inte gnälla hähä! Tack igen!

Permalänk
Medlem

Då man nu har dragit upp 5 st plevel 100 så tänkte jag sälja av saker.

Vad tror ni dessa saker är värda?

ett helt set.

http://www.ladda-upp.se/bilder/xvpxfbitglzdf/

http://www.ladda-upp.se/bilder/yugfncilbwgebn/

Permalänk
Medlem

Kommer bli skojj och se hur nya RoS blir. Blir det lättare att hitta grymma legendarys så kmr det säkerligen bli en hel del fler pics i denna tråd.

Tycker tråden avstannat nästan helt vilket är lite tråkigt men ganska förståeligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Kommer bli skojj och se hur nya RoS blir. Blir det lättare att hitta grymma legendarys så kmr det säkerligen bli en hel del fler pics i denna tråd.

Dock kommer alla top tier legendaries samt set items att vara account bound som det ser ut nu :/ [source]

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dassh:

Kommer bli skojj och se hur nya RoS blir. Blir det lättare att hitta grymma legendarys så kmr det säkerligen bli en hel del fler pics i denna tråd.

Tycker tråden avstannat nästan helt vilket är lite tråkigt men ganska förståeligt.

Tror det e få som spelar fortfarande, har själv lagt ner tills vidare men den här gången gör jag inte samma misstag som vid mitt förra spelavbrott. Då raderade jag alla gubbar inkl gears hahaha

Får se om jag tar upp D3 igen när RoS kommer (finns det datum? ) då BF4 finns o efter jul kommer ju Forza5 också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

Dock kommer alla top tier legendaries samt set items att vara account bound som det ser ut nu :/ [source]

Jasså, det vore bara tråkigt tycker jag. Någon slags trade måste man ju få ha tycker jag.

Skrivet av mr_svahn:

Tror det e få som spelar fortfarande, har själv lagt ner tills vidare men den här gången gör jag inte samma misstag som vid mitt förra spelavbrott. Då raderade jag alla gubbar inkl gears hahaha

Får se om jag tar upp D3 igen när RoS kommer (finns det datum? ) då BF4 finns o efter jul kommer ju Forza5 också.

Skickades från m.sweclockers.com

Haha! suck vad surt det låter! Ingen aning om när RoS startar. Men har för mig det är vid samma tidpunkt som RMAH och AH försvinner.

Finns alldeles för mycket spel idag, nästan omöjligt att hålla sig till ett spel i taget ^^ I vissa fall sitter iallafall jag med upp till 4-6 spel som jag växlar mellan när man tröttnat lite på det första eller bara är alldeles för nyfiken för att låta det vara.

Permalänk
Medlem

Har inte lirat D3 ordentligt på ca 2-3 veckor nu. Har haft problem med min D-Link 655 så man fick DC vart 10 minut! SJUKT STÖRIGT.

Men så märkte jag idag, jag har en movement speed på 44%. Har dom nerfat MS? För jag tycker jag rör mig endel långsammare även om det är mer MS nu än förr.

Något ni också märkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Har inte lirat D3 ordentligt på ca 2-3 veckor nu. Har haft problem med min D-Link 655 så man fick DC vart 10 minut! SJUKT STÖRIGT.

Men så märkte jag idag, jag har en movement speed på 44%. Har dom nerfat MS? För jag tycker jag rör mig endel långsammare även om det är mer MS nu än förr.

Något ni också märkt?

Så vitt jag vet har movement speed alltid varit cappat på 24%!

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iceglow:

Så vitt jag vet har movement speed alltid varit cappat på 24%!

Insåg att det blev så när man drog på Sprint Tror jag nog vart borta från D3 för länge och fick några illusioner när jag lira igen igår x)

Permalänk
Medlem

Ska sälja mitt gear, börjar med min Skorn.

Vad tror ni? Fanns ingen på AH som var lika bra.

Permalänk
Medlem

Köp nytt billigt och sälj gammalt dyrt, ibland lyckas man allt!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Finns det något värde i denna? Nyss börjat spela D3 igen och hittade denna nu när jag levlade. Ingen koll på monks då jag kör barb för tillfället.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Ska sälja mitt gear, börjar med min Skorn.

Vad tror ni? Fanns ingen på AH som var lika bra.

http://i.imgur.com/1n3wwuR.jpg

Allt var bra förutom att den saknar Life steal vilket gör att den droppar i pris :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Finns det något värde i denna? Nyss börjat spela D3 igen och hittade denna nu när jag levlade. Ingen koll på monks då jag kör barb för tillfället.
http://i.imgur.com/FPlJmLI.jpg

skulle vilja påstå att den tyvärr är värdelös då den saknar crit och hög block chans, sen saknar den ju även hög main + vit och har låg ar!

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk

Skulle vilja ha hela mitt gear värderat Nått av värde som man skulle kunna sälja till förmån för annat liknande?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/lasek-1565/hero/9536260
Tack på förhand!

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evilmonkey:

Skulle vilja ha hela mitt gear värderat Nått av värde som man skulle kunna sälja till förmån för annat liknande?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/lasek-1565/hero/9536260
Tack på förhand!

Hej, tyvärr tycker jag nog inte det finns något alls som håller något större värde:(

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Skrivet av Iceglow:

Hej, tyvärr tycker jag nog inte det finns något alls som håller något större värde:(

Ganska relativt svar vilken "prisklass" pratar vi om? Är något värt över en miljon?

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk

Någon som kan uppskatta värdet på min Manticore? Med/utan gems och Gold/Eur spelar ingen roll.

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schackmannen:

Någon som kan uppskatta värdet på min Manticore? Med/utan gems och Gold/Eur spelar ingen roll.

http://i.imgur.com/1WAlQYL.png

Sålde min för ett par veckor sedan, men den hade dex istället för int, annars var den ganska liknande! Försökte en vecka ungefär olika priser och fick till slut sålt den för 40 mille, svårt att säga vad din intelligence roll gör på priset men det sänker ju såklart! Men du vet ju var du kan börja försöka sätta priset ...

EDIT, min såldes utan gems i sockets

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...

Permalänk
Skrivet av Iceglow:

Sålde min för ett par veckor sedan, men den hade dex istället för int, annars var den ganska liknande! Försökte en vecka ungefär olika priser och fick till slut sålt den för 40 mille, svårt att säga vad din intelligence roll gör på priset men det sänker ju såklart! Men du vet ju var du kan börja försöka sätta priset ...

EDIT, min såldes utan gems i sockets

Då gjorde jag en dålig affär när jag köpte den för 4€ vilket är ca 150mil om man hade köpt guld istället. Aja, shit happens

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schackmannen:

Då gjorde jag en dålig affär när jag köpte den för 4€ vilket är ca 150mil om man hade köpt guld istället. Aja, shit happens

Det beror ju lite på när du köpte den, de flesta vapen har blivit nästan värdelösa de senaste veckorna, allt beror såklart på den snart kommande RoS som kommer att uppgradera de flesta spelare på bara några dagar i ren self found loot:)

Många har gjort vad jag gjort de senaste veckorna, dvs sålt av sina items, detta gör såklart att priserna sjunker motsvarande, men försök du få ut ett lite högre pris än vad jag fick ... vem vet, den siste idioten är inte född och vissa har så mycket guld att de inte bryr sig längre vad grejer kostar:)

Visa signatur

Nothing to see here, move along ...