Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Arma 3: Söker någon att lira med

Permalänk
Medlem

Arma 3: Söker någon att lira med

Tjena, har lirat Arma 3 några veckor nu och det börjar bli tråkigt att spela själv så jag tänkte om någon vill lira lite? Just nu brukar jag bara spelar på helger (fre-sön) då lirara jag rätt så länge för jag har mycket plugg under dagarna. ålder är inga problem är själv 17 år. Lirar helst PvP (Wasteland)

Heter EliteAG på Steam! Ni får gärna skriva här om ni vill lira eller skicka ett meddelande

Permalänk
Medlem

Du hade varit en strålande in game-partner ifall jag hade spelat Wasteland just nu, spelar också nämligen bara på helger då plugget tar upp den mesta tiden jag har på Mån-Fre. Börjar du lira något mod så hör av dig, alternativt skickar jag ett pm när jag börjar köra Wasteland!

Permalänk
Medlem

Visst, bara adda mig så kan vi snacka mer

Permalänk
Medlem

Tjenare

Köpte spelet och det skulle vara kul om man kunde spela ihop med några svenskar med voice chat, kan bli lite "ensamt" ibland, när man springer runt i den enorma världen de skapat . Så jag skapade en steamgrupp med namnet : DayZ Groupz och tänkte prova och samla ihop alla glada "DayZ are" , då inte arma 2 modden förstås.

Bara sök efter gruppen : DayZ Groupz på steam eller skriv här så lägger jag till er

Visa signatur

i5 3570K 3.8 Ghz / AGG 650 W / Msi Nvidia GTX 970 / 8 GB DDR3