Permalänk

Nytändning

Äntligen dags att pilla lite dator då jag införskaffat ett Corsair Obsidian 750D mycket trevligt att bygga i.

Innehåll som följer: Chassie: Corsair Obsidian 750D
Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3
Nätaggregat: Be Quiet Dark Power Pro 1200w
Processor: Amd 8120
Grafikkort: Xfx R7970 Double dissipation
EK Fullcover Block till 7970
EK Block till Amd 8120
Phobya 360 Rad i toppen
240 Noname i fronten
XSPC D5 Dual Bayers som vispar runt allt
Zalman Fläktkontroll

Väl mött!

Nytändning

Visa signatur

Dator?

Permalänk

Fint galleri, bortsett från de hängande slangarna. Är inget stort fan utav dem

Visa signatur

Citera för svar!
| Mobo: Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | CPU: i5-2500k @ 4,2 GHz | GPU: Asus Matrix HD-7970 @ 3GB Vram | RAM: 16GB 4x4 @ 1600MHz | PSU: Fractal Design 650W | Chassi: Fractal Design Define R4 Black Window | SSD: Corsair 120GB | Hybrid: Seagate laptop 2.5" SSHD 1TB SATA/600 | HDD: Samsung 500GB |

Permalänk

Tack! Det fick bli på det viset den här gången vart svårt å dra på annat vis med grejerna jag hade hemma.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomibulan:

Äntligen dags att pilla lite dator då jag införskaffat ett Corsair Obsidian 750D mycket trevligt att bygga i.

Innehåll som följer: Chassie: Corsair Obsidian 750D
Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3
Nätaggregat: Be Quiet Dark Power Pro 1200w
Processor: Amd 8120
Grafikkort: Xfx R7970 Double dissipation
EK Fullcover Block till 7970
EK Block till Amd 8120
Phobya 360 Rad i toppen
240 Noname i fronten
XSPC D5 Dual Bayers som vispar runt allt
Zalman Fläktkontroll
Inte att förglömma
Corsair Dominator Gt Ddr3 1600
Kingston 120Gb Ssd
WD 1TB Green
WD 1TB Black

Väl mött!

Nytändning

Du kunde använt 2 utav skruvarna från den bakre fläkten, fläktar behöver inte sitta med mer än 2 skruvar. Har byggt 45 datorer och har bara satt fläktar med 2 skruvar ( en i övre högra hörnet och en i nedre vänstar hörnet, eller tvärt om) och det har alltid funkat fint tips !

Permalänk
Skrivet av Axelind:

Du kunde använt 2 utav skruvarna från den bakre fläkten, fläktar behöver inte sitta med mer än 2 skruvar. Har byggt 45 datorer och har bara satt fläktar med 2 skruvar ( en i övre högra hörnet och en i nedre vänstar hörnet, eller tvärt om) och det har alltid funkat fint tips !

Jo om jag hade haft fler skruv som sagt hade bara fyra dom till bakre fläkten passar ej tyvärr men tack för tipset

Visa signatur

Dator?