Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Skurit mig i fingret

Skulle skruva upp datorn hade ingen skruv mejsel och använd de istället en fäll kniv.

När jag skulle dra tillbaka fäll kniven så flög den igenom fingret.
Huden är öppen som ett snitt i lång fingret men annars har inte kniven kommit in genom köttet. Ska jag sy detta?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

svårt att säga då du inte har en bild.
om du känner att det blöder och du kan inte stoppa det.
åk till vårdcentralen så syr dom ihop det.

Visa signatur

SÖKER: i5 3570k / 4670k och ASUS P8Z77-I DELUXE / ASUS Z87I-PRO
Command center: fx 8320 4,7ghz,SABERTOOTH 990FX R2.0, 16gb corsair vengance, GTX 760 asus DCU2, 2 WD caviar 300gb, WD Raptor 150gb, Samsung 840 evo 120gb

Permalänk
Medlem

Åk till vårdcentralen

Permalänk
Medlem

Silvertejp!

Permalänk

ok bra ide

Permalänk
Medlem

"Åh fan, jag skar av fingret, bäst jag frågar SweC vad jag ska göra nu."

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Keeper of Traditions

Avdelningen må heta "Support och övriga trådar", men det är för datorer, inte fingrar...

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

läker nog av sig självt låter det som

Visa signatur

CPU: Ryzen R9 7900x3d, CPU Cooler: Arctic Liquid Freezer iii 360 A-RGB, GPU: RX 7900 XT, MBoard: ASUS Prime x670-p, RAM: 32GB G.Skill Trident Z25 Neo RGB CL30 @ 6000Mhz, HD: Intel 660P 1TB M.2, Kingston NV2 500GB M.2, Monitor: LG OLED 55CX , Mouse: Asus ROG Strix Impact II, Case: ASUS ROG Strix Helios GX601, Keyboard: ASUS ROG Strix Flare RGB Gaming, PSU: In Win Commander 1500w, Headset: Turtle Beach Elite Pro 2

www.tradera.com/profile/feedback/2310698/mixansfaith

Permalänk
Medlem

Insidan eller utsidan av fingret? Hur som helst så bör du uppsöka läkare men är det insidan av fingret är det riktigt viktigt att uppsöka läkare då det kan bli motoriska skador om det inte behandlas snabbt och rätt.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Saknar diskussionsvärde. Självklart ska du kontakta sjukvården och inte fråga om det på ett forum.