Tävla och vinn CDON Thor Asator Hardcore

Permalänk

˙oɹɐʌןןıʇ uıp ɐןǝɥ åd ɹǝu ɥɔo ddn ɹǝpuäʌ ᄅɹ ıpıɯ ɔɹɐ uƃısǝp ןɐʇɔɐɹɟ

Var mitt bidrag, Lycka till alla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

Absolut! "Hardcore" är ju en hyfsad överdrift för en dator med 4670K, GTX 770 och CX600.

För att inte tala om OEM speldatorer xD

Ont så var mitt bidrag: Den är svart. i brist på bättre ideer.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk

Fractal Design R2 håller din dator kallare än ditt ex hjärta

Visa signatur

Intel Core i5 3450 I Geforce GTX 760 Twin frozr I Corsair Carbide 400R I Razer Deathadder 2014 I Razer Blackwidow 2014 I Steel series QCK mousepad Fnatic Edition I Antec VP650PM 650W I Razer Kraken Pro I BenQ GL2450 I Xbox 360 wireless PC controller I 500GB Seagate Desktop HDD 7200rpm 16MB I MSI Z77A-G45 I Corsair Hydro H60v2 I Och en annan Random 250GB Hårddisk

Permalänk

Mitt bidrag vart:
cool
10100111001
delet system 32

Ganska icke-originellt, men rätt så kul ändå.
Kom dock på i efterhand att det inte hade något med datorn att göra.
Det i binär kod är 1337

Permalänk
Keeper of Traditions

Är det vanliga chassiet, eller deras omgjorda version, man ska skriva om..?

Jag gissar på det första, men man vet ju aldrig, instruktionerna har ju varit otydliga förut

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Så vacker ;_;... Jag har haft Lenovo thinkpad så sååå länge så att jag har glömt bort hur bra PC spel kan se ut.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Llhweiir:

Jag använda också fyra ord... måtte det inte vara samma fyra...

tänk om vi har samma och båda vinner vad gör dom då? haha

Permalänk

"Fractal Design Midi R2 får 4 kenta av 5, fan rätt schysst asså"

Permalänk
Medlem

Tre ord (plus ett bindestreck)

Visa signatur

Smidig som ett kylskåp, skillad som en lolkatt

Permalänk
Medlem

Synd dom snålade in på nätagget :>

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av anon186265:

tänk om vi har samma och båda vinner vad gör dom då? haha

Utser den som först skickade in till vinnare.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Snöade in mig lite på Starwars i mitt tänkande, men gick sedan vidare till Scooby-doo Här kommer mitt bidrag (hoppas någon fattar):

Lika lik sin bror R2D2 ger mig denna R2 en riktig deja-vu, och från min point-of-view så vill man bara skrika "Yabadabadoo!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeahcmon:

Snöade in mig lite på Starwars i mitt tänkande, men gick sedan vidare till Scooby-doo Här kommer mitt bidrag (hoppas någon fattar):

Lika lik sin bror R2D2 ger mig denna R2 en riktig deja-vu, och från min point-of-view så vill man bara skrika "Yabadabadoo!"

Nej nu vette fan om det inte är dags för herr (fru?) Yeahcmon att plugga på lite om gamla cartoons?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeahcmon:

Snöade in mig lite på Starwars i mitt tänkande, men gick sedan vidare till Scooby-doo Här kommer mitt bidrag (hoppas någon fattar):

Lika lik sin bror R2D2 ger mig denna R2 en riktig deja-vu, och från min point-of-view så vill man bara skrika "Yabadabadoo!"

"Yabadabadoo" är väl ändå från Familjen Flinta?

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madmoremax:

˙oɹɐʌןןıʇ uıp ɐןǝɥ åd ɹǝu ɥɔo ddn ɹǝpuäʌ ᄅɹ ıpıɯ ɔɹɐ uƃısǝp ןɐʇɔɐɹɟ

Var mitt bidrag, Lycka till alla.

Fractal design arc midi r2 vänder upp och ner på hela din tillvaro (fyndigt ;;P)

Permalänk
Medlem

Hahah, testar ju bara era kunskaper lite Får nog erkänna att jag tänkte helt fel denna ggn, scooby-doo rimmade på yabadoo iafl, så ett halvt poäng är väl jag värd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madmoremax:

˙oɹɐʌןןıʇ uıp ɐןǝɥ åd ɹǝu ɥɔo ddn ɹǝpuäʌ ᄅɹ ıpıɯ ɔɹɐ uƃısǝp ןɐʇɔɐɹɟ

Var mitt bidrag, Lycka till alla.

Fyndigt!

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Medlem

Ingen Facebook-tävling, det tackar vi för!

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ha ha ha, jag oxå först, men precis innan jag tryckte "skicka" skummade jag igenom allt igen o såg då va det gällde, så nu fick man börja om..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeahcmon:

Snöade in mig lite på Starwars i mitt tänkande, men gick sedan vidare till Scooby-doo Här kommer mitt bidrag (hoppas någon fattar):

Lika lik sin bror R2D2 ger mig denna R2 en riktig deja-vu, och från min point-of-view så vill man bara skrika "Yabadabadoo!"

max 30 ord :/

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Skrivet av spokiii:

max 30 ord :/

Jag lyckas inte räkna till högre än 25 ord? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av tachiibou:

Jag lyckas inte räkna till högre än 25 ord? ^^

oj då :3 haha trodde de menades med 30 bokstäver, haha så jag har bara typ nåt på 5 ord då :/ men är ändå nöjd för tyckte allt lät bra

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk

Mitt bidrag! :D /Gentozz ^^

En riktig gamer saga. Så snälla, låt mig denna vinna, så kan jag stryka översta posten på födelsedagsönskelistan och bli en mindre fattig kille.

Var lite svårt men man måste vara kreativ hehe.

Permalänk

Mitt lilla bidrag! :)

Med en Fractal Design Arc Midi R2 i mina händer är det inget jag inte klarar! Bra design och grym prestanda är det som i längden varar!

Permalänk
Medlem

Om de räknar "i" som ett ord så ligger mitt bidrag på 31 ord, annars är den precis på 30 så hoppas den går i genom

Permalänk
Skrivet av Konabu:

Jag är lika kreativ och rolig som en blöt trasa, nåja.

Lycka till, samtliga deltagare!

Mitt bidrag är OP som själve satan!!!!:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

Lycka till samtliga! Försök att slå min mening med 4 ord

Jag måste bara fråga, whats up med din signatur? Måste vara det töntigaste jag sett..

Skrivet av anon186265:

Några få muskelgrupper jag tränar: Iliopsoas, Quadriceps, Adductorerna, Hamstrings (Ischiocruala musklerna), Erector Spinae (Samlingsnamn för ryggens egentliga muskler), Abdominala Muskulaturen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av yoba:

Jag måste bara fråga, whats up med din signatur? Måste vara det töntigaste jag sett..

Har du något på hjärtat som överhuvudtaget inte handlar om trådens ämne kan du väl skicka ett pm?

Men svar på frågan för denna gången:

§ 6 Signaturer och avatarer
§ 6.4 Avatarer och signaturer är att betrakta som personliga.

Lite fel blev det/bättre svar