Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk

Adda gärna 'chipskostym'! Hänger gladeligen med.

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

Joinar gärna Kerrangh e mitt bf4 nick

Visa signatur

Skärm : AOC Agon AG352UCG 35"Ultrawide //CPU : AMD Ryzen 7 3700X Processor (Stock ) //Moderkaka : MSI X570-A PRO // GPU : ASUS GeForce RTX 2080 Ti 11GB kyls med Kraken X53 // RAM : Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz DDR4 CL18 // SystemDisk : Corsair Force MP600 SSD M.2 - 1TB
Chassi : Fractal Design Meshify C //PSU : Corsair RM850x V2 / 850W

Permalänk
Medlem

Jag kan hänga med!
Nick: jockew1989

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Skrivet av Mumr1ken:

Hejsan alla som lirar BF4 på SweClockers!

Jag har nyss skapat en Platoon på Bf4 kallad "Sweden" (Ja, otroligt nog var inte det namnet upptaget.)
Söker spelare som kan tänkas joina! Du behöver inte ha en mick eller vara någon speciell level!
Vi siktar mot att bli en 'go Platoon att spela i , och att alla ska känna sig välkomna!

Skriv här om du är intresserad eller skicka ett meddelande till mig på Battlelog! Användarnamn: You_Never_Saw_It

Jag är gärna med! Heter "kalasbarn"

Permalänk
Medlem

MyLittlePawny , spelar fortfarande väldigt mycket medan dom jag kört tidigare med har slutat så jag hoppar gärna på.

Visa signatur

http://www.tomasnilsen.se
[Stationär] 4790K ,16Gb Corsair XMS3, Samsung 850 500GB, R4, ASUS 1080 STRIX, Samsung S27A850T, EVGA G2 |[Bärbar] HP Spectre 13 [Kamera] Fuji XT-1, XT-10, [objektiv] 35 1,4, 18-55 2,8-4, 55-200, 27 1,8 [Blixtar] Nissin 622, Dörr 160x3 Mobil Nexus 5, Lumia 920, OPO 3T, iPhone5s

Permalänk
Medlem

Okaj!
Imaculent

Permalänk
Medlem

Spelar gärna i nån svensk platoon istället för Bavarian Rednecks
userid: Colorful98

//Mattias

Visa signatur

WS: | Define R5 | Corsair HX850i | ASUS X99-A | i7 5960x | Kingston 32gb (8x4GB) DDR4 | EVGA GTX 1080Ti FTW3 | Samsung 960 PRO 512GB |

Laptop: | Apple MacBook Air M1 |

Permalänk
Medlem

Herregud vad många som ville va med!

Jag har skickat en vänförfrågan till er alla så det är bara att svara, så att jag kan invite:a er. Sedan är det bara att börja lira!

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk
Medlem

CptPointMan signar upp sig

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med, jonke_00 på battlelog.

Permalänk
Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem
Permalänk

Får jag fråga vad poängen är med att söka folk till en pluton om inte ens mikrofon är en nödvändighet? Hade ni tänkt att informera varandra om fiendens positioner via chatten? Eller är ert mål att endast dela "klan-tagg" med några okända människor?

Menar ingenting illa, är bara nyfiken på vad ni har för ambitioner!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Får jag fråga vad poängen är med att söka folk till en pluton om inte ens mikrofon är en nödvändighet? Hade ni tänkt att informera varandra om fiendens positioner via chatten? Eller är ert mål att endast dela "klan-tagg" med några okända människor?

Menar ingenting illa, är bara nyfiken på vad ni har för ambitioner!

Va, måste man ha en mick för att spela BF4. Det hade jag inte en susning om

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Skrivet av LazySoft:

Va, måste man ha en mick för att spela BF4. Det hade jag inte en susning om

Mig veterligen – nej. Jag undrar bara vad syftet är med att samla ihop folk på detta viset, om det i slutändan ändå kommer bli som att ansluta till en slumpmässig server med slumpmässigt folk där man endast kan kommunicera över chatten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Mig veterligen – nej. Jag undrar bara vad syftet är med att samla ihop folk på detta viset, om det i slutändan ändå kommer bli som att ansluta till en slumpmässig server med slumpmässigt folk där man endast kan kommunicera över chatten.

Jo det kan vara så. Men om man inte kör HC kan faktiskt en recon måla upp kartan åt teamet med var FI är med lite olika hjälpmedel om man nu inte bara ligger och snipar =). Mordern krigföring innebär kartor med reltidsuppdatering från bla recon mfl om vart motståndaren håller till men i HC så krävs det andra kommunikationskanaler. För mig är HC mer som att kriga på tidigt 1900 tal

Visa signatur

..:[EVGA Z97 Classified][Intel Core i7 4790K @ 4.8][4x8GB Dominator @ 2133 XMP][2x EVGA GTX 980 Ti SC+ ACX 2+][Cooling EKWB custom loop]:..
..:[EVGA X99 FTW K][Build in progress]:..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subdubwise:

Får jag fråga vad poängen är med att söka folk till en pluton om inte ens mikrofon är en nödvändighet? Hade ni tänkt att informera varandra om fiendens positioner via chatten? Eller är ert mål att endast dela "klan-tagg" med några okända människor?

Menar ingenting illa, är bara nyfiken på vad ni har för ambitioner!

Att prata är givetvis (Så länge man inte är för många) en fördel, men de flesta tror jag skulle klara av att skriva i Team eller Squad chatten. Det har funkat hittills och kommer antagligen fungera i framtiden. Dessutom kan det vara lite svårt att prata med alla, nuvarande 43, medlemmar på en och samma gång. (Om man nu skulle köra på samma match)
Så nej, mick behöver inte vara nödvändigt. Men jag förstår dock hur du tänker!

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk

Är gärna med när tillfälle ges , nick- blackbush1970

Visa signatur

Cpu Intel i5 8600k Moderkort Gigabyte GA-Z87-HD3 ,Minne
Crucial Ballistix Sport 16GB 1600MHz,Nätagg fractal design 650 w psu,
Hårddisk Adata sp 900 pro 128 gb ssd+ 2ggr western digital caviar 500gb i raid,Grafik amd vega 64 Lurar Beyerdynamic dt 990 proTangentbord Qpad mk-50 Ljudkort [xonar essence stx - ALLT frodas i en Fractal Define R4 Vit

Permalänk
Medlem

Går det enbart att ha ett viss antal vänner på listan på Origin?

Permalänk
Skrivet av gtg83:

Går det enbart att ha ett viss antal vänner på listan på Origin?

Ja, konstigt nog verkar det som det.
En kille från plutonen ville adda mig men jag kunde inte eftersom hans friendlist var full. Det kan dock vara något med premium

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumr1ken:

Herregud vad många som ville va med!

Jag har skickat en vänförfrågan till er alla så det är bara att svara, så att jag kan invite:a er. Sedan är det bara att börja lira!

Nbwu anmäler sig till tjänstgöring.

Försöker lära mig Heli och FLyg bättre nu så titta inte på statistiken

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem

jag är gärna med. Kliiiing heter jag på battlelog,
http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/kliiiing/stats/1...

Nu är även jag med i platonen. Jag använder gärna mitt egna emblem (svenska riksvapnet) hoppas det är OK!

Visa signatur

NZXT H440 - Corsair RM 650 - G. Skill Ares 8gb - MSI Z87 G45 - Intel i5 4670k 4.3Ghz @ 1.28v (pungprolle) - Hyper 212 Evo PushPull 68c @ 100% - EVGA GTX 770 SuperClocked ACX - Samsung Evo 840 120 GB - WD 1TB - Asus Xonar DGX

Permalänk
Medlem

Jag är med Adda mig nexon85

Visa signatur

Intel Core 2 Quad Q6600 NIVIDIA GeForce GTX470 Cooler Master Real Power M1000 MSI P35 Neo-F SyncMaster T220

Permalänk

Fortfarande aktivt? joina gärna såfall

Permalänk
Medlem
Skrivet av extreamforce:

Fortfarande aktivt? joina gärna såfall

Klart att vi är aktiva!
Häng på bara!

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av sammpa09:

Har skickat en vänförfrågan!

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk
Medlem

För tillfället ligger vi uppe på 122 medlemmar!

De som vill får såklart fortfarande gå med!

Visa signatur

Målar och gör spel : )

Permalänk

Yeah norpius2121

Permalänk
Medlem

Bf4

Jag hakar gärna på! Nick: Needazz

Visa signatur

I5 4670K - Asus Maximus VII Gene - 16Gig Corsair Vengeance - Asus GTX 780 DCII OC - Jonsbo/Cooltek W2[spoiler][/spoiler]