SpelClockers satsar på spelkvällar

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Navicula:

Bara jag som fortfarande gillar TF2? :<

Jag spelar det väldigt sällan numera, men jag tror att det hade varit ett perfekt spel för en SpelClockers-kväll! Hade varit kul med stora lag på Mumble! Min röst har lagts på TF2.

Permalänk
Medlem

Jag ser fram emot att få spela lite TF2 med SpelClockers.
Trevlig nyhet i övrigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNeikter:

Jäklar vad nice det också hade varit att spela Day Z med er andra Sweclockare. Dra fram genom Namalsk med ett tiotal andra som röda armén själv.

Vet inte hur det är nu men i helgen var det dödsomöjligt att få folk att lira BF4 med mig för halva mumble satt och spelade DayZ kändes det som. Bara en heads up sådär.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Natural Selection 2!

Permalänk
SpelClockers

Denna nyhet tas emot med stora förväntningar.

Visa signatur

wololooooooooooooooooooo

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jookeer:

Det heter INTE:

1. SpelMus
2. SpelTangentbord
3. SpelSkärm
4. SpelClockers
5. SpelGäng
6. SpelGraffa

På nysvenska heter det:

1. GamingMus
2. GamingTangentbord
3. GamingSkärm
4. GamingClockers
5. GamingGäng
6. GamingGraffa

Same shit different names.

Spela, typ fia, va sånt man gjorde med föräldrarna för 10 år sen, numera gamar man.

Tss...det hetter spel- innan du var född

Permalänk
Medlem

Ett DayZ Standalone gäng vore trevligt med!

Visa signatur

| Intel i9 10900K | Noctua NH-U14S | ASUS ROG Maximus Hero XII |
| EVGA NEX750B 750W | Kingston HyperX 32GB DDR4 @3200Mhz |
| Fractal Design R4 | ZOTAC RTX 3080 Trinity OC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Ett DayZ Standalone gäng vore trevligt med!

De är jag lätt på!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jookeer:

Det heter INTE:

1. SpelMus
2. SpelTangentbord
3. SpelSkärm
4. SpelClockers
5. SpelGäng
6. SpelGraffa

På nysvenska heter det:

1. GamingMus
2. GamingTangentbord
3. GamingSkärm
4. GamingClockers
5. GamingGäng
6. GamingGraffa

Same shit different names.

Spela, typ fia, va sånt man gjorde med föräldrarna för 10 år sen, numera gamar man.

Gå och lägg dig barn... Du yrar i nattmössan.

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Medlem
Skrivet av hznn:

Ett DayZ Standalone gäng vore trevligt med!

Vore riktigt trevligt

Visa signatur

MAIN: AMD Ryzen 1700x@4GHz | ASUS PRIME B350-PLUS | Corsair 16GB | Gainward GTX 1070 | Qnix QX2710 115Hz
SRV1-4: 2x Intel Xeon E5-2660 | 16GB ECC | CentOS 7
SRV5: 2x Intel Xeon E5620 | 240GB ECC | CentOS 7

"I can show you a real Tunnel Snake, Amata."

Permalänk

Fan va skoj! Här skall liras!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Det är Team Fortress 2 som gäller!

Permalänk
Discokungen
Skrivet av jookeer:

Det heter INTE:

1. SpelMus
2. SpelTangentbord
3. SpelSkärm
4. SpelClockers
5. SpelGäng
6. SpelGraffa

På nysvenska heter det:

1. GamingMus
2. GamingTangentbord
3. GamingSkärm
4. GamingClockers
5. GamingGäng
6. GamingGraffa

Same shit different names.

Spela, typ fia, va sånt man gjorde med föräldrarna för 10 år sen, numera gamar man.

Klart det heter spelmus och spelskärm? Vad snackar du om? Och "graffa"...? Va. Jag brukar inte gilla försvenskningar av uttryck men i de här fallen är det precis tvärtom, "gaming" är ett så fruktansvärt tomt begrepp att jag mycket hellre kör på den svenska varianten.

Jag är en dataspelare! Lev med det!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Inaktiv

Inga racingspel eller simulatorer?

Permalänk
Skrivet av crimsonidol:

Inga racingspel eller simulatorer?

Ja, liksom att sitta och kö lite Euro truck simulator 2 medans man sitter och diskuterar den bästa rutten att ta för att käna så mycket pengar som möjligt i muble kan vara riktigt mysigt. Plus att alla kan sitta och skryta om hur fina lastbilar de har med massor med hästkrafter och cylindrar.

Visa signatur

Prolle: Intel i5 2500k @4.3ghz CPU-kylare: Cooler Master 212 Hyper EVO Mobo: Gigabyte Z68X-UD3H-B3 RAM: G.Skill Ripjaws Gaming 2x4GB Graffe: Sapphire Radeon 7950 Nätaggregat: Corsair CX 600w SSD: Samsung EVO 250GB (systemdisk), Intel 320 80GB HDD: Seagate Barracuda 1TB Skärm: LG IPS237 Tangentbord: Qpad MK-85 Mus: Qpad OM-75 Headsett: Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av crimsonidol:

Inga racingspel eller simulatorer?

Vi måste ju ha med Flatout!

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Datavetare

Om/när det blir TF2 (vilket jag redan har på mitt Steam-konto) och garanterat om det blir UT2004 (har tappat bort skivan, men har inga problem att köpa det igen då det fanns på Steam) så blir det till att damma av spelkunskaperna igen.

Kommer antagligen få dyngspö av alla yngre förmågor, men har varit rätt bra på UT/UT2004 en gång i tiden

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Medlem

Grymt roligt initiativ! Älskar dessa "spel-evenemangs-kväll". Big up!

Permalänk
Inaktiv

Jag lägger gärna upp en iRacing session om det finns intresse. Kom med förslag på bil och bana så kan det bli riktigt roligt, vad sägs om Mount Panorama Bathurst i Australien med en McLaren MP4- 12C?

Permalänk
Medlem

Jag har en TF2 server med plats för 24 personer om det behövs någon kväll! bara adda mig på steam
http://steamcommunity.com/id/OHYEAHKID/

Permalänk
Medlem

Perfekt! Då man är ledig imorgon så kan man lugnt sitta uppe en stund och lira

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LeafBox:

Vi måste ju ha med Flatout!

Trackmania är väl ett måste?!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Går det att köra Quake online så är jag helt klart på.

Finns ju tjänster som Tunngle och GArena som fixar lan över internet, mycket dota 1 körs fortfarande via garena t.ex

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av crimsonidol:

Inga racingspel eller simulatorer?

Skrivet av Enhörningen:

Ja, liksom att sitta och kö lite Euro truck simulator 2 medans man sitter och diskuterar den bästa rutten att ta för att käna så mycket pengar som möjligt i muble kan vara riktigt mysigt. Plus att alla kan sitta och skryta om hur fina lastbilar de har med massor med hästkrafter och cylindrar.

Skrivet av LeafBox:

Vi måste ju ha med Flatout!

Skrivet av Yoshman:

Om/när det blir TF2 (vilket jag redan har på mitt Steam-konto) och garanterat om det blir UT2004 (har tappat bort skivan, men har inga problem att köpa det igen då det fanns på Steam) så blir det till att damma av spelkunskaperna igen.

Kommer antagligen få dyngspö av alla yngre förmågor, men har varit rätt bra på UT/UT2004 en gång i tiden

Skrivet av cider123:

Trackmania är väl ett måste?!!!!

Föreslå de i omröstningstråden för 25 mars så kommer de kanske med i nästa omgång. Kom ihåg att vi kör tre veckor planerat så alla kan installera i god tid, då har ni också en chans att få in ert önskemål.

Vi har kört ett par racingkvällar och jag vet att det finns spelare som gillar racing på Mumble, ni måste inte vänta på en spelkväll. Hoppa in i Spelclockers forumet och skapa en tråd, ni kanske kan värva lite nya kompisar. Alternativt hoppa in på Mumble, skapa en tillfällig kanal under "Söker spelare" med racingspelnamnet så kan det ju droppa in någon?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Dota 2 kvällen vart sjukt nice. Lägger min lott på en till vid ett senare tillfälle : )

Visa signatur

It's so..so..what's the opposite of chaotic?

Permalänk

Är det redan slut? Tänkte hoppa in nu

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 3 Ghz | Asus P7P55D-E PRO | Powercolor HD 5850 | 4 Gb Corsair XMS3 1600 Mhz | Corsair HX 650W | FDD R2

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Kr0cket boy:

Är det redan slut? Tänkte hoppa in nu

Sitter 35 pers och spelar nu, kom in och kolla läget.

Den officiella delen är slut men folk ville fortsätta så det är bara att hoppa in!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Birkus:

Chivalry medieval warfare vid nästa event, annars ska ni få se!

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med

Permalänk
Medlem

CS:Source fast med GMOD, det skulle vara så himla kul

Permalänk
Skrivet av cider123:

Trackmania är väl ett måste?!!!!

TRACKMANIA!

TMNF Är förövrigt gratis så detta är ju ett alternativ för alla.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 Grey | MSI Z87-G45 GAMING | Intel Core i5-4670K | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | MSI GeForce GTX780 OC 3GB DDR5 | XFX XXX Edition 850W 80+ Bronze