Speltitlar man MÅSTE äga [PC]

Permalänk

Dungeon keeper och theme hospital

Båda från Bullfrog och otroligt bra spel.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Avstängd

Förstapost uppdaterad med AMD-FX lista. Läs så ni inte skriver spel som redan finns.

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

Förstapost uppdaterad med AMD-FX lista. Läs så ni inte skriver spel som redan finns.

Bra då tar jag bort den från min post. Varför kan inte folk skriva var spelet heter exakt? istället för (alla). Det är väl inte meningen att TS ska jaga efter vad spelen har för titel?, idiotiskt

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Avstängd

[QUOTE="AMD-FX;14529577"]Bra då tar jag bort den från min post. Varför kan inte folk skriva var spelet heter exakt? istället för (alla). Det är väl inte meningen att TS ska jaga efter vad spelen har för titel?, idiotiskt[/]

Tack!

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem

Sacred 2 gold.

Innehåller spelet Sacred 2 Fallen Angel å tillägget Ice and Blood.

Äger spel + tillägg på dvd + Sacred 2 gold (steam).

Kan bugga ibland.

Edit: System Shock 2.

Tillägg i txt.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

vart köper man Battlefield 1943 till pc? så vitt jag vet så släpptes det bara till konsol

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Ragin Pig:

vart köper man Battlefield 1943 till pc? så vitt jag vet så släpptes det bara till konsol

detta stämmer finns ej till pc

det finns till xbox 350 och Playstation 3

http://sv.wikipedia.org/wiki/Battlefield_1943

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Medlem

Tycker att folk som säger/skriver att man måste spela vissa spel tänker helt fel. Bara för att du gillar spelet behöver inte jag göra det, bara för att du har råd att köpa spelet behöver inte jag ha råd med det och bara för att du har konsolen som krävs innebär inte det att jag har den konsolen!

Förresten så missade du BFBC2 som jag iaf hade väldigt kul i.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Red Storm Rising på C64 (bandstation)
Härligt långa laddningstider så man kan gå kissa och fika mellan striderna medans spelet laddar vidare:)

Edit: Shit såg att det måste vara PC-spel:(

Då säger jag Call of Duty MW3!

Visa signatur

Corsair Crystal 460 RGB-Cooler Master V1000-Aorus X370 Gaming K7- Ryzen 5 3600-Corsair 3000MHz 32gb-Samsung 960 EVO 256GB-Wraith Spire-Sapphire Vega 64 Nitro+ 8gb

Permalänk
Medlem

Hotline Miami

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Kul att se Titanfall på listan. Så fruktansvärt roligt! Tyvärr är jag förmodligen sämst i universum på det, men jävlar vad roligt jag har

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i7 6850K 3,6 GHz 15MB @ 4,7GHz kyld med Noctua NH-U9S på MSI X99A Raider
Corsair Vengence LPX 64GB (8x8GB) DDR4 3000MHz @ 3200 MHz
2x MSI GeForce GTX 1080 8GB Aero OC i SLI
HyperX Predator 480GB M.2 och 4x Samsung 750-Series 250Gb i raid 0
Oculus Cv1. Win10 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av simon253:

Tycker att folk som säger/skriver att man måste spela vissa spel tänker helt fel. Bara för att du gillar spelet behöver inte jag göra det, bara för att du har råd att köpa spelet behöver inte jag ha råd med det och bara för att du har konsolen som krävs innebär inte det att jag har den konsolen!

Förresten så missade du BFBC2 som jag iaf hade väldigt kul i.

Dock var detta bara en ide till en rolig forumlek. Och HELA namnet tack.

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Medlem

Master of Magic
FTL

Ultima V
Ultima VI
Ultima VII
Ultima VII part 2: Serpent Isle

Permalänk
Medlem
Skrivet av aleelo:

Dock var detta bara en ide till en rolig forumlek. Och HELA namnet tack.

Battlefield Badcompany 2
Jag vill säga ett också men har ej spelat det.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jagged Alliance 2. Klart det bästa turordning baserade strategispelet någonsin. De två senaste spelen är inte ens i närheten av samma kvalitet, men det är heller inte Sir-Tech som gjort dessa spel

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Avstängd

För att detta skall bli mer intressant så borde man kunna rösta upp titlar dvs nämna en ytterligare en gång så att man ser vilka spel som är populära, jag provade först detta http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/1281333-s... men tråden dog tyvärr.