Tre medlemmar vinner priser från MSI för morsdags-moderkort

Permalänk
Melding Plague

Tre medlemmar vinner priser från MSI för morsdags-moderkort

Inför mors dag passade MSI på att uppmärksamma alla kära mödrar genom att dra igång en ny tävling för SweClockers medlemmar. Nu är det dags att utse vinnarna.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Sexism när den är som bäst!

Jag förväntade mig någon lättklädd modell i underkläder hållandes någon MSI produkt, men den här gången överaskade MSI mig genom könsstereotyper istället för sexuell objektifiering.

Man kan iaf inte klaga på att MSI är överligt politiskt korreka.

Permalänk

knepigt att Decee inte kom 1a. utav dom 3 bidragen :S

Permalänk
Medlem

Annorlunda och kul! Grattis till er vinnare. Gör mamma glad nu och bygg en Mamma dator:)

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av SkadeSkjutenHare:

knepigt att Decee inte kom 1a. utav dom 3 bidragen :S

verkligen! men alla tycker olika

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!
Lite "modermodemet" över titeln haha

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Inser att man haft en chans att vinna något ifall man brytt sig om att ställa upp. Men måste säga att jag aldrig klarat att slå ettans bidrag. Riktigt fyndigt. Lite väl rosa bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Inser att man haft en chans att vinna något ifall man brytt sig om att ställa upp. Men måste säga att jag aldrig klarat att slå ettans bidrag. Riktigt fyndigt. Lite väl rosa bara.

ända som jag anser av de tre bidragen som verkligen klurat är 1an å 2an... 3an var ju fantasilös iom.

hade jag vetat att det var en morsdag tävling hade jag skruvat ihop ett bidrag.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|VMware rig: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Proffsmoddare

Grattis till vinnarna! Trodde jag hade en bra chans i denna med ett bidrag som skiljde sig rejält mot dom andra..
Kanske var lite väl outside the box

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Jag förstår verkligen inte varför de vann.
Tävlingen sa att du var tvungen att göra ett moderkort kort som ska vara roligt, personligt och kreativt.

1: a plats är bara ett bud kort i rosa. 2: a plats är ett svart moderkort med ett hjärta?
3 Space var minst personligen och bara roligare än de andra.

Visste inte riktigt tror att det hade något att göra med vad jobbet var för.

Visa signatur

Intel 5820k @ 4,7 Ghz| Asus X99-s | GTX 1080TI | 16 GB G.skills Ripjaws DDR4-2400 | WD Black M.2 512GB OS drive | Samsung 860 EVO 1TB Game drive | NZXT H440 | Watercooled, 2 x Alphacool ST30 360mm radiator, 7 x Nb E-loop B12-PS | EK - Supremacy EVO - Acetal + Nickel (Original CSQ) | Dell S2716DG

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna, synd att man gick bet denna gång då man lade ner en jäkla tid på sitt bidrag