Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Precis i min smak! nån som vet när det går att lägga beställning på detta?

Visa signatur

Amd... oyes... Intel... oyes... Nvidia... oyes

Permalänk
Medlem

Inte min typ av tangentbord. Vill ha ett nytt vidareutvecklat(firmware) cleant ducky mini.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blupparen:

Ljuset kan lysa på alla F knappar samtidigt. Minns inte hur man fixade det men det var nåt knappkommando. Men jag håller med om att repeat funktionerna är ganska onödiga. Fixade mediaknappar med autohotkey. Hur är det att köra PBT tangenter när man har dioder? Kan de lysa igenom?

Åfan. Jag läste alla tillgängliga instruktioner noggrannt, men där nämndes inte ett pip om att få alla dioder att lysa. Helt säker?

Vad gäller genomlyslighet för PBT så varierar det kraftigt. Jag har enbart tjocka PBT så jag vet inte hur det är med tunna, men Duckys vita släpper igenom ganska mycket ljus, de blå betydligt mindre och de mörkgrå släpper inte igenom ljus alls. Har gröna, beiga och "cream cheese" också, men har inte testat med dem.

Skrivet av JimmieSan:

Modifier mediakeys är idiotiskt och har alltid varit största nackdelen med mekaniska för mig.
Jag saknar dedikerade next,paus,play, volym osv knappar.

Det är K70 som är över alla andra gällande just detta.

FN modifiers är skräp, det är ingen laptop man sitter på liksom ;/

Håller med. FN är en nödlösning som inte hör hemma på ett skrivbordstangentbord, och dedikerade mediaknappar är det enda rätta. Har inget problem alls med en extra knapprad högst upp på tangentbordet. Jag vill ha tillbaka min kontextmenyknapp, djävla Ducky och alla andra FN-tattare!

På tal om det, går det överhuvudtaget att koppla om FN-knappen till att agera kontextmenyknapp? Misstänker att man måste programmera om styrkretsen, vilket jag antar är omöjligt (pga firmware som inte kan programmeras om)?

Visa signatur

5950X, 3090