Tråden för hörlursgalningar! Lurar, förstärkare, dacs, pads osv osv It´s all here!

Permalänk
Medlem

Jag blev positivt överaskad av mina Grado SR125i. Satt väldigt skönt och utan problem för mig. Tillräckligt löst för att on-ear varianten skulle funka utan att sitta för löst. Jag gillar färgningen på ljudet till viss musik. Passar bra för en del skivor. Känns även som en bra match till min iBasso DX90. Finns ju en del att önska om men för min del så ligger Grado på plussidan. Det jag är mest orolig för är faktiskt den bristande kvaliteten som många nämnt och klagat på på ett flertal forum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Jag blev positivt överaskad av mina Grado SR125i. Satt väldigt skönt och utan problem för mig. Tillräckligt löst för att on-ear varianten skulle funka utan att sitta för löst. Jag gillar färgningen på ljudet till viss musik. Passar bra för en del skivor. Känns även som en bra match till min iBasso DX90. Finns ju en del att önska om men för min del så ligger Grado på plussidan. Det jag är mest orolig för är faktiskt den bristande kvaliteten som många nämnt och klagat på på ett flertal forum.

Låter som grado är lite så där. Om jag är lat kan jag slå till på akg k545 i närheten som verkar vara i samma storlek som 7xx annars är det bara att åka iväg på utflykt imorgon. Frågan är vad som är vettigast Akg k545 eller beyerdynamic dt770 pro för det är dem två det står mellan. Båda får jag för samma pris.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Låter som grado är lite så där. Om jag är lat kan jag slå till på akg k545 i närheten som verkar vara i samma storlek som 7xx annars är det bara att åka iväg på utflykt imorgon. Frågan är vad som är vettigast Akg k545 eller beyerdynamic dt770 pro för det är dem två det står mellan. Båda får jag för samma pris.

Skickades från m.sweclockers.com

AKG känner jag väl, haft flera lurar av AKG. Dom är oftast jämna och gör dig sällanm besviken, men på vissa modeller kommer det inget "Oh wow" kanske. Dom brukar vara hyfsat balanserade, i bland lite så att det nästan låter nedtonat en aning i viss musik. Men i annan musik kommer det fram flera detaljer och det låter allt som oftast riktigt bra. AKG är ett av de märken jag tycker att man alltid kan rekommendera till personer som vill ha bra gjorda gedigna lurar.

Beyerdynamic har jag inte testat ännu. Det har alltid varit någon detalj i recensioner etc som gjort att jag inte hoppat på och provat. Många har fått lite klen i base kommentarer och basklena hörlurar (te.x AKG 530 för att vara ärlig) är inget jag gillar som lyssnar mycket på rock och metal men även i klassisk och folk, sing song writer med bas blir det tunt och inte riktigt den ton jag vill ha.

MEN - jag har lyssnat väldigt lite på Beyerdynamics - så kolla med dem som har lurar, de kan ge dig mycket bättre input om dem.

Permalänk
Medlem

Jag söker ett par högkvalitativa in-ear öronsnäckor som jag ska ha när jag pendlar till högskolan de kommande tre åren. Är relativt kräsen när det kommer till ljud och kräver ganska mycket. Jag skulle föredra om det finns en mick på även om det inte är ett måste. Jag kan tänka mig att lägga 2000kr.

Någon som har dessa? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=866992

De ska vara prisvärda men knappt isolera något ljud, kan bli problematiskt om man sitter på tåg med mycket ljud omkring sig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

AKG känner jag väl, haft flera lurar av AKG. Dom är oftast jämna och gör dig sällanm besviken, men på vissa modeller kommer det inget "Oh wow" kanske. Dom brukar vara hyfsat balanserade, i bland lite så att det nästan låter nedtonat en aning i viss musik. Men i annan musik kommer det fram flera detaljer och det låter allt som oftast riktigt bra. AKG är ett av de märken jag tycker att man alltid kan rekommendera till personer som vill ha bra gjorda gedigna lurar.

Beyerdynamic har jag inte testat ännu. Det har alltid varit någon detalj i recensioner etc som gjort att jag inte hoppat på och provat. Många har fått lite klen i base kommentarer och basklena hörlurar (te.x AKG 530 för att vara ärlig) är inget jag gillar som lyssnar mycket på rock och metal men även i klassisk och folk, sing song writer med bas blir det tunt och inte riktigt den ton jag vill ha.

MEN - jag har lyssnat väldigt lite på Beyerdynamics - så kolla med dem som har lurar, de kan ge dig mycket bättre input om dem.

Blev ett par beyerdynamic t70p tror det är 32ohm sjukt bekväma. Fick ge motsvarande ca 3,5k sek. Nu är det bara att spara till nästa projekt till när man fyller år som är en stereoförstärkare. Det är ca 100h inspelning på lurarna för dem blir perfekta. Just nu helt balanserat ljud och orhört fylliga.

Provade även shure. Shure 1850 har jag för mig som jag testade lät också bra och var komfortabla. Tyvär kändes ljudet hos shure inte lika behagligt som med beyerdynamic. Kändes som något saknades.Nöjd än så länge. Förpackningen är kvalitet det med även fast jag inte bryr mig. Hörlurarna från beyerdynamic kommer i en reseväska. Väldigt praktiskt. Otroligt öppet ljud.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Blev ett par beyerdynamic t70p tror det är 32ohm sjukt bekväma. Fick ge motsvarande ca 3,5k sek. Nu är det bara att spara till nästa projekt till när man fyller år som är en stereoförstärkare. Det är ca 100h inspelning på lurarna för dem blir perfekta. Just nu helt balanserat ljud och orhört fylliga.

Lite synd, då de kostade 2200 på elgiganten för en vecka sen :-/

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Lite synd, då de kostade 2200 på elgiganten för en vecka sen :-/

Bor ej i Sverige så jag får gå efter rådade priser. T70p. Gillar dem. Sitter och lyssnar. Nyss öppnat upp. Shure ville man ha ännu mer för, nästan 4,5k. Var inne i en butik först där jag provade komforten på k812 fy vad sjuka dem är. Där i den butiken hade man även fostex, auddez som känns som en tegelsten när man håller i hörlurarna däremot väger nada på huvudet, hd 7/8xx förstår jag inte riktigt formen på ändå är dem bekväma, grado var det för dyrt för att få over-modell. Jag är sjukt nöjd ännu. Röster och övriga register kommer fram rent och behagligt. Låten låter som det ska och inget sticker ut. Om jag får jämföra mot akg q701 så är beyerdynamic t70p helt raka motsatsen. Akg är helt platt medan beyerdynamic är livfullt.
Då fick jag dem ändå för ett billigare pris eftersom de har nästan legat på 4k enligt rådande valuta. I första butiken jag var inne i så provade jag en del däremot var deras försäljningstaktik inte det jag gillade så gick senare till favorit butiken. Slog till efter att ha fått sitta i lugn och ro. Den första hade även modellen inne fast nere i förpackning. Hade redan där i den butiken provat samma modell fast med annnan ohm.
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Lite synd, då de kostade 2200 på elgiganten för en vecka sen :-/

Bor ej i Sverige så jag får gå efter rådade priser. T70p. Gillar dem. Sitter och lyssnar. Nyss öppnat upp. Shure ville man ha ännu mer för, nästan 4,5k. Var inne i en butik först där jag provade komforten på k812 fy vad sjuka dem är. Där i den butiken hade man även fostex, auddez som känns som en tegelsten när man håller i hörlurarna däremot väger nada på huvudet, hd 7/8xx förstår jag inte riktigt formen på ändå är dem bekväma, grado var det för dyrt för att få over-modell. Jag är sjukt nöjd ännu. Röster och övriga register kommer fram rent och behagligt. Låten låter som det ska och inget sticker ut. Om jag får jämföra mot akg q701 så är beyerdynamic t70p helt raka motsatsen. Akg är helt platt medan beyerdynamic är livfullt.

Dubbelpost

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matheeeew:

Jag söker ett par högkvalitativa in-ear öronsnäckor som jag ska ha när jag pendlar till högskolan de kommande tre åren. Är relativt kräsen när det kommer till ljud och kräver ganska mycket. Jag skulle föredra om det finns en mick på även om det inte är ett måste. Jag kan tänka mig att lägga 2000kr.

Någon som har dessa? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=866992

De ska vara prisvärda men knappt isolera något ljud, kan bli problematiskt om man sitter på tåg med mycket ljud omkring sig?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1719592

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Blev ett par beyerdynamic t70p tror det är 32ohm sjukt bekväma. Fick ge motsvarande ca 3,5k sek. Nu är det bara att spara till nästa projekt till när man fyller år som är en stereoförstärkare. Det är ca 100h inspelning på lurarna för dem blir perfekta. Just nu helt balanserat ljud och orhört fylliga.

Provade även shure. Shure 1850 har jag för mig som jag testade lät också bra och var komfortabla. Tyvär kändes ljudet hos shure inte lika behagligt som med beyerdynamic. Kändes som något saknades.Nöjd än så länge. Förpackningen är kvalitet det med även fast jag inte bryr mig. Hörlurarna från beyerdynamic kommer i en reseväska. Väldigt praktiskt. Otroligt öppet ljud.
Skickades från m.sweclockers.com

Vad kul att du testade Beyerdynamic! Du får återkomma med fler intryck allteftersom du närmar dig 100h Tycker att det där med inspelning känns som värsta nyset på en del lurar och på andra så är det som om något magiskt inträffar efter ett par timmar. Skumt är det.

Det var bra att jag inte slog till på Shure 1850 då, var rejält sugen men det blev ett par Hifimann he400i istället.

Permalänk
Medlem

Tack för tipset, det är dessa jag lutar mest åt nu men jag är osäker på om det är så idealt att ha ett par hörlurar som både läcker och tar in ljud när man ska pendla. Det verkar dock finnas ett begränsat antal modeller som har bra ljud och mikrofon så man får väl helt enkelt välja mellan det som bjud och S2 verkar vara det bästa valet för mig. Jag sitter med Fidelio X1 på mig just nu som jag är mycket nöjd med så det vore väl passande att fortsätta i samma produktserie.

Äger du lurarna själv och kan då isåfall ge en input på hur mycket ljud de läcker/tar in?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronz:

Hur dyrt blir det totalt inkl frakt/tull/moms för odac/o2 combon?
Finns det något annat vettigt i samma prisklass?
Kör med Philips Fidelio X1. Jag föredrar nog ett roligare ljud, lite mer U kurva kanske, än helt neutralt.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Glöm inte att Schweiz ligger utanför EU. Eller finns det ett frihandelsavtal mellan dem och EU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Semenra:

Glöm inte att Schweiz ligger utanför EU. Eller finns det ett frihandelsavtal mellan dem och EU?

Det skickas från Tyskland då han bor nära gränsen.
Vilket görs en gång i veckan.

Jag har haft min sedan februari och bästa köpet på länge.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Fyndjägare

Summerat om fler går i köpetankar på en O2/ODAC Desktop utan batteri.

Head n Hifi med 6,3mm hörlursutgång, RCA in och 2,5X / 6,5x gain
315CHF inkl frakt = 2400kr
http://www.headnhifi.com/amplifiers/desktop-headphone-amplifi...

Ephiphany med 3,5mm hörlursutgång, RCA in/ut och 1x / 5x gain
£189.99 inkl frakt = 2200kr
http://epiphany-acoustics.co.uk/products-page/dacs/ehp-o2di-d...

Headphoniaks (JDS) med 3,5mm hörlursutgång, 3,5mm in och 2,5X / 6,5x gain
229€ inkl frakt = 2100kr
http://headphoniaks.com/es/inicio/97-jds-o2-odac-combo-amplif...

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Mumu55:

Summerat om fler går i köpetankar på en O2/ODAC Desktop utan batteri.

Head n Hifi med 6,3mm hörlursutgång, RCA in och 2,5X / 6,5x gain
315CHF inkl frakt = 2400kr
http://www.headnhifi.com/amplifiers/desktop-headphone-amplifi...

Ephiphany med 3,5mm hörlursutgång, RCA in/ut och 1x / 5x gain
£189.99 inkl frakt = 2200kr
http://epiphany-acoustics.co.uk/products-page/dacs/ehp-o2di-d...

Headphoniaks (JDS) med 3,5mm hörlursutgång, 3,5mm in och 2,5X / 6,5x gain
229€ inkl frakt = 2100kr
http://headphoniaks.com/es/inicio/97-jds-o2-odac-combo-amplif...

Det är ganska lätt att bygga ihop "O prylarna" själv också och då blir det mycket billigare, dackortet finns bara färdiglött och hörlursförstärkaren är hålmonterad och ganska enkel att löda, det är mest mekanisk montering det handlar om och det kan väl vara roligt att plocka ihop det själv som kvällspyssel

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Sitter här med hd650, alpha dogs och srh1540...

Tänker mig att jag bara kan behålla en av alpha dogs och srh1540 eftersom de fyller samma ändamål för mig men fan vad svårt det är alltså

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

När var detta?
Nu kostar den 324 plus frakt = 339

Permalänk
Medlem
Skrivet av NiQ3:

När var detta?
Nu kostar den 324 plus frakt = 339

Februari detta året.
Kontrollerade precis om det är exakt samma pris och frakt i dag.

O2+ODAC Headphone Amplifier / DAC combo - full mod

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av Triffid:

Sitter här med hd650, alpha dogs och srh1540...

Tänker mig att jag bara kan behålla en av alpha dogs och srh1540 eftersom de fyller samma ändamål för mig men fan vad svårt det är alltså

Hehe känner igen mig där. Svårt när grejjerna spelar olika saker bättre än den andra. Och ibland vill man ha lite mjukare sound och mastig bas, ibland vill man ha detaljer och gigantisk ljudbild. Helst vill man ha allt men den hörluren finns inte (ännu). Tur man har flera lurar

Hur står sig Alpha Dog mot 1540 nu när du haft dem ett tag?

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem

Tjena

Jag ska köpa trådlösa hörlurar till min receiver som jag vill ansluta via 3,5mm-kontakten. Men när jag söker på prisjakt får jag bara upp såna som ansluts via USB till datorn. Vilken kategori ska jag egentligen gå in och leta i, jag är helt lost? Jag vill alltså inte ha något headset.

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av wranzzon:

Tjena

Jag ska köpa trådlösa hörlurar till min receiver som jag vill ansluta via 3,5mm-kontakten. Men när jag söker på prisjakt får jag bara upp såna som ansluts via USB till datorn. Vilken kategori ska jag egentligen gå in och leta i, jag är helt lost? Jag vill alltså inte ha något headset.

Du ska ha lurar med analog ingång till sändaren, tex normala rca ingångar på den.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v961#rparams=m=s1841987...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Du ska ha lurar med analog ingång till sändaren, tex normala rca ingångar på den.
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=v961#rparams=m=s1841987...

Ahh. Se där ja. Du räddar mig 2 ggr på bra någon timme Stort tack för hjälpen återigen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Hehe känner igen mig där. Svårt när grejjerna spelar olika saker bättre än den andra. Och ibland vill man ha lite mjukare sound och mastig bas, ibland vill man ha detaljer och gigantisk ljudbild. Helst vill man ha allt men den hörluren finns inte (ännu). Tur man har flera lurar

Hur står sig Alpha Dog mot 1540 nu när du haft dem ett tag?

Hmm, det är svårt alltså. Alpha dog passar lite bättre till vad jag lyssnar på mest, men 1540 slår dom på fingrarna rejält vad gäller byggkvalité och komfort (med det sagt är alpha dogs faktiskt ganska sköna också och har mycket bra byggkvalité, srh1540 är bara extremt bra på dom fronterna).

Srh1540 passar riktigt jävla bra till äldre inspelningar tex från AC/DC, rush, queen, iron maiden osv då många av dessa i mitt tycke mår bra av lite extra bas. Däremot uppskattar jag inte extra bas på låtar som redan är basiga typ mycket k-pop och j-pop som jag lyssnar på en del, då hamnar rösten för långt bak.

Slänger man in lite EQ i mixen blir det ännu mer jämt vad gäller ljudet och då kanske srh1540 får övertaget totalt pga komforten då ljudet blir en wash (det är mer eller mindre 50/50 från låt till låt vilken jag föredrar).

Bägge står sig bra mot hd650.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

Hmm, det är svårt alltså. Alpha dog passar lite bättre till vad jag lyssnar på mest, men 1540 slår dom på fingrarna rejält vad gäller byggkvalité och komfort (med det sagt är alpha dogs faktiskt ganska sköna också och har mycket bra byggkvalité, srh1540 är bara extremt bra på dom fronterna).

Srh1540 passar riktigt jävla bra till äldre inspelningar tex från AC/DC, rush, queen, iron maiden osv då många av dessa i mitt tycke mår bra av lite extra bas. Däremot uppskattar jag inte extra bas på låtar som redan är basiga typ mycket k-pop och j-pop som jag lyssnar på en del, då hamnar rösten för långt bak.

Slänger man in lite EQ i mixen blir det ännu mer jämt vad gäller ljudet och då kanske srh1540 får övertaget totalt pga komforten då ljudet blir en wash (det är mer eller mindre 50/50 från låt till låt vilken jag föredrar).

Bägge står sig bra mot hd650.

Tungt läge - jag förstår helt hur du känner. För min del jhar jag fått klipååa strängarna med ett par lurar helt enkelt för att kunna införskaffa nya.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mumu55:

Trist. Head n Hifi har ju både 6,35mm och gain efter önskemål. Men ingen RCA ut.
Problemet är att 5x inte fungerar med något, använder det aldrig. Men har inga 600ohms lurar heller. Funderar starkt på att löda om min O2 till något lägre från 5x.

Mailade head n hifi och fick svar nu

Thanks for your interest in our products. The 1x, 2.5x gain settings will be just fine for your headphones, if you decide later on that you will need more gain you can simply change the resistors.
The RCA sockets in the full mod are analog input only, at the moment there is no DAC out integrated in this version, sorry.
An alternative would be the Desktop version of the O2 and an ODAC XL, then you have an additional line out from the DAC that you can use.

http://www.headnhifi.com/dac/odac-xl-version
+
http://www.headnhifi.com/amplifiers/desktop-headphone-amplifi...

Då får jag väl allt jag vill ha fast i 2 lådor, 6.3mm, vettig gain och RCA ut?
Dessutom billigare än full mod versionen 246 euro istället för 268 euro

Har jag missförstått något?

Permalänk
Fyndjägare
Skrivet av NiQ3:

Mailade head n hifi och fick svar nu

Thanks for your interest in our products. The 1x, 2.5x gain settings will be just fine for your headphones, if you decide later on that you will need more gain you can simply change the resistors.
The RCA sockets in the full mod are analog input only, at the moment there is no DAC out integrated in this version, sorry.
An alternative would be the Desktop version of the O2 and an ODAC XL, then you have an additional line out from the DAC that you can use.

http://www.headnhifi.com/dac/odac-xl-version
+
http://www.headnhifi.com/amplifiers/desktop-headphone-amplifi...

Då får jag väl allt jag vill ha fast i 2 lådor, 6.3mm, vettig gain och RCA ut?
Dessutom billigare än full mod versionen 246 euro istället för 268 euro

Har jag missförstått något?

Det låter korrekt. Känns som den bästa lösningen för dig faktiskt. Jag kör själv separat ODAC och O2. Innebär ju att du kan mix n match med andra DAC:ar och hörlursförstärkare framöver. Och eventuellt sälja den ena om du hittar något roligare.

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foolwolf:

Tungt läge - jag förstår helt hur du känner. För min del jhar jag fått klipååa strängarna med ett par lurar helt enkelt för att kunna införskaffa nya.

Hahaha så det är här du hänger såg att du sålde lite lurar på marknaden hehe.. Triplegeek här

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Embu:

Hahaha så det är här du hänger såg att du sålde lite lurar på marknaden hehe.. Triplegeek här

Ahhh busted!
Ha ha, japp kränger lurar för att köpa nya
Kul att se dig här också!

Permalänk
Medlem

Jag har precis lagt ut mina Denon D2000 här på Sweclockers. Om ni känner någon som skulle vilja köpa dem så hittar ni annonsen här: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1318626