Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Nya Hörlurar

Tips på bra Hörlurar med Mic.

-Bra ljud & mic.
-Ska funka till spel / skype & film.

Max : 500 kr

Kom gärna med förslag.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Tack . Några mer förslag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iksonja:

Tack . Några mer förslag?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=668260

Har några polare som kör med dessa. Och enligt dom är det faktiskt riktigt bra ljud i dom.
Och micken funkar riktigt bra den med. Låter riktigt bra och tydligt när man pratar med dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Iksonja:

Tack . Några mer förslag?

Panasonic RP-HTF600 eller Superlux HD-681 Evo plus någon billig mikrofon med svanhals och lite smältlim. Jag kör en sådan här mikrofon och den duger fint till skype.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

nej

Skrivet av Byss:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=668260

Har några polare som kör med dessa. Och enligt dom är det faktiskt riktigt bra ljud i dom.
Och micken funkar riktigt bra den med. Låter riktigt bra och tydligt när man pratar med dom.

nej, nej, nej!

Skrivet av LemonIllusion:

Panasonic RP-HTF600 eller Superlux HD-681 Evo plus någon billig mikrofon med svanhals och lite smältlim. Jag kör en sådan här mikrofon och den duger fint till skype.

JA! superlux är riktigt prisvärda.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Byss:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=668260

Har några polare som kör med dessa. Och enligt dom är det faktiskt riktigt bra ljud i dom.
Och micken funkar riktigt bra den med. Låter riktigt bra och tydligt när man pratar med dom.

Skrivet av morxy49:

nej, nej, nej!

Botten är nådd när någon rekommenderar ett Deltaco headset för 150kr?

Superlux är trevliga grejer.
Vill man ha mindre lurar som fungerar bra och kan tänka sig köpa en extern mic så kan jag rekommendera AKG 518. Går att få tag på för drygt 200kr och så tjackar man en mic som går att klämma fast på sladden om man vill undan billigt.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Permalänk
Moderator
Forumledare

*trådar sammanfogade*

Observera att det är förbjudet att skapa mer än en tråd om samma sak. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Om någon skapar mer än en tråd, trycks andras trådar undan snabbare, vilket blir orättvist.

Den här gången har jag sammanfogat dina trådar åt dig, men kom i fortsättningen ihåg att regeln finns.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord