Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vill spela Casual CS:GO med mina 2 vänner.

Permalänk

Vill spela Casual CS:GO med mina 2 vänner.

Tjena allesammans!

Jag har haft problem för att jag har försökt flertals gånger att starta ett casual med mina kompisar (play with friends.) Och jag har valt casual osv osv. Me nvi kommer bara in i botgames?!

Kan någon hjälpa till?

Tack så mycket!

Visa signatur

|RAM|4x2 DDR3 Ram |Grafikkort| Palit Geforce GTX 970 |Processor| i5 4460 (4 Core, 3,2ghz) |Hårddisk| 1 TB |Moderkort| Gigabyte H81M-DS2V |Kringutrustning| Corsair K70 Cherry MX Brown | HyperX Cloud II | Logitech G900|

Permalänk
Medlem

Samma här. Beror på att inte många kör casual.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Skrivet av Flygman:

Samma här. Beror på att inte många kör casual.

Okay tackar!

Visa signatur

|RAM|4x2 DDR3 Ram |Grafikkort| Palit Geforce GTX 970 |Processor| i5 4460 (4 Core, 3,2ghz) |Hårddisk| 1 TB |Moderkort| Gigabyte H81M-DS2V |Kringutrustning| Corsair K70 Cherry MX Brown | HyperX Cloud II | Logitech G900|

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte lyckats hitta en enda casual server, + CS har i allmänhet buggat sönder på alla sätt o vis idag. Bra spel.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

Ärligt talat tror jag inte det är ett problem med att det inte finns några spelare i casual, då CS:GO är väldigt populärt spel och det verkar som många har problemet att man hamnar i botgames (mig inkluderat) istället för riktiga matcher om man väljer casual.

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Medlem

Höj din acceptabla matcmaking ping i settings så ska du se att du hittar matcher.

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ain0k:

Höj din acceptabla matcmaking ping i settings så ska du se att du hittar matcher.

Det har jag gjort

Jag har maxping inställd

Jag har veriferat spelet jag vet inte hur många gånger
Jag har installerat om spelet 2 gånger.
Det vill verkligen inte lösa sig. Jag kan spela compeditive, eller mot bottar. Enda valen jag har atm. Förut kunde jag spela utan problem oavsett vad jag valde, men inte sedan några veckor tillbaka.

Alla andra spel jag spelar fungerar utmärkt dock. Så vettfan vad det är för fel.

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk
Inaktiv

Gå in i server browser och spela på servrar på det gamla goda sättet istället. Finns massor med bra servrar där att välja mellan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xyze:

Det har jag gjort

Jag har maxping inställd

Jag har veriferat spelet jag vet inte hur många gånger
Jag har installerat om spelet 2 gånger.
Det vill verkligen inte lösa sig. Jag kan spela compeditive, eller mot bottar. Enda valen jag har atm. Förut kunde jag spela utan problem oavsett vad jag valde, men inte sedan några veckor tillbaka.

Alla andra spel jag spelar fungerar utmärkt dock. Så vettfan vad det är för fel.

Du skrev just allt jag tänkte tipsa om

Men jag har faktiskt haft problem själv efter senaste patchen med att joina lobby, hitta games och få spelet att gå online själv. Kanske är fler som har problem.

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ain0k:

Höj din acceptabla matcmaking ping i settings så ska du se att du hittar matcher.

-->

Skrivet av Xyze:

Det har jag gjort

Jag har maxping inställd

Jag har veriferat spelet jag vet inte hur många gånger
Jag har installerat om spelet 2 gånger.
Det vill verkligen inte lösa sig. Jag kan spela compeditive, eller mot bottar. Enda valen jag har atm. Förut kunde jag spela utan problem oavsett vad jag valde, men inte sedan några veckor tillbaka.

Alla andra spel jag spelar fungerar utmärkt dock. Så vettfan vad det är för fel.

Samma här. Sjukt irriterande.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flygman:

-->

Samma här. Sjukt irriterande.

Jag avinstallerade spelet, Startade om datorn, Startade steam och installerade CS igen, å nu.....nu verkade det funka..helt otroligt. Att det ska vara sånt trxande för att kunna spela lite..bläh..

Visa signatur

CPU: AMD R7 5800x | RAM: Corsair Vengeance lpx 3200 Mhz 32 GB DDR4 | Moderkort: Asus ROG strix B550 F Gaming | GPU: Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLH edition | PSU: Corsair RM750X | Kylare: Noctua NH-u14s | Fläktar: Corsair ML120 PRO, 120mm | Chassi: Fractal design Define S | OS: Windows 10 | SSD: Samsung 860 EVO 500 GB |

Permalänk

De har fixat det nu tack för hjälpen ändå!

Visa signatur

|RAM|4x2 DDR3 Ram |Grafikkort| Palit Geforce GTX 970 |Processor| i5 4460 (4 Core, 3,2ghz) |Hårddisk| 1 TB |Moderkort| Gigabyte H81M-DS2V |Kringutrustning| Corsair K70 Cherry MX Brown | HyperX Cloud II | Logitech G900|