Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Tre vinnare i Seagates cosplay-tävling

Permalänk
Melding Plague

Tre vinnare i Seagates cosplay-tävling

Efter många och långa överläggningar belönar Seagate inte bara en utan tre medlemmar för sina fantastiska insatser i den stora cosplay-tävlingen.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna!

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Fyhelvete vilka roliga bidrag. Stort grattis

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Yeah, då var inte alla papercuts förgäves

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Yeah, då var inte alla papercuts förgäves

Grattis

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk

Det var alltså någon som lade upp ett bidrag tillslut haha. Grattis till vinnarna hursom!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av keyser:

Yeah, då var inte alla papercuts förgäves

Haha. Går det att formatera om dig?

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna! Grymt jobbat!

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Alltid roligt att vinna! Tackar :*

Men måste säga att jag blev helt till mig när jag såg mailet att jag vunnit pris! Skrek av lycka på tåget mot uppsala, såg sen att det inte var datorn jag hade vunnit haha.

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk

Trist när man inte vinner. Men grattis till alla som vann. Man brukar vilja se juryns motivation efter allt sitt hårda arbete. Blev dock lite förvirrad när ni skrev:
"Efter många och långe överläggningar faller juryns röst på medlemmen Bitgorillas och hans minst sagt temariktiga superhjältekostym. Som tack för insatsen belönas han med inget mindre än ett fullfjädrat datorsystem från Komplett till ett värde av närmare 9 000 kronor."
Han beskrev väll aldrig sin kostym som en superhjälte? Det ska väll vara en SSHD (med byxbenen som sata-kablar)? Jag kan ju inte hjälpa att ifrågasätta hur pass seriösa dessa tävlingar är när inte motivationen matchar vinnarbidraget.

Permalänk
Medlem

bild 2 ser helmysko ut, är den fotosjoppad eller är det bara en ovanlig kombination av skuggor som gör att det ser ut så?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndreaX:

bild 2 ser helmysko ut, är den fotosjoppad eller är det bara en ovanlig kombination av skuggor som gör att det ser ut så?

Lite lightroom för färgernas skull, annars ingen redigering.
Det är inte så att du misstar sidan av lådan (till höger) för en skugga?

Permalänk
Medlem

Kollade på den förstorade bild 3 -> VADIHELVETE?!!

#scarredforlife #thanksobama

Visa signatur

No man is free who is not master of himself

Permalänk
Medlem

Tack för att ni censurerade bild 3

Visa signatur

CachyOs. MSI MPG Z490 GAMING PLUS// Intel Core i5-10600K@4800Mhz// Radeon rx 6800 16gb // Corsair VENGEANCE LPX 32GB.

Permalänk

Härligt! Höll på krama ihjäl flickvännen när jag fick veta! Måste säga att jag inte förväntade mig en 1:st place, många andra bra bidrag.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Gigabyte RTX 2070 Super | ASUS B450-I | Corsair 16GB DDR4 3200MHz | beQuiet 600W SFX-L | NZXT H210

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Scirocco:

Tack för att ni censurerade bild 3

Mer effektfullt så, inte sant?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Man Såg direkt att dehär bidragen var topp, bra jobbat allesammans

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Mer effektfullt så, inte sant?

Öh.. vänta, censurerade ni bilden? Inte han som skicka in den?

Permalänk

Haha vafan ser ju som att jag skickade in en naken bild med den där censuren ^^

Visa signatur

Tänk om en val gör valet att bli vald till val på valnatten.

Permalänk
Inaktiv

Den här tävlingen var riktigt bra och rolig att följa. Grattis till vinnarna!

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av keyser:

Yeah, då var inte alla papercuts förgäves

Din var helt klart den bästa!
Vinnaren enligt mig, men jag bestämmer ju dessvärre inte ;/

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av str8forthakill:

Öh.. vänta, censurerade ni bilden? Inte han som skicka in den?

Haha japp!

Originalet: #14816322

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Haha japp!

Originalet: #14816322

Haha, inte så illa som man trodde då