Call of Duty: Advanced Warfare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Ytterligare en tråkig sak med GMG, att vi svenskar får pröjsa i Pund och inte EUR. Tidigare var det dollar och då var GMG grymt prisvärt, handlade 95% av alla mina nycklar därifrån men sen när de gick över till Pund blev det en helt annan femma.

Priset höjs alltid på releasedagen, en klassiker Kan vara värt att nämna att jag kör utan G2A Shield när nyckeln är direkt från dem. Är det någon annan som säljer så kör jag Shield (förutom om det är ett spel för mindre än 5€). Tror mitt gick på 33,10€ för att vara exakt. Hade en liten rabattkupong också, bara 3% men det räckte för att täcka den administrativa avgiften för PayPal.

Oh, kanske skulle ha skippat Shield då, men det är ju bara småpengar och jag fick det ju billigt hur som helst hehe
Tack för tipset!

Nu väntar jag bara på att det ska ladda ner klart... Herregud vilken tid det tar haha.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Oh, kanske skulle ha skippat Shield då, men det är ju bara småpengar och jag fick det ju billigt hur som helst hehe
Tack för tipset!

Nu väntar jag bara på att det ska ladda ner klart... Herregud vilken tid det tar haha.

Äh, jag som är snål bara

Ja, 45 gig eller vad det var plus Multiplayer. Sen skall det patchas två gånger också

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

TJena
vad skulle ni som spleat de nyare spelen senaste kvartalet/halvåret
om man ska spela detta spel ryse, ja andra spel som kommit och kommer på en laptop bör man satsa på en med minimum GTX870M eller GTX970M
för när det gäller stationära datorer är det ju en bara fantasin och plånkan som sätter gränser för hur kraftig spel maskin man vill ha
Med vänlig hälsning
Lego

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Orkar inte läsa igenom 4 sidor som jag missat men vad tycker ni som spelar än så länge? Finns det någon skillgap?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Efter att ha kollat på en hel del videos så måste jag säga att själva systemet(bygg din karaktär) verkar väldigt spännande och genomarbetat.

Men tyvärr så faller varken den vertikala spelstilen eller hightechtemat i min smak. Det blir lite larvigt på något sätt när alla leker superhjälte i sina exo-suits.
Det jag också saknar är känslan av blodigt allvar. Men det är ju min personliga åsikt ;).

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Orkar inte läsa igenom 4 sidor som jag missat men vad tycker ni som spelar än så länge? Finns det någon skillgap?

Tja!
Nix det är Cod! Hur dålig du en är kommer du få massor av billiga kills. Ingen rekyl i vapnet, någon underliggande autoaim pga. Konsolerna. Massor av olika streaks som förstör spelet.

20h får 2/5. Snabbt och en arena shooter men..... Det finns inget som är så irriterande som inte dedicerade servrar och kill streaks.
Som: Black ops 2 och titanfall. Spela hällre: Quake 3, cod 4 promod, titanfall, Bf4 mm mm

Tyvärr, ger dig tipset att inte göra som mig. Bli irriterad på p2p lobbys med p12 gapande. Slösat pengar och 20h av mitt liv.

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av jagardaniel:

Efter att ha spelat några timmar så kan man i alla fall ge ur sig sitt första intryck av spelet (multiplayer). Ja, för att beskriva spelet så enkelt som möjligt: det är CoD. Jag spelade några timmar black ops 2, annars var det länge sedan jag rörde denna titel med undantag för de gratishelger som dyker upp lite spontant. Jag får känslan att detta spel flyter på bättre än de tidigare. Mer responsivt som webbdesigners skulle sagt. Många verkar uppleva problem med musinställningar i PC-versionen men detta har jag klarat mig ifrån än så länge. Jag känner inte av någon musacceleration alls, och då är jag extremt känslig när det kommer till saker som dessa. Gillar idéen med att man kan flyga runt i luften då det ger spelet extra fart. Kartorna är inte katastrofala. Verkar vara vettiga vapen (någon får gärna fylla i) och killstreaksen verkar inte döda allt och alla vilket är något positivt.

Problem jag upplevt än så länge (förutom någon krasch) är instabila spelservrar. Jag _antar_ att man fortfarande har något form av matchmaking-system där någon av spelarna står som servervärd - som i tidigare spel. Funkar säkert jättebra på konsoll eller för mindre "erfarna" FPS-spelare, men för oss andra märks det av direkt. Däremot bekräftade man i en AMA på reddit att det ska finnas dedikerade servrar. I vilken form och hur det kommer att fungera verkar vara okänt, om man nu inte kört en "zh1nt0" (sorry!) och kommit ut med felaktig information. Detta leder in mig på nästa punkt som gäller detsamma: Vart i HELVETE är de dedikerade servrarna? Halva grejen med spel är att lyckas bygga ett community kring det. Det MÅSTE finnas en serverbrowser där man kan hoppa in på sin favoritserver och spela med sina vänner. Matchmaking i all ära, men det är inte alls samma sak. Inte ens i närheten faktiskt. Jag hoppas verkligen något sådant tillkommer, för det gör så mycket. Synd att spelutvecklare inte bryr sig om så fundamentala saker. Irriterar mig även på småsaker som att det t ex saknas siffervärde när man ställer in muskänsligheten i spelet. Det går förvisso att göra det via konfigurationsfiler, men det är en sån enkel sak att lösa.

Så för att sammanfatta; Det är CoD. Det verkar flyta på bra och vara lite nytänkande. Lite snabbare än de tidigare spelen(?). Gillar man tidigare titlar så är det nog ett suveränt inköp. För mig är det som tidigare titlar varit; döda tid i någon vecka tills man tröttnar.

Rekommendation: Nästan lite Quake-känsla om ni kör med laservapnet och hoppar runt. Det är inte superstarkt, men satan vad 12-åringarna blir irriterade på dig

Nu är jag ingen riktig CoD-fanatiker men jag tycker iaf att dodge/hopp-mekaniken gör en hel del för spelet och ändå får det att sticka ut en del. Det blir ju som att det fått en touch av UT.

I övrigt ger det ju ett kompetent intryck, flyter på bra osv, men server browser måste de bara fixa.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Trist att de skulle slopa Core 2 Duo som minimikrav. Förra året blev lite kaotiskt när Ghost gick ut med 8GB osv. Vi uppgraderade sambons gamla burk och trodde att nu lär de ju funka i ett par år.
Vet, vet, hon har en uråldrig dator, men ändå E8500, 8GB minne GTX 560 Ti. COD har ju alltid varit "arbetarklassens" spel där alla kunnat vara med. De tappa en del förra året, lär tappa fler detta år (om man kollar utvecklingen på antal spelare). Black ops 2 hade massiva 68 000 spelare på PC release dagen. AW har i nuläget 11 500.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Trist att de skulle slopa Core 2 Duo som minimikrav. Förra året blev lite kaotiskt när Ghost gick ut med 8GB osv. Vi uppgraderade sambons gamla burk och trodde att nu lär de ju funka i ett par år.
Vet, vet, hon har en uråldrig dator, men ändå E8500, 8GB minne GTX 560 Ti. COD har ju alltid varit "arbetarklassens" spel där alla kunnat vara med. De tappa en del förra året, lär tappa fler detta år (om man kollar utvecklingen på antal spelare). Black ops 2 hade massiva 68 000 spelare på PC release dagen. AW har i nuläget 11 500.

Tror faktiskt inte att Ghosts tappade spelare för att folk hade dålig hårdvara om jag ska vara ärlig.

edit:
tack evil penguin för svaret

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Tror faktiskt inte att Ghosts tappade spelare för att folk hade dålig hårdvara om jag ska vara ärlig.

Har man läst i olika forum och följt COD scenen så är de en stor anledning, tro mej Var förövrigt en av anledningarna som de senare patchade ner RAM kravet till 6GB

Har spelat MP delen av COD sen COD 2. Man har aldrig behövt titta på systemkraven. "De var ju COD".

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Har man läst i olika forum och följt COD scenen så är de en stor anledning, tro mej Var förövrigt en av anledningarna som de senare patchade ner RAM kravet till 6GB

"cod scenen", lägg av. Spelet var skit och det handlade inte om någon begränsning på folks datorer för ifall det vore så hade spelet varit mer levande på konsoler än det var. Vill inte vara den som är den men helt ärligt, sitter hon kvar på en E8500 och försöker hålla tillbaka folk som faktiskt lägger ut pengar på sin PC tycker jag inte synd om henne för att hon inte kan spela.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

"cod scenen", lägg av. Spelet var skit och det handlade inte om någon begränsning på folks datorer för ifall det vore så hade spelet varit mer levande på konsoler än det var.

Själv har du ju 600 timmar med BF, hur mycke har du följt COD? Jag kan ärligt säga, jag har följt BF serien i exakt 20 minuter då jag köpte BF 2 men tröttande efter 20 minuter.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att spelet är väldigt likt titanfall? Känns som de tagit iden rakt av och blandat med några cod-features så att det inte är för mycket som titanfall..

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Själv har du ju 600 timmar med BF, hur mycke har du följt COD? Jag kan ärligt säga, jag har följt BF serien i exakt 20 minuter då jag köpte BF 2 men tröttande efter 20 minuter.

Senaste spelen 1555 timmar i bo2 och 1600 timmar i mw3, japp jag har varit arbetslös.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

Vill inte vara den som är den men helt ärligt, sitter hon kvar på en E8500 och försöker hålla tillbaka folk som faktiskt lägger ut pengar på sin PC tycker jag inte synd om henne för att hon inte kan spela.

Å du vet förstås anledningen till varför? De skrev jag ju i BF tråden. Vi väntar vårt första barn, känns ju inte direkt som prio ett att köpa 2 nya datorer, eller hur?

Har absolut inga krav hur pass snyggt ett spel är. Får gärna se ut som skit, de har jag inget emot. Om nån vill att de ska se ut som en tavla eller film, visst då får de väl ha de så. Den valmöjligheten är borta nu.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk

Mitt funkar inte, står att the service is not avaiable när jag försöker anslut? Finns det någon fix eller update? har ej installerat singleplayer än

Visa signatur

I7 4790K 4,5 ghz ASUS STRIX GTX 970x2 SLI MMSI Z97-S02 INET EDITION ATX HyperX Savage 16GB (2x8GB) CL11 2400Mhz XMP 2x Samsung 250GB SSD 500gb HDD Corsair CX600 Fractal Design Define R5

Corsair Mus och Tangentbord

Permalänk

Vad har ni för favoritbössor? Själv gillar jag den första automatkarbinen "BAL-27" och "AK-12" samt SMG:n "KF5".

Vilka perks tycker ni är bäst? Jag är svag för "lightweight" sen kör jag lite blandat beroende på , har inte riktigt satt mig in i perksen ännu.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Installerade precis COD AW från Steam och försökte sätta igång en campaign men halvvägs in i intro filmen läggs spelet ner och hela datorn blir konstig och jag måste starta om. Försökt flera gånger och updpaterat till senaste Nvidia drivrutinerna som släpptes idag men problemet kvarstår.

Datorn jag försöker spela på är:
ASus G750JS-T4056H
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=2468972

I felmeddelandet som kommer upp står det:

"Stäng program för att förhindra förlust av information
Datorn har lite ledigt minne. Spara dina filer och stäng dessa program:
Call of Duty: Advance Warfare SP"

Upplösningen blir även hel konstigtoch jag måste starta om datorn för att allt ska återställa sig.

Är det någon som vet vad felet kan vara?

Permalänk
Medlem

Någon som kan ge mig något tips på hur jag ändrar min NAT type? PC.
Har öppnat som står på denna sida: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Netgea...

Är det fler portar som måste öppnas? Windows brandvägg är avstängd.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Någon som kan ge mig något tips på hur jag ändrar min NAT type? PC.
Har öppnat som står på denna sida: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Netgea...

Är det fler portar som måste öppnas? Windows brandvägg är avstängd.

Har du satt rätt ip adress?
Inte säkert att du har samma som i exempel, samt att du måste även ange sista strängen.

Permalänk
Skrivet av snozan:

Black ops 2 hade massiva 68 000 spelare på PC release dagen. AW har i nuläget 11 500.

Vart hittar man dessa siffror?

Edit: Enligt steamcharts.com så har det varit 31,773 spelare som mest de senaste 24 timmarna.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Ni pratar lite om Steam stats.

Tycker personligen detta spel inte lyckats alls om man jämför med tidigare cod. Bra det tycker jag själv, dags att ta denna konsol skjutare till graven för PC. Isaac har mer en dubbelt så många spelare och det.... Det är ett riktigt bra spel.

Mvh

Edit: Om det följer vanliga Cod kurvan så är det hälften nästa månad. Det är förödande för p2p systemet dom vägrar ge upp. Jag tänker nu göra ett utspel som florerar på deras forum. "Jag tycker synd om dom som lagt 99 euro totalt på ett dött spel utan dedicerade servrar". Vi som gillar arena shootets måste vara mer kräsna och kräva riktiga servrar. Vem har inte insätt att cod4 är fortfarande de roligaste samt att det har promod

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte kan komma in på multiplayer? Det står bara service not available.

Permalänk
Medlem

Hahaha gillar hur skyrim har fler spelare än nya CoD. Det säger ju en del..

Var i planerna på att kanske inhandla det och pewna några kids, men nu blev jag avskräckt

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av WoG:

Hahaha gillar hur skyrim har fler spelare än nya CoD. Det säger ju en del..

Var i planerna på att kanske inhandla det och pewna några kids, men nu blev jag avskräckt

Haha jag skrattade åt/med ditt inlägg. Tänkte inte ens på det. Men sen har ju Farming simulator 15 hälften så många ju Ja spara pengarna till annat. Men du gör som du vill och ingen kan tvinga någon till något.

Kan rekommendera Isaac, Payday2, Skyrim samt Evolve. Cod4 promod och CS om du vill ha tävlingsinriktad.

Mvh

Edit: jag stavar som en kratta fast jag är över 30

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Skrivet av WoG:

Hahaha gillar hur skyrim har fler spelare än nya CoD. Det säger ju en del..

Var i planerna på att kanske inhandla det och pewna några kids, men nu blev jag avskräckt

Fast att Skyrim tilltalar fler spelare än CoD är väl inte så förvånande? Lite som att jämföra Dota 2 med Skyrim i så fall

Men jag hade hoppats på att det skulle vara fler spelare, tror jag avvaktar och ser om det kommer dedikerade servers osv.

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Medlem

Hittils kan man väl säga som så här: SP är rena smörjan hittils, visar på hur o-optimerat spelet är. Laggar och buggar och har sig. När man väl får spela - efter riktigt långa laddnignstider så är det ganska kul. Visst det är COD med Titanfall light. Du kan hoppa från höga byggnader och göra dubbeljumps etc och ta dig upp för högre byggnader.

MP: Samma roliga röj som tidigare. Beror till 95% vilken server du kommer in på. Det avgör helt och hållet din upplevelse - så inget nytt där. På en bra dag flyter det på bra. Ibalnd laggar det, men hittils flyter det på bra. Banorna känns tmäligen roliga tycker jag. Lite som Titanfall, de byggs numera lite mer på höjden också. Kill streaks får man väl gilla som man vill eller inte. Jag tycker det ger lite djup till spelet. I vissa fall behöver man hålla sig under tak för att fienden kallat in något fett rackartyg i luften. Detta blir dock roligare i hardcore mode märkte jag. Där man plötsligt får en minimap etc.
Känner inte att det ligger någon autoaim i spelet. Däremot verkar spridningen på vissa vapen vara rejält snällare än i många andra spel. Återigen - mer likt Titanfall än BF4.
Har hittils - på bra servrar upplevt färre WTF kills än i BF4 och titanfall på motsvarande tid. Inte så ofta som du ser en persons rygg och helt plötsligt är du nerskjuten för att sedan se dennes killcam att han ser dig komma smygandes hela tiden.

Dock har ju hög pingare kommit phasandes genom luften ett par gånger - så som alla andra spel så lider det ohyggligt av laggande- och high-ping-spelare tyvärr. Om de inte är så stor skillnad på ping dock så blir matcherna riktigt roliga och bra fart i. Att låsa upp vapnens olika tillbehör känns OK, men även som en shooter standard nuförtiden så inte så mycket nytt.

Det som jag tyckte var bra var att det påminde lite om BLOPS. Det är en rätt hyfsad känsla i spelet. Fart och skjutande och matcherna känns roliga. BF4 kan ibland bli som margarin i jämförelse. COD är bättre på små snabba banor är än vad bf4 är men COD kommer inte i närheten av de stora bf banorna. Men jämfört med bf4 så har ju COD-AW nu ett år på sig att komma fram till ett halv-hyfsat stabilt spel som BF4 numera nästan är....

Kan väl säga att jag saknar klassiska UT...

Dock så har COD ett par grejjer som inte Titanfalls har. Mer och roligare saker att göra med klasser och vapenhanteringen. Det är mer likt BF4 och gör en hel del för vapnen och känslan. Det är mer direkt och snabbare än BF4 - och har alltid varit - men är inte så rent som CS eller Q3 mm.

Permalänk
Medlem

SLI profilen som nVidia släppte tillsammans med 344.60 är kass. Jag får mer FPS genom att köra single GPU som jag gjorde innan.

SP delen är helt fantastisk!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av dysenteri:

Fast att Skyrim tilltalar fler spelare än CoD är väl inte så förvånande? Lite som att jämföra Dota 2 med Skyrim i så fall

Men jag hade hoppats på att det skulle vara fler spelare, tror jag avvaktar och ser om det kommer dedikerade servers osv.

Hehe, ja de är olika genrér, men jag håller inte alls med om din liknelse.

När typ MW1 å 2 var nya så var de sjukt mycket spelare, de hade då typ 200K+ spelare samtidigt har jag för mig.

Nu är det en helt ny release och de har fortfarande färre spelare än ett singleplayerspel från 2011...

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Medlem

Jag var så otroligt besviken på Ghosts, så jag vågar inte ens prova detta. det är förmodligen minst lika trasigt. Ghost är så otroligt dåligt att det inte ens går att spela, det helt gräsligt helt enkelt.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm