Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Destiny på ps4 - söka vänner tråden.

Permalänk
Medlem

25 år som jobbar tre skift, så blir olika tider varje vecka. Är med på allt spelet har att erbjuda så hör av er psn id: Ekqvist.

Permalänk
Medlem

25år, spelar efter kl 20-21 på vardagar. Warlock sunsinger lvl27. Spelar både PvE och PvP så hör gärna av er oavsett vad ni spelar.

PSN: KRIBBS

Permalänk
Medlem

26 år, spelar oftast före 17 och efter 23. Warlock lvl 28 dock snart 29

PSN: BaGGaN BB

Permalänk
Medlem

Tjena!
För er som vill ha fler svensktalande att lira Destiny med:

Joina <Tretton> en nystartad svensk guild för folk som vill köra Raids, Strikes och PvP med likasinnade svensktalande.
Vi clear:ade VoG på normal första gången nu i veckan och kommer fortsätta med regelbundna raids, weeklies osv.

Skriv till PSN: Stenface och berätta lite om dig själv, samt din Destiny erfarenhet.

Hoppas vi ses in-game!

/Swesome AKA Stenface

Permalänk
Medlem

Supertrevligt

Låter ju supertrevligt, tyvärr är det väldigt svårt att överhuvudtaget logga in på destiny eller PSN överhuvudtaget just nu…

exInterp Lvl 25 Titan

Rätt ny på konsolshooters, innan destiny var den senaste konsolshootern Goldeneye på N64 ^^

Skrivet av swesome:

Tjena!
För er som vill ha fler svensktalande att lira Destiny med:

Joina <Tretton> en nystartad svensk guild för folk som vill köra Raids, Strikes och PvP med likasinnade svensktalande.
Vi clear:ade VoG på normal första gången nu i veckan och kommer fortsätta med regelbundna raids, weeklies osv.

Skriv till PSN: Stenface och berätta lite om dig själv, samt din Destiny erfarenhet.

Hoppas vi ses in-game!

/Swesome AKA Stenface

Permalänk
Medlem

Tjena!

24 år. Lirar Destiny (PS4) lite då och då. Blir mesta dels PS3 just nu. Har dock ingen mick.
Adda: BLACKARMY-AIK.

Visa signatur

Xbox live: micke9900, Playstation network: BLACKARMY-AIK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Interp:

Låter ju supertrevligt, tyvärr är det väldigt svårt att överhuvudtaget logga in på destiny eller PSN överhuvudtaget just nu…

exInterp Lvl 25 Titan

Rätt ny på konsolshooters, innan destiny var den senaste konsolshootern Goldeneye på N64 ^^

Golden Eye var ju the shit back in the day
Ja vi hade en del problem igår också under VoG. Hann köra en fresh run upp till Gatekeeper innan det k*kade ur fullständigt.
Logga in på bungie.net och apply:a vet jag!

Skrivet av micke990:

Tjena!

24 år. Lirar Destiny (PS4) lite då och då. Blir mesta dels PS3 just nu. Har dock ingen mick.
Adda: BLACKARMY-AIK.

Skickar en add på PSN. Gå även in på bungie.net och joina gruppen. Är du 20+ så kan du även apply:a till klanen. Till raids är det däremot rekommenderat att ha mick. Alternativt får man finna sig i att ta order och inte ifrågasätta då det med största sannolikhet slutar med wipe

Permalänk
Medlem

är 25 bast, dricker gärna ett par bärs medans man lirar. Är level 21 i Destiny just nu, annars blir det fifa etc. Adda Slisklotta om du vill lira destiny! Kommer lira en del ikväll.

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

31 år här. adda gärna, precis köpt en PS4a+Destiny och tycker solo är tråkigt.. Har kört upp till lvl 7 eller något. Borde komma högre upp innan kvällen är slut

= Zevhran

Permalänk
Skrivet av micke990:

Tjena!

24 år. Lirar Destiny (PS4) lite då och då. Blir mesta dels PS3 just nu. Har dock ingen mick.
Adda: BLACKARMY-AIK.

Det hänger med en mic i ps4 kartongen

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk

31 år, lvl 25 warlock. söker skönt folk att lira raids med

psn = ElNormano

Permalänk
Medlem

Heter mat1970te på PSN, adda gärna. Spelar Destiny, bf4, watch dogs m.fl

Visa signatur

i7 4770K, msi z87 g45, msi gtx 970 gaming

Permalänk
Medlem

Jag heter Autark på PSN men jag spelar lite då och då på PS4an Destiny och diverse annat men spelar även på PS3an. Har även the last of us samt watchdogs. Är över 30 år. Men som sagt jag är ingen superdupergamer som spelar ofta men ibland blir det något ryck.

Visa signatur

"It's Tommy this, and Tommy that, And chuck him out the brute,
But it's 'Savior of his Country,' When the guns begin to shoot!"

Permalänk
Medlem

Tjenare, nyinköpt destiny - Inte helt såld men hade gärna velat spela med någon. 28 år och har numera alldeles för lite tid att spela men lägg gärna till mig på friendslist om ni är sugna. Har headset och är i regel ganska trevlig

Hittills bara lvl 9 titan.

PSN: Raajen

Permalänk
Medlem

Tjena!

Vi är två grabbar på 26 och 34 bast som lirar i stort sett varje kväll efter 21. Båda har familj och har därför svårt att spela tidigare förutom på helger. Jag är level 30 hunter/28 warlock och min polare är 29 hunter. Vi har gjort nästan allt som går att göra i spelet men vill ha fler svenska medspelare att göra raiden och ibland nightfall med. Vore kul att raida med samma folk varje vecka så man kan få igång lite taktiker! Ni som är intresserade kan adda mig på PSN: drulis. Vi har även en klan som heter Snabeldrakarna (mycket moget för oss runt 30 :).

http://www.bungie.net/en/Clan/Forum/228627

Vi söker som sagt folk som vill köra mer raids med samma folk varje vecka. Mic är en självklarhet för taktiksnack och allmänt tjöt

/Filip & Erik

Permalänk

Spelar nu om någon är sugen "bay914" på en strike eller raid

Permalänk
Medlem

Hej,

Söker fler trevliga ps4 spelare. Har lirat Destiny ett tag nu och börjar bli sjukt tråkigt att lira ensam. Är level 25 Titan. Sen finns det säkert fler multiplayer spel som inhandlas i framtiden så lite likasinnad gemenskap hade varit roligt. Är 23 år och kan spela mycket på kvällar och helger.

PSN: MOEDAREx

Permalänk

Nja jag fastnade på lvl 26, ids inte nöta samma sak om och om igen. Dessutom verkar det vara svårt att få ihop med nån att spela med då alla verkar vara 28-30. Blir nog att återuppta spelandet sen när expansionerna kommer !

Visa signatur

ASUS GeForce STRIX GTX 970|i7 4970k 4ghz |Asus Z97A| Corsair16gb CM8GX3M2A1600C9| Crucial_CT480M500SSD3 & OCZ Agility 3 120GB SSD |
Cooler Master G650M|

Macbook Pro Retina 13'' Late 2013.|Playstation 4.| Lenovo Tablet | Samsung s20 |

Permalänk
Medlem

Man på 25 år. Har spelat Destiny sen betan och vill ha någon/några att spela då det kan bli en aning segt när man är ensam.
Har mick och pratar gärna då det blir mer av en social upplevelse och lite taktik i striderna.
Brukar spela efter jobbet vid 5 eller senare och så klart helger. (Y)

Psn:Yabon88

Permalänk
Medlem

PSN: trickeh

Har en lvl 27 titan-gubbe. Spelar mest själv som det är nu eftersom jag jobbar lite udda tider (brukar logga in efter 22 om kvällarna och spelar till 2-3 kanske om jag orkar). Har mic, men inte till PS4an men kan med lång sladd prata via Skype

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

PSN : baggz143

Spelar Destiny så adda gärna om du spelar också

Warlock lvl 30
Hunter lvl 26

Permalänk
Medlem

PSN: BlackZam

lv 27 Titan.

Spelar på kvällstid och helger, när tid finns.
Spelar en massa annat också...
Alldeles för gammal för att spela enligt de flesta i min omgivning.

Permalänk

Adda

37 bast, familjefar. Spelar för skoj men helst med sällskap i spelen.
Spelar mest kvällar och nätter men finns ibland även på dagarna, då mitt schema är mitt att sätta )

psn : LU777S
Är Warlock lvl24 men har inte kört mycket story än. Din level spelar för mig ingen roll. Vi kör bara!

Spelar även mycket Battlefield 4 men håller mig mycket på Operation Locker.

ADDA!

Permalänk

Ny på Destiny
Level 8 Warlock
PSN: SspankerR (okej, jag var 15 när jag kom på det... )

Kör mest kvällar och helger. Ny som sagt men duktig på headshot. : )

Permalänk
Medlem

PSN: Pdodge

Nyss köpt Destiny till PS4. 28 år och spelar mest helger blandade tider men kan även vardagar! Har mic och hittar gärna någon/några att spela i princip från början utav spelet med!

Permalänk
Medlem

2st Lvl27 warlock och en lvl25 hunter raid/weekly/nightfall framförallt spelar oftast varje dag.
PSN=krrjon

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vi är 2st som behöver raidfolk. En är hunter level 29 och den andra warlock 29.

Adda bigkingxxl10 om ni är sugna

Permalänk
Medlem

Någon som har lust o köra daily/week heroics osv! Försöker hitta några att geara upp med och få köra raids med! Är lvl 25 Hunter!

Adda /Haziza

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Har en polare som behöver mer folk att lira med!

Mestadels raids. VoG just nu.

PSN: TheBluePope
Konsol: PS4
Nuvarande level 26 Warlock

Tyvärr ingen mick, men bara att lägga till

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Tja

Söker folk för weekly strikes och eventuellt raids, har mic men kör normalt utan.

Titan lvl 28

Lägg till Psn: maxx_5

Ha de

Visa signatur

------------------------------------------------------------------------------------------------------