Vad sjutton hände med sweclockers podcast?

Permalänk

Vad sjutton hände med sweclockers podcast?

Hej Swec!
För ett tag sedan lyssnade jag aktivt på Sweclockers podcasts men helt plötsligt slutade de komma. Jag tyckte det var underbart att sitta och lyssna på dem på t.ex. bussen påväg till skolan. Någon som vet vad som hänt med podcasten, är det något jag missat?
Tack på förhand!

Visa signatur

Wooaaaaaaah!!!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Feedbackforumet passar bättre för sådana här frågor. Efter vad jag förstår handlar det helt enkelt om att redaktionen av olika anledningar prioriterat att lägga tiden på andra saker, men kanske får du ett bättre svar av någon annan.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej Criticalstone,

Det har blivit ett litet uppehåll över sommar och flytt, men förhoppningsvis blir det mer av den biten framöver!

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Trevligt!!!

Visa signatur

Wooaaaaaaah!!!

Permalänk
Medlem

Det är ju ett litet glapp om man säger så. Fredagspanelen är trevlig och så men det är ju inte alltid man kan sitta och kolla på video. varför inte en fredagspanel i podcastformat också?

Visa signatur

Dator - Dell Alienware Oled AW3423DW, Phantek Enthoo Pro, Intel i7 8700K, Noctua NH-14, Asus TUF Z370-PRO, Samsung SSD 840 Pro 128GB, 32 GB DDR4, Gigabyte Geforce GTX 1080 Ti, 2st x 3 TB WD RED, Logitech MX518, Sennheiser Momentum, Qpad Pro MK80.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av hakan78:

Det är ju ett litet glapp om man säger så. Fredagspanelen är trevlig och så men det är ju inte alltid man kan sitta och kolla på video. varför inte en fredagspanel i podcastformat också?

Menar du en ren kopia av fredagspanelen som podcast, dvs att de bara tar ljudspåret?

Vet inte riktigt om det funkar så bra, mycket går ju förlorat i och med att det som sägs i Fredagspanelen förutsätter att man ser dem när de pratar, ansiktsuttryck med mera. Samt förstås inklippta bilder, grafer eller liknande.

Låter Red svara på det men ville förtydliga din fråga lite.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av hakan78:

Det är ju ett litet glapp om man säger så. Fredagspanelen är trevlig och så men det är ju inte alltid man kan sitta och kolla på video. varför inte en fredagspanel i podcastformat också?

Det är bara att dra ned, här t.ex.: www.youtube-mp3.org/sv

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015