Far Cry 4 Diskussionstråd

Permalänk
Medlem

Ok, servrarna är uppe igen.
Har kommit till sista fliken och bekräftat mitt köp av Far Cry 4 (för 0 kr då det följde med grafikkortet).
Ingenstans finns dock någon länk för nedladdning ?
Eller dyker det upp på mitt Uplay nästa gång jag öppnar det ?

Edit : Det ser ut som att det dykt upp på mitt Uplay konto för nedladdning nu.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Skrivet av Drasteroid:

Är du på riktigt eller? Säg ett annat spel som har samma möjlighet till settings med AA eller allt krimskrams som Nvidia har slängt in i sina settings..
Dessutom förväntar du dig att ETT gtx 980 ska klara allt detta i 1440P???

Dröm vidare grabbben!

Jag tänker drömma vidare ända till Far Cry 3, som ser identiskt ut grafikmässigt, med så vitt jag kan se samma options, och kräver mycket mindre

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Jag kommer inte in på tex http://uplay.com/ så det är nog inte bara spelservrarna

Ovanligt att Uplay/UBI inte klarar belastningen. Exakt likadant med AC4 när det släpptes.
http://forums.ubi.com/showthread.php/810037-Cannot-connect-to...

Skrivet av Lasergurka:

Jag tänker drömma vidare ända till Far Cry 3, som ser identiskt ut grafikmässigt, med så vitt jag kan se samma options, och kräver mycket mindre

Humor.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Lasergurka:

Kan inte minnas ett spel större spel de släppt på rätt länge som varit i vettigt skick när det släppts, och på senaste tiden verkar det snarare varit deras regel gällande släpp av större spel. Watchdogs, Unity, FC4, Stick of truth, Black Flag ska också haft en del problem i början, hur många andra stora titlar har de släppt på senaste tiden?

Det finns flera roliga spel, hade själv väldigt kul med FC3, men det jag snackar om är att köpa dem vid release som sagt. FC4 ser jag också fram emot att spela, trotts att det bara är en re-skin av FC3, men jag väntar tills spelet är klart.

Det verkar vara den oändliga cykeln av att köpa ett Ubisoft-spel vid release, bli förvånad över att det inte funkar ordentligt, går in och klagar på forum, blåser rent minnet från detta, och sen upprepar man helt enkelt.

Det har du definintivt rätt i. Nu vet jag inte hur Rayman Legends var på PC men det är nog det spelet jag har fått uppfattningen av att fungerade som det skulle vid lanseringen. Iallafall gjorde det spelet det på Wii U, plattformen jag köpte det till. Nintendo känns det som är den enda utvecklaren/utgivaren som i dagsläget får ut färdiga spel med.

Man får ju också komma ihåg att Ubisofts spel brukar vara populära. Problemen vid lanseringen glömmer de flesta ganska fort och när ett nytt spel i favoritserien dyker upp så bara måste många spela det. Det är aldrig fel med att kunna vänta med sitt spelköp. Priserna sjunker ofta ganska snabbt (speciellt på Ubisoft-titlar) samtidigt som de flesta spel fungerar bättre efter ett par patchar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Jag tänker drömma vidare ända till Far Cry 3, som ser identiskt ut grafikmässigt, med så vitt jag kan se samma options, och kräver mycket mindre

Haha.. Ja verkligen! Far Cry 3 VS Far Cry 4..
Du ser verkligen ingen skillnad på dom spelen? Okej! Ja då är det nog något fel på ditt grafikkort (eller dina ögon)

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Skrivet av anon5930:

Det har du definintivt rätt i. Nu vet jag inte hur Rayman Legends var på PC men det är nog det spelet jag har fått uppfattningen av att fungerade som det skulle vid lanseringen. Iallafall gjorde det spelet det på Wii U, plattformen jag köpte det till. Nintendo känns det som är den enda utvecklaren/utgivaren som i dagsläget får ut färdiga spel med.

Man får ju också komma ihåg att Ubisofts spel brukar vara populära. Problemen vid lanseringen glömmer de flesta ganska fort och när ett nytt spel i favoritserien dyker upp så bara måste många spela det. Det är aldrig fel med att kunna vänta med sitt spelköp. Priserna sjunker ofta ganska snabbt (speciellt på Ubisoft-titlar) samtidigt som de flesta spel fungerar bättre efter ett par patchar.

Mm, menar ju såklart inte att folk är idioter om de köper dag 1, tycker de att inte spelar någon roll om spelet är buggigt, eller t.o.m ospelbart för fullt pris, so by all means, go ahead, men kom då inte och gnäll sen, speciellt inte om man köpt ett Ubisoft-spel, som för tillfället verkar ha som policy att släppa väldigt ofärdiga spel

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Tjena,
Skulle behöva hjälp med en sak. jag har aktiverat(produktaktivering) spelet på uplay med nyckeln jag fick men nu vet jag inte vart jag ska ladda ner själva spelet. det står bara "Denna CD-nyckel eller aktiveringskod används redan av det här kontot. Öppna ditt spelbibliotek för att komma åt dina spel".

när jag går till "spel" i uplay hittar jag inte spelet för att ladda ner de. Någon som vet vart man ska leta?

tacksam för svar

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrainDrain56:

Kom igen sitt du där med dina 15 fps och "Next Gen" konsol, själv så föredrar jag att ladda ner en massa spel relaterade bilder från google och sitta och bläddra mellan dom i i ca 0,1-0,3 fps.

Förr fanns det kit från Disney med ett kassettband och en bok med bilder.
På bandet berättades en saga och i boken var det tillhörande bilder.
"När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."

Vem hade trott att det skulle vara cutting edge trettio år senare.

Permalänk
Medlem

Ja suck jag får det inte att flyta med mitt gamla GTX 580 på low! Kollar jag på inställningarna hittar jag inte så mycket mer jag kan sänka... Processorn är en haswell 4670 eller 4770K (fyrkärnig) i 3,9 ghz så inte superusel.

fpsn har jag inte sett under 30 men det är otroligt stuttrigt och känns som 15 fps. Verkar som de har någon lock när jag sprang ut ur huset låste fpsn vid 30 fps. Men som sagt känns som Ubisoft mixtrar lite med fraps för att de ska ge artificellt höga fps? Konspirationsteori men fattar inte hur fraps kan mäta detta till 30 fps och högre...

Vet inte om jag har något annat problem eller om det här är normal prestanda för GTX 580.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av gfors:

Tjena,
Skulle behöva hjälp med en sak. jag har aktiverat(produktaktivering) spelet på uplay med nyckeln jag fick men nu vet jag inte vart jag ska ladda ner själva spelet. det står bara "Denna CD-nyckel eller aktiveringskod används redan av det här kontot. Öppna ditt spelbibliotek för att komma åt dina spel".

när jag går till "spel" i uplay hittar jag inte spelet för att ladda ner de. Någon som vet vart man ska leta?

tacksam för svar

Hade också stora problem med att ladda ner spelet.
Dessa steg gick jag igenom.
1. Gå till Nvidias sidan där man anger koden man fick (jag fick en lapp där jag fick skrapa fram en slags kod).
2. Få ett email där man får ytterligare en kod. Denna "rabattkod" anger du på ubisofts sida i samband med "köp" av Far Cry 4.
3. Välj sedan gå till kassan. Väl därinne logga in på befintligt konto om sådant redan finns.
4. Bekräfta köp. Sedan dyker dock inga nedladdningslänkar upp. Logga istället in på Uplay på ditt gamla konto.
Där bör nu spelet finns för nedladdning.

Det skulle inte kunna vara så att du råkat skapa två konton, ett nytt där spelet hamnat och ett annat gammalt konto ?
Det var jag nära att göra iallafall.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Skrivet av anon179444:

Förr fanns det kit från Disney med ett kassettband och en bok med bilder.
På bandet berättades en saga och i boken var det tillhörande bilder.
"När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."

Vem hade trott att det skulle vara cutting edge trettio år senare.

Kommer ihåg dom hade ett band med farbror Joakim och knattarna :), hade dock tappat bort boken, men lyssnade på det bandet lite väl många gånger när jag var liten :D. Nostalgi när jag läste "När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."

Visa signatur

Samsung G7 27 1440p 240Hz, Logitech G PRO X superlight, Logitech Powerplay XL mod, GK68XS Custom, 5900X, PBO Curve Optimizer -12 core 2,3, resten -30. Infinity 2000Mhz, MSI GeForce RTX 3090 24GB SUPRIM X, backplate kylfäns+120mm nuctua, Thermal Grizzly Thermopad + Kryonaut repaste, 993mV, core 2100mhz, mem 22000Mhz, Resizable bar, ASUS ROG Strix X570-E, G.SKILL TRIDENTZ NEO dual rank B-die 1.45v 2x16GB DDR4 CL 16-16-16-36 4000Mhz 1T, Samsung 980 series PRO 1TB x2 raid 0, Samsung 850 Evo 1TB, be quiet Dark Power Pro 12 1500W

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Förr fanns det kit från Disney med ett kassettband och en bok med bilder.
På bandet berättades en saga och i boken var det tillhörande bilder.
"När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."

Vem hade trott att det skulle vara cutting edge trettio år senare.

Pogo Pedagog ftw !

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Mm, menar ju såklart inte att folk är idioter om de köper dag 1, tycker de att inte spelar någon roll om spelet är buggigt, eller t.o.m ospelbart för fullt pris, so by all means, go ahead, men kom då inte och gnäll sen, speciellt inte om man köpt ett Ubisoft-spel, som för tillfället verkar ha som policy att släppa väldigt ofärdiga spel

Vänta, ska man inte få klaga på ett buggat spel man köpt för fullpris på release day, som ej säljs som beta eller liknande? Ser ingen logik alls i det, bland det dummaste jag hört. Släpper Ubisoft ett spel som fungerar riktigt dåligt, utan att tala om det, eller ens kompensera det, då har köparna all rätt att klaga...

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faulisto:

Prestandan är tyvärr kass, med senaste driv och överklockat 980 till 1500MHz och minnen närmare 8GHz i upplösningen 1440P så är jag inte ens nära 60FPS.
Visst går det att sänka men man tycker att ett toppkort som dessutom är överklockat ska klara ett spel som inte ens ser enormt imponerande ut.

Byt till SMAA (och stäng av motion blur), ser bättre ut imho (iallafall mycket mycket klarare) och ger rätt mycket bättre prestanda. Du borde konstant ligga nånstans vid 80fps med det istället för TXAA.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drasteroid:

Haha.. Ja verkligen! Far Cry 3 VS Far Cry 4..
Du ser verkligen ingen skillnad på dom spelen? Okej! Ja då är det nog något fel på ditt grafikkort (eller dina ögon)

Tycker också det är rätt stor skilnad, men tror det hade flytit på bättre om de använt en modernare grafikmotor. Så spektakulärt ser det ju trots allt inte ut.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BrainDrain56:

Kommer ihåg dom hade ett band med farbror Joakim och knattarna :), hade dock tappat bort boken, men lyssnade på det bandet lite väl många gånger när jag var liten :D. Nostalgi när jag läste "När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."

Jag hade de tre små grisarna.
Den frasen är helt hypnotisk. "När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."
Som femåring förstod jag att det betydde att när bandet var slut så vände man på det och lyssnade igen. Och igen. Och igen.

Redan då var jag missnöjd med frameraten, och bläddrade oftast i förväg.

Än mer så i dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon179444:

Jag hade de tre små grisarna.
Den frasen är helt hypnotisk. "När du hör det här ljudet: *PIIP* När du hör det ljudet. Då är det dags att vända blad."
Som femåring förstod jag att det betydde att när bandet var slut så vände man på det och lyssnade igen. Och igen. Och igen.

Redan då var jag missnöjd med frameraten, och bläddrade oftast i förväg.

Än mer så i dag.

Testat SMAA? Nu har jag iofs inte kommit så långt, men det är ju inte ofta fps'n dimper under 60, vare sig med eller utan v-synk. Kör iofs ett Titan kort, men vissa klagade ju på GTX980 vilket ju presterar bättre.

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Om du kollar tweak guiden på geforce.com så verkar det finnas ett helt gäng inställningar som drar massa prestanda, men knappt märks av visuellt. tex SMAA vs TXAA, Soft Shadows, Godrays (asfult imo), m.m.

Ang. SLI så kommer jag perosnligen aldrig köra SLI mera. Om jag inte blir tvingad, typ om jag skaffar 4k skärm. Det är alltid krångel och väntan på SLI-profiler och microstuttering vid lägre fps är märkbart i många titlar. Kommer satsa på att hoppa på näsa x70 kort varannan generation, känns mest prisvärt. 980vs970 motsvarar inte prisökningen för den lilla extra prestanda man får med 980.

Äsch, att vänta lite på SLI profiler är ingen fara. Jag tänkte bara dela med mig om releaseprestandan på 1 kort. Jag ska kolla igenom tweakguiden som finns och även fixa updaten här nu idag. (Jag slutade precis jobbet så 17:00 hade jag fullt upp haha)

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Skrivet av TroubleBaker:

Vänta, ska man inte få klaga på ett buggat spel man köpt för fullpris på release day, som ej säljs som beta eller liknande? Ser ingen logik alls i det, bland det dummaste jag hört. Släpper Ubisoft ett spel som fungerar riktigt dåligt, utan att tala om det, eller ens kompensera det, då har köparna all rätt att klaga...

Min poäng var att köper man ett Ubisoft spel vid release dagen så är man väl medveten om vad man köpt för något. Klaga till utvecklarna om ni vill, eller köp inte ett spel ni vet kommer vara trasigt.

När man ser samma personer som klagat på Unity sitter här och klagar på FC4, då undrar man om det rör sig om alzheimers eller masochism...

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

well, nu verkar servrarna funka, jag och polaren är anslutna till Uplay, men hur i HELVETE spelar vi coop tillsammans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Min poäng var att köper man ett Ubisoft spel vid release dagen så är man väl medveten om vad man köpt för något. Klaga till utvecklarna om ni vill, eller köp inte ett spel ni vet kommer vara trasigt.

Man ska inte behöva förvänta sig att ett spel inte fungerar, det släpps som ett spel som är färdigutvecklat. Att man inte får klaga endast för att Ubisoft är kända för att släppa buggade spel håller inte som ett argument, det är som som att släppa en seriemördare fri för att han har mördat tidigare..

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Skrivet av TroubleBaker:

Man ska inte behöva förvänta sig att ett spel inte fungerar, det släpps som ett spel som är färdigutvecklat. Att man inte får klaga endast för att Ubisoft är kända för att släppa buggade spel håller inte som ett argument, det är som som att släppa en seriemördare fri för att han har mördat tidigare..

Ett argument som är väldigt populärt idag, fast oftast använt i sammanhang där kvinnor utsätts för brott.

Ett argument där det är så viktigt att göra klart vem den skyldiga är att man inte kan ta åtgärder för att slippa bli ett offer. Varför låsa dörren om natten, det är ju inbrottstjuven som gjort fel, om vi ska låsa våra dörrar kan vi ju lika gärna släppa ut alla fångade brottslingar, eftersom att vi visar att brottet är okej om vi låser dörrarna.

Att vara medveten om vem den skyldige är ingen anledning till att medvetet utsätta sig för en uppenbar risk, eller snarare att medvetet bli ett offer.

Är man faktiskt intresserad av att få ner mängden offer är det effektivare att hjälpa folk skydda sig själva, än att förklara att den som ska ändra på sig är den som inte bryr sig.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Skrivet av Verminator:

Tycker det borde vara på tiden o sätta lite press på spelutvecklarna... eller utgivarna förresten... utvecklarna har väl redan tillräcklig press på sig, det är därför spelen släpps ofärdiga.

Och hur sätter man press på utvecklarna? Genom att ge dem ens pengar och klaga på svenska forum, eller genom att inte köpa trasiga spel?

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Har spelat ytterst lite då jag har prov imorgon, och hinner inte leta efter andra med samma "problem"

Men ska skuggorna vara så mörka? Har lekt runt med kontrast och gamma men får det inte att se bra ut.
Spelar på datorn i sign. High preset i 1080p
http://gyazo.com/274bf6006fc312033ede4d004770be08

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Har lyckats starta spelet och köra lite grann.
Dock har jag någon sorts fet bugg med kontrollerna. Jag kan tex inte gå baklänges oavsett vilken knapp jag assignar det till.
När jag kommer till stället där det kastas ett rep mot en kör jag fast. Knappen för "ascend" gör inte vad den ska. Kan inte klättra uppåt hur jag än gör...
Någon som stött på något liknande och har någon ide' vad som kan vara fel ?

För övrigt verkar spelet flyta på utmärkt på ultra inställningarna.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ain0k:

Har spelat ytterst lite då jag har prov imorgon, och hinner inte leta efter andra med samma "problem"

Men ska skuggorna vara så mörka? Har lekt runt med kontrast och gamma men får det inte att se bra ut.
Spelar på datorn i sign. High preset i 1080p
http://gyazo.com/274bf6006fc312033ede4d004770be08

Har precis samma, helt ospelbart, får köra på medium för att se nåt.. kör high i 1440p

Permalänk
Medlem

Nej så ser det inte ut för mig. Kör också på high och skuggorna ser normala ut. Kör du senaste drivaren som släpptes idag ?

Skrivet av Ain0k:

Har spelat ytterst lite då jag har prov imorgon, och hinner inte leta efter andra med samma "problem"

Men ska skuggorna vara så mörka? Har lekt runt med kontrast och gamma men får det inte att se bra ut.
Spelar på datorn i sign. High preset i 1080p
http://gyazo.com/274bf6006fc312033ede4d004770be08

Permalänk
Medlem
Skrivet av block:

Har precis samma, helt ospelbart, får köra på medium för att se nåt.. kör high i 1440p

Men what.... Kan det vara någon slags HBAO grej eller?

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av block:

Har precis samma, helt ospelbart, får köra på medium för att se nåt.. kör high i 1440p

Hmmm... Ska kolla på exakt vad som ändras om man går från high till medium.

Skrivet av Myllerman:

Nej så ser det inte ut för mig. Kör också på high och skuggorna ser normala ut. Kör du senaste drivaren som släpptes idag ?

Ja det gör jag, 344.75

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Mina skuggor i spelet ser bra ut iallafall och inte alls sådär mörka som era.
Kör senaste drivaren 344.75 och HBAO+ på.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.