Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

SweClockers Julkalender 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Du räknade 4 x 7 dagar per vecka vilket blir 28 eller hur?

Det börjar på en söndag och slutar på en söndag, så man räknar bara dagarna emellan, dvs 3 x 7

Vet inte vad du pratar om

Skrivet av eurythmech:

Nej. Du var bara omgiven av helt obegripligt okunniga människor under din uppväxt.

SVT menar du? Annars kan du vara tyst.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3950X | Asus Crosshair VIII Hero | 64 GB DDR4 3200MHz | MSI GeForce RTX 3090 Suprim X 24GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

När jag var liten så var första advent alltid på första Söndagen i December.

Hade ni tre ljus i adventsljusstaken ibland då också? Advent har alltid varit fyra söndagar innan julafton.

Visa signatur

i7-4770k / Intel RTS2011LC | Asrock Z87E-ITX | KFA2 GTX 680 LTD OC V4 | 16GB G.Skill Ares CL9 1600MHz | Samsung 840 250GB SSD | 2 x 1TB HDD | Be Quiet! Pure Power L8 630W | Bitfenix Prodigy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir_Manfred:

Vet inte vad du pratar om

4 söndagar, 4 veckor, 28 dagar. Eftersom första advent är 30e Nov så tror vissa att sista advent är 28 december.
Vad folk glömmer bort att det är dagarna mellan söndagarna man ska räkna. Som nedan, det är egentligen 4 söndagar utdelat över 3 veckor plus en extra söndag i början. Har man första advent 30e Nov infaller då fjärde advent 21e Dec.

x = söndag, -=vardag

x------x-----x------x

Permalänk
Medlem

Blir det nån samlingstråd med alla andra julkalendrar i år också?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Jag gillar inte uttrycket "snabba tävlingar", tyvärr...

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Skrivet av Sir_Manfred:

SVT menar du? Annars kan du vara tyst.

SVT har naturligtvis koll. Sluta nu.

Permalänk
Medlem

Får detta fel i firefox..

Permalänk
Geeks
Säljchef
Skrivet av foh668:

Tjenare det där var en lustigt fel. Kan du förse mig med lite mer info om OS, Browser, eventuella tillägg etc som noscript m.m som skulle kunna störa. Du kan PM.a om du inte vill skriva det publikt.

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av foh668:

Det beror antagligen på att din webbläsare inte skickar med referer-headern; kontrollera i about:config om network.http.sendRefererHeader är satt till 0 (skicka inte) och ändra till 2 (default). När du har lämnat in bidraget kan du givetvis stänga av det igen. Vi vidarebefordrar rapporten.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Går inte att godkänna villkoren eller skicka in svar för mig i chrome

Permalänk
Medlem

Generöst av Komplett första dan. Hoppas det fortsätter i samma stil!

Permalänk
Medlem

Ja kul att man inte vinner typ bara en julkula !
En gaming dator för 11k det måste jag säga var påkostat

Permalänk
Medlem

Hur lång tid har man på sig att svara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1r1d1um:

Generöst av Komplett första dan. Hoppas det fortsätter i samma stil!

Har för mig att tidigare år så har de varit lite större vinster på advent

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av dunis90:

Hur lång tid har man på sig att svara?

Varje lucka öppnas 12:00 och fortsätter att vara öppen till nästa lucka tar vid, det vill säga 12:00 nästföljande dag.

Skrivet av Zyter:

Har för mig att tidigare år så har de varit lite större vinster på advent

Skrivet av 1r1d1um:

Generöst av Komplett första dan. Hoppas det fortsätter i samma stil!

Tävling (+ erbjudande) varje advent samt julafton. Övriga luckor innehåller erbjudanden och rabatter på dator/teknikprylar.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Varje lucka öppnas 12:00 och fortsätter att vara öppen till nästa lucka tar vid, det vill säga 12:00 nästföljande dag.

Tävling (+ erbjudande) varje advent samt julafton. Övriga luckor innehåller erbjudanden och rabatter på dator/teknikprylar.

Bara undrar, ska man kunna skicka in flera bidrag?
Kanske bara var mitt som aldrig skickades

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Varje lucka öppnas 12:00 och fortsätter att vara öppen till nästa lucka tar vid, det vill säga 12:00 nästföljande dag.

Tävling (+ erbjudande) varje advent samt julafton. Övriga luckor innehåller erbjudanden och rabatter på dator/teknikprylar.

Nu kanske jag bara är lite seg men när man ska gå med i tävlingen och man ska fylla i "NAMN" är det ens riktiga för och efternamn eller är det ens namn här på Sweclockers som gäller?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Persienner:

Nu kanske jag bara är lite seg men när man ska gå med i tävlingen och man ska fylla i "NAMN" är det ens riktiga för och efternamn eller är det ens namn här på Sweclockers som gäller?

Spelar inte så stor roll, men skriv ditt riktiga namn för säkerhets skull. Vinnaren kontaktas oavsett via epostadressen som anges.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Kommer vi få veta vad vinnaren skrev?

Permalänk

När får man reda på om man vunnit första luckan? Koras alla vinnare först efter jul?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av saljut:

Kommer vi få veta vad vinnaren skrev?

Jajjamen!

Skrivet av Tuborgarn:

När får man reda på om man vunnit första luckan? Koras alla vinnare först efter jul?

Beror på hur lång tid det tar att plocka fram vinnaren såhär i juletider. Räkna med ungefär en vecka.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Uhm, dagens erbjudande är ju samma rabatt/pris som de haft sedan den 28e (de höjde faktiskt en krona för Sweclockers kalender).

Permalänk
Medlem

Gissar på att Astro Gaming A40/Logitech någonting kommer reas ut imorgon i julkalendern.

3e December-luckan

Vi får se om några timmar.

*Bytte ut siffran 2, till 3. Så kom man till den delen på sajten*

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

And I was right

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Jepp och dessutom så la CDON ut det erbjudandet redan imorse

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

attans!
Var väldigt dåligt med tävlingar i år, bara massa erbjudanden, en annan har ju redan blåst lönen på räkningar, mat och julklappar så man har ju inget att handla för längre, så det är inte alls roligt att öppna massa luckor med saker som kostar pengar. :/

Permalänk
Medlem

De skrev det någon vecka innan julkalendern blev aktuell att de bara skulle ha tävlingar på adventsluckorna + julafton. och de resterande skulle bara vara rabatter.

Permalänk
Medlem

jaha okej, ändå tråkigt.

Permalänk
Medlem

Dustins deal på surfplattan, "Sidan kunde inte hittas" !?

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk

Japp, samma här...

Visa signatur

ljud: AKAI AM-2450 YAMAHA GE-30 YAMAHA K-220 dator: IBM PS/1 Commodore 64 och 128 Amiga A500, en random p3 och en syncmaster crt