Headsets tips [Razer kraken 7.1 vs Steelseries Siberia V3]

Permalänk

Headsets tips [Razer kraken 7.1 vs Steelseries Siberia V3]

Tänkte kolla ifall nån äger följande headsets Astro A40 utan MIXAMP Corsair H2100 Siberia V3 Razer KRAKEN CHROMA
Jag har haft G35 och HYPERX CLOUD, Det var inget för mig. Är sugen på något nytt Motivera varför du tycker som du gör också jag vill veta alla fördelar och nackdelar med headsetet Tack på förhand !

Rubrik förtydligad (sammanfogning av trådar)
Permalänk
Medlem

Budget?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk

Typ 1500 KR, beror helt på produkten

Permalänk
Medlem

Jag har Logitech G930. Gillar dem starkt. nice med mic som går o vika undan. o bra ljud.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem

Sennheiser pc 360 eller valfritt par hörlurar + en modmic.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk

Jag har corsair vegance 1500 och jag blev störtkär i dem när jag fick hem dem. Dem är sjukt goa att ha på sig med sina mjuka små kuddar som sitter på skallen och INTE på öronen. Dem har svin bra mic som är in och utfällbar. Dem har 7.1 ljud som är helt underbart i spel som t.ex Counter Strike för man hör verkligen allt. Man kan även känna kvalliten, det är en go tyngd i dem som gör att de känns väldigt dyrt eller vad man ska säga xD

Permalänk

Har nu testat Sennheiser pc 360, gillade inte det tyvärr, Logitech g930 tycker jag
vägde för mycket på huvudet då jag är van med lättare headsets. Står nu mellan RAZER KRAKEN 7.1 CHROMA eller Steelseries Siberia V3

Permalänk

Razer kraken 7.1 Chroma eller Steelseries Siberia V3

Kan inte välja bland dessa två... Jag äger Hyperx Cloud och G35 också men det är dessa två det står emellan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexjohanssonn:

Kan inte välja bland dessa två... Jag äger Hyperx Cloud och G35 också men det är dessa två det står emellan.

Hyperx Cloud är förmodligen det bästa gamingheadsetet efter Qpad QH-1337. Varför vill du uppgradera? Jag skulle säga att du nedgraderar dig.

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar sammanfogade*

Observera att vi, av rättviseskäl, ej tillåter flera trådar om samma ämne, se §3.3:

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...