Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Testat göra lite ny musik(dubstep/Synt/noise.. vet inte vad man kallar detta?)

Permalänk

Testat göra lite ny musik(dubstep/Synt/noise.. vet inte vad man kallar detta?)

Halloj!

brukar inte göra denna typ av musik, men ibland så space:ar man ut och gör lite udda grejer och tänkte höra vad ni säger

Har väll själv inte lyssnat på så värst mycket dubstep men av det jag har hört så finns där väll inte så mycket likheter, men det är väll en blandning av dubstep, noise och lite synt(som jag i normalt sätt brukar göra)

va tycker ni?

https://soundcloud.com/victor-allsm-ktig-hansson/xfmimd-spect...

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Keeper of the Bamse

Grymt! Inget att lyssna om man vill slappna av direkt, men inte heller skitstressigt. Sånt här är najs att lyssna på på tunnelbanan eller liknande

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Fan jag gillar det asså de e fint

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem

Hade svårt för denna. Orytmisk och utan en röd tråd påminner det mer om ljudcollage än en låt, om jag får vara ärlig.
Då gillar jag mer dina andra alster... speciellt "Låt mina pommes vara i fred!" för den kan jag relatera till Synd bara att de flesta var så korta...

Vill ha mer av "lite testande!"!!

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Skrivet av Printscreen:

Grymt! Inget att lyssna om man vill slappna av direkt, men inte heller skitstressigt. Sånt här är najs att lyssna på på tunnelbanan eller liknande

ja jo, själv så kan jag lyssna på den lite men får huvudvärk

Skrivet av LudvigLindell:

Fan jag gillar det asså de e fint

hehe tack! en av få dubstep/noise(ish~ grejer) jag gjort

Skrivet av Dr.Mabuse:

Hade svårt för denna. Orytmisk och utan en röd tråd påminner det mer om ljudcollage än en låt, om jag får vara ärlig.
Då gillar jag mer dina andra alster... speciellt "Låt mina pommes vara i fred!" för den kan jag relatera till Synd bara att de flesta var så korta...

Vill ha mer av "lite testande!"!!

Ja~ min soundcloud innehåller inte mycket i låt väg utan mer "det här hade nog kunnat hamla på min EP.

Låt mina pommes vara i fred var ju inte direkt EP kvalité men en del komiska grejer har man väll gjort genom åren!

Edit: Lite testande är rätt så mycket inspirerad från M:I:A:B

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti