hästridning/hoppning simulator?

Permalänk

hästridning/hoppning simulator?

finns det något sådant?
(flickvännen undrar)

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Skrivet av spikfavoriten:

finns det något sådant?
(flickvännen undrar)

Minns att jag hade ett spel som hette "my horse and me" eller dylikt till Wii för en del år sen! Och jag är kille o inte fan skäms jag för det!

Visa signatur

Powercolor Radeon 7900 XTX // Ryzen 7 7800X3D (be quiet! Pure Rock 2 FX Svart) // Kingston 32GB DDR5 6000MHz // MSI B650 Gaming Plus Wifi // Kingston Fury Renegade M. 2 2TB // Corsair RM850e ATX 3.0 850W // Kolink Observatory Lite Mesh A-RGB Svart //

Permalänk
Medlem
Skrivet av rippmaster13:

finns det något sådant?
(flickvännen undrar)

Starstable
https://www.starstable.com/se/

Prova det, någrs jag känner spelar det.
Har inte testat det på länge.

Visa signatur

Just playing for fun ‾\o.0/‾

Permalänk

my horse and me gillade hon. starstable verkar inte vara särskilt verklighetstroget. ute efter ungefär som ett bilspel fast i hästväg

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Arvet Från Rosemond Hill

Ett lite äldre spel kanske men faktiskt rätt så bra och roligt om jag mins rätt

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Skyrim med diverse häst-relaterade moddar?

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro