Köp av kamera till både inomhus och ute

Permalänk
Medlem

Köp av kamera till både inomhus och ute

Hejsan jag letar efter en kamera som man kan zooma med.

Den ska kunna koppla upp sig genom WIFI eller USB till datorn, jag kommer att använda den till min stream. Vill köpa ungefär 5 stycken och ha runt om i huset, även utanför.

Någon som vet något paket eller till ett bra pris? Kanske ifrån Ebay eller liknande.

Tack!

Permalänk
Medlem

Netgear har ju nyligen lanserat en ganska fin sådan kamera som kan kompletteras med fler. Kan återkomma med modellen när jag är vid datorn.

Prisidé?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Video / film enthusiast - Retro computing (C64/Amiga)
Recapping service - PM

Permalänk

Finns ju en del kompaktkameror som går att styra via wifi eller usb från dator platta eller telefon som remote och de brukar ju ha zoom till en viss del iaf iaf upp till ~30-50mm minst vilket borde räcka innomhus om vi inte snackar stora lagerlokaler osv.

Men du menade kanske inte så?

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holck:

Netgear har ju nyligen lanserat en ganska fin sådan kamera som kan kompletteras med fler. Kan återkomma med modellen när jag är vid datorn.

Prisidé?

Skickades från m.sweclockers.com

Ja tack, kom med modellen är du snäll!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

Finns ju en del kompaktkameror som går att styra via wifi eller usb från dator platta eller telefon som remote och de brukar ju ha zoom till en viss del iaf iaf upp till ~30-50mm minst vilket borde räcka innomhus om vi inte snackar stora lagerlokaler osv.

Men du menade kanske inte så?

Jo har tittat på en del olika, men inte hittat någon som verkar bra. Du kanske har mer erafrenhet än mig, så du kanske kan tipsa mig om någon som skulle fungera bra.

Permalänk

Har ingen koll på nompaktkameror öht. Men sett apps osv för att styra kameror som kan använda remote via wifi och skickar bilden från sensorn till telefon/platta och ger ko troll till af, zoom och avtryckare dvs telefonen/plattan blir en remot skärm/kontroll.

Borde finnas program för liknande funktioner till dator där du kan spela in bildsignalen från kameran iaf.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows