Nickname / In game name tips

Permalänk
Medlem

Nickname / In game name tips

Tjaa! Behöver hjälp med att hitta ett nytt nickname då jag inte har någon bra fantasi :')
heter Anton och skulle vilja heta något med mitt namn. Kan typ blanda/ lägga till bokstäver osv..
Just nu nickar jag Reepax. Har tänkt lite på Atox eller typ Antox. Men vet inte.
Tack på förhand (:

Permalänk
Medlem

Blunda, sträck ut vänster hand och första sak din hand nuddar blir ditt nick med Anton i. Kommer fungera kanonbra!

Koppanton, eller Saxanton, Tejpanton, Elementanton - hur bra som helst

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Avstängd

^_·[4n70n_xXx_n0sC0p3]·_^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vill du ha lite inspiration så kan du kika på http://werewolf.namegeneratorfun.com/. I botten finns en rad olika generators du kan prova.

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Anton1337

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Antox va ju bra

Permalänk

Phantox / Plantox / Kantox /

Eller om du är ute efter lite mer humor

-I_Got_This_Im_An_Anteater
-

Visa signatur

Das Burk:

Chassi: Corsair Obsidian 750D ||Fläktar: Be Quiet Silent Wings 140mm PWM || Moderkort: ASUS z97-A || CPU: i7 4970k 4,0Ghz ||CPU Kylare: Noctua NH-U14S ||SSD: Samsung 250G || PSU: Corsair RM1000 || GPU: R9 290X Gigabyte Windforce || RAM: Corsair Vengance 16GB

Permalänk
Medlem

Antodote?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Klanton