Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Battlefield: Hardline beta samlar 6 miljoner spelare – fler än Destiny

Permalänk
Melding Plague

Battlefield: Hardline beta samlar 6 miljoner spelare – fler än Destiny

Miljontals nyfikna spelare flockas till den andra och sista testrundan av Battlefield: Hardline, som till och med är ikapp och förbi storsäljaren Destiny.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

"make it count"... YOU make it count.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Första Battlefield spel jag inte kommer köpa.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Det blir spoännande att se om de lyckas med det här. Formen är ju så annorlunda så det är frågan om det var så smart att kalla det just "Battlefield", men det är ju å andra sidan ett starkt varumärke. Dock finns risken att det urvattnas i och med det här.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Kommer skippa denna titel efter de timmar jag testat betan. Det känns mer som ett Counter Strike på steroider än ett Battlefield. Jag kommer ändå spendera mycket tid i Homeworld serien i Mars så det kan kvitta med Hardline

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem

Ett av de mest onödigaste spelen jag testat. Köpt alla tidigare Battlefield men det här blev jag inte det minsta imponerad av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Första Battlefield spel jag inte kommer köpa.

Håller med. Men jag tyckte betan var mer solitt och lättspelat än vad BF4 är just nu.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Skäggig legend

Jag hoppar betan totalt, inväntar folks tycke när spelet är släppt.

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem

jag spelade några rundor, kändes tunt...mer som en MOD av någon hobby snubbe eller dylikt. Avinstallerade sedan , blir inget köp.

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

Och vart är alla de där fantastiska nyheterna som skulle göra Hardline till ett nytt spel? För de sköt ju upp releasen för att det inte var så mycket nytt emot BF4.
Jag lär hoppa över denna DLC till BF4 iallfall.

Visa signatur

Detta är min e-penis. Håll tillgodo: 8=====o

Permalänk
Geeks Gaming

Har testat betan och bekräftat att det finns ingen poäng överhuvudtaget att spela det. Känns som BF4 med en ny DLC, inget mer. Och de olika gamemodes som finns känns ganska oslipade, är mest kaos och inte så mycket flyt...

Kommer helt klart bli årets flopp!

Permalänk
Medlem

Hotwire är faktiskt skitroligt! Låta arslet hänga ur bildörren och jaga bilen framför till låten av KRS One ger bra mycket mer action känsla än att krypa fram i en pansarvagn.
Känns som att jag är den enda här som kan säga nåt positivt om spelet.
Jag kommer däremot inte köpa vid release pga det absurt höga priset. Väntar tills hypen är över och spelet hamnar på sina 249:- som det är värd.

Permalänk
Medlem

Köpte (tyvärr) premium till bf4, ingår detta dlc om man mot formodan skulle vilja spela detta spel

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kinnarps 8000

Permalänk
Inaktiv

Köpte BF3 och körde det ett par månader. Såg 10 sekunder av SweC:s snabbtest och fick direkt BF3 känsla, 0 lust att köra.

Permalänk
Medlem

Helt och hållet ointressant. Håller mig hellre till C&C Renegade X

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

Jag köpte bf4 premium för 99:- i helgen, kändes mer värt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: ASUS X470 Strix-F / Ryzen 5800X / 16GB 3600MHz Corsair Venegance LP / PNY 4070 Ti / Samsung 830 128GB / WD Green 3TB / Cooler Master V700 / Fractal Design Define S2

Permalänk
Medlem

Första BF spelet jag kommer köpa sen BC2.
Har haft grymt skojj med polarna i helgen både på Hotwire och Heist.
Blev en förbokning!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

dice är slut som seriösa utvecklare tyvärr, förstörde sin egen serie battlefield med BF3 och BF4.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem

testade och insåg att det inte var min typ av spel :/

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Medlem

Jag prövade med 0 förväntningar, tyckte det var kul! .. Hardlines conquest map var roligare än någon av de jag kört i Battlefield 4. Kändes lite som Bad Company 2

Visa signatur

[ASUS P8Z77-V] [INTEL Core i5-3570K@4.2ghz] [HyperX1600/16gb]
[Asus GTX1070] [Samsung 830 256gb x2 ]
[BENQ XR3501] [Logitech G27] [Logitech 3D PRO]

Permalänk
Medlem

Helt okej spel även om det inte är battlefield kanske blir att köpa på nån rea eller fyndlåda längre fram.

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag att det är grymt mycket roligare och bättre än BF4! BF4 var en total flopp för mig, så jäkla tråkigt, buggat, och fult (dystert). Hardline har jag spelat i 8 timmar, och jag har haft 150x roligare än i de 80 timmarna jag slösade i BF4.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flopper:

dice är slut som seriösa utvecklare tyvärr, förstörde sin egen serie battlefield med BF3 och BF4.

.. nu e de ju inte DICE som ligger bakom Hardline!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Gick in och spelade en omgång och avinstallerade igen.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Spelade detta i ca 10 min och sedan så togs spelet bort. Kommer absolut inte att köpa skiten. Nog för att det är en beta men det är låååångt kvar tills spelet är klart imo. Och som många skriver är ju detta ett DLC.

Permalänk
Medlem

En gratis betaversion av en populär spelserie laddas ner och spelas ac många? New at eleven!

Lirade betan nån timma och nej, särkilt roligt var det inte.

Permalänk
Inaktiv

Väntar hellre på Battlefront

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rozzor:

Jag köpte bf4 premium för 99:- i helgen, kändes mer värt.

Skickades från m.sweclockers.com

Vart köpte du det?

Visa signatur

WROOOOOOM
Citera så hittar jag tillbaka!

Permalänk

Testade Betan snabbt i helgen. Spelade 2 rundor tror jag och konstaterade att detta inte är något att köpa till fullpris. Då har jag ändå varit BF fan sedan BF1942 och ägt eller äger varje BF spel förutom BF bad company 1, samt alla expansions till varje spel.
Desert Combat modden till BF1942 kändes mer som ett nytt spel, än vad Hardline gör jämfört med både BF3 och BF4.
Desert Combat skulle ha fungerat utmärkt som ett standalone spel i BF serien, medan hardline skulle varit en mod eller på sin höjd DLC till något av de 2 tidigare spelen.

Visa signatur

Delat konto.

DrAg00nEn - #MultiplatformGamer
4thePlayers - #PlayStationGamer

Permalänk
Medlem

Nja ingen höjdare, testade spelet i första betan för ett år sen. Hardline är en nedgradering från BF4 enligt mig.

Visa signatur

Asus Z87-A | Intel Core i5 4670k | Gigabyte GTX 770 OC | Corsair Vengeance 2x4GB | Samsung Evo 250GB | WD Blue 1TB | Corsair RM650 | Fractal Design R4 | Dell P2414H | Fujitsu P23T-6 Thor | SteelSeries Rival |
Microsoft Sidewinder X4 | QPAD FX 90 Mousepad | Creative Sound Blaster X-Fi | Sony 2x100W | Technics SB-CS6