Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

Max Payne 3

Tänkte installera MP3 igen men har ju ingen DVD längre. Inte gick spelet ladda ner från Rockstar även om jag nu har serienyckeln så fick ta en realoder och installerade endast spelet. Uppdaterade automatiskt. Såg att min nyckel var knutet till mitt Rockstarkonto när jag loggade in där genom spelet. Men kommer inte längre fast jag är inloggad på Social Club:

Fasiken, får dåliga DRM-vibbar i väntan på mitt förköpta GTA V vilken har samma utvecklare för PC utgåvan. Hur startar man spelet utan att fula det? Har ju köpt det.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Man gör som följer. Köpte mitt på Steam, reggade det på rockstar kontot och sen fungerade det alldeles utmärkt.

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Torrent, Gigabyte Z690 AORUS ELITE AX, 13600K, Corsair Venegeance 6000mhz, 1TB PCIE 4.0 Kingston, 1TB Corsair MP400, Gainward RTX 4090 Phantom.

Permalänk
Avstängd

Jo men nu köpte jag DVD-Skivor. Men lyckades till slut att aktivera efter några ut och inloggningar på Rockstar Club och sedan aktiverades spelet. Flöt förvånadsvärt bra på minst 60 FPS på högsta inställningar (1080p).

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)