Permalänk

Rätt så standard, hade dock inget av det här för 1 månad sedan.

Permalänk
Medlem

Gjorde om lite igår och bytte skärm

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Så här ser då min lilla arbetsyta ut, snart blir de dock flytt och kommer göra om allting då.

http://imageshack.com/a/img673/3645/xmDlnA.jpg

var kan man köpa så stor corsair matta utan "trampstampen"

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adnerhill:

var kan man köpa så stor corsair matta utan "trampstampen"

Utan vad?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cool Runnings:

Utan vad?

Corsair nya logga = Tramp stamp

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt fysiska matbord i köket!

Gillar att iMac:en är lätt att flytta omkring För allt annat än spel och arbete, så hamnar jag i soffan framför min laptop.

Har fotat med vidvinkel, vilket ger ett lite förvrängt perspektiv.

Permalänk
Medlem

Ursäkta för dålig kvalitet på bilderna, men jobbtelefonens kamera är det enda jag har att fota med. Mitt skrivbord är väldigt tungt och stort (fick dela upp bilderna på två bilder då allt inte får plats på en bild). Jag tog hem det från en skola som skulle kasta det. Det får plats för två datorer, skrivare, kattens klösbräda och matskål :D. ADSL modemet har jag på en skiva under skrivbordet i kröken

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Computer: 9900K + NH-D15, Aorus Master, 32GB@3200MHz, 2080 Ti Strix OC, 970 EVO+ 500GB, RM850x Plat, Fractal R6 + 1xNF-A14, 3xNF-A12x25, Win10 Pro.
Audio: Lavry DA11, WooAudio WA22, HD800 + Cardas XLR, Blue Compass, Radius & Yeti Pro.
Other: Herman Miller Envelop + Aeron, XB271HU, U2717D, Filco TKL + PBT, G403, QcK Edge, Bungee v2, EdgeRouter Lite, UAP-AC-LITE, DS412+ (4x4TB).

Permalänk
Inaktiv

[QUOTE="hoz;15230410"]

Skrivet av jhedlof:

Grymt skrivbord! Var kan man få tag på det?[/QUOT]

köptes från bafab.se, begagnat så jag har ingen större aning om märke eller ursprung tyvärr..

Finns det ingen klisterlapp eller liknande på baksidan av bordet? Hur mycket kostade det? Vad är det för tangentbord du har, och skärmar? Och det externa ljudkortet, tangentbordsunderlägg och musmatta. Vad har du för lampa under bordet? Ser att du har ett par KRK Rokit högtalare. Jävligt snygg datorhörna har du!

Fyfan vad snyggt! Ser att du är audiofil Vad är det för förstärkare mm på bilden? Och vad är det för svart mattunderlägg under tangentbordet och musen? Hör det till bordet? Vilka skärmar kör du?

Och vilken podcast kanal kör du så jag kan lägga till en prenumeration

Permalänk
Medlem

[QUOTE="anon114264;15320278"]

Skrivet av hoz:

Finns det ingen klisterlapp eller liknande på baksidan av bordet? Hur mycket kostade det? Vad är det för tangentbord du har, och skärmar? Och det externa ljudkortet, tangentbordsunderlägg och musmatta. Vad har du för lampa under bordet? Ser att du har ett par KRK Rokit högtalare. Jävligt snygg datorhörna har du!

Fyfan vad snyggt! Ser att du är audiofil Vad är det för förstärkare mm på bilden? Och vad är det för svart mattunderlägg under tangentbordet och musen? Hör det till bordet? Vilka skärmar kör du?

Och vilken podcast kanal kör du så jag kan lägga till en prenumeration

Tack
Det är en WooAudio WA22 förstärkare med en Lavry DA11 DAC under.
Det är inget mattunderlägg utan det är bordet som är gjort av två material, den är även delad och ledad mellan dessa två material vilket gör att man kan luta bordet mot sig, se:

Skärmarna är Dell U2410.
Kör ingen pod för tillfället.

Visa signatur

Computer: 9900K + NH-D15, Aorus Master, 32GB@3200MHz, 2080 Ti Strix OC, 970 EVO+ 500GB, RM850x Plat, Fractal R6 + 1xNF-A14, 3xNF-A12x25, Win10 Pro.
Audio: Lavry DA11, WooAudio WA22, HD800 + Cardas XLR, Blue Compass, Radius & Yeti Pro.
Other: Herman Miller Envelop + Aeron, XB271HU, U2717D, Filco TKL + PBT, G403, QcK Edge, Bungee v2, EdgeRouter Lite, UAP-AC-LITE, DS412+ (4x4TB).

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Adnerhill:

var kan man köpa så stor corsair matta utan "trampstampen"

Det går inte att köpa den längre, möjligtvis begagnat.

Permalänk

Har ni tips på någon längre skrivbord? som funkar för att placera 3 skräm, skrivare etc. på?

Finns det någon plats som man kan beställa bord i efter tillval tillval, då mina träslöjd träslöjdskunskaper är 0?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av KhuderMosavi:

Har ni tips på någon längre skrivbord? som funkar för att placera 3 skräm, skrivare etc. på?

Finns det någon plats som man kan beställa bord i efter tillval tillval, då mina träslöjd träslöjdskunskaper är 0?

Skickades från m.sweclockers.com

Om inte oljning/betsning ingår i dina träslöjdskunskaper så rekommenderar jag att åka till ett sjysst byggvaruhus och hitta en trevlig planka och sen kombinera den med ett par ben. Annars är det väl IKEA:s Galant som är ett vanligt val?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Skrivet av Flutters:

Så här ser mitt ut numera. Ingen större förändring sen senast, förutom andra högtalare och lite smått.
Även fotpall, grymt skönt att ha när man kollar på serier/filmer.
Måste bara fixa annan placering av högtalarna, känns verkligen inte riktigt optimalt...
http://i.imgur.com/0axuguX.jpg

Vad har du för skrivbord?

Skrivet av dfniklas:

Här är mitt, ganska simpelt..

http://i57.tinypic.com/5mc0mf.jpg

Vad är det för skrivbord?

Skrivet av MrPrick:

vilket skrivbord?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KhuderMosavi:

Vad är det för skrivbord?

IKEA Klimpen i 150x75cm
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40293162/#/0029316...

Permalänk
Medlem
Skrivet av KhuderMosavi:

Vad har du för skrivbord?

Ett Ikea Galant, med förlängningsskiva.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som håller det väldigt ostädat på mitt skrivbord? Eller städar ni just för att ni ska kunna ta en bra bild?

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kujo:

Är det bara jag som håller det väldigt ostädat på mitt skrivbord? Eller städar ni just för att ni ska kunna ta en bra bild?

http://i.imgur.com/ejk8FCJ.jpg

Man städar väl normalt som man städar resten av boendet.

Nytagen bild ex utan gjort något, var nog en vecka sen jag städade nu. Men man plockar ju undan skit som burkar, tallrikar osv från skrivbordet när man ätit etc (om man nu äter vid datorn som jag gör )

Sen städar såklart vissa här enbart för att ta en nice bild, men det ger ju lite finare bild då så why not :>

Permalänk
Medlem

Köpte en till U2414H i veckan. Att köpa en extra skärm är nog det bästa köpet på länge..

Funderar på att byta tangentbord till ett mekaniskt, någon som har något att rekommendera?

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Här har ni mitt skrivbord. Mörkt, så det är svårt att se vad som står där.
Men nytt för den här månaden är 2st Yamaha HS7 och ett ljudinterface, samt Superlux HD668B.
Var tvungen att knäppa en bild på när jag myser med lite hörlurar och riskakor.

Superlux(ena) är ruskigt lika Beyerdynamic DT-770 pro i ljudet, som ligger längst till vänster.
Då är dom inte inspelade än heller.
För 260kr är dom rena rånet. Kul att det finns så många modifikationer man kan pyssla med också om man vill.
Kommer nog köpa ett till par.
QPAD QH-90, de vita, låter som om man lyssnar genom ett par ölburkar i jämförelse.
NOLL stereoseparering i jämförelse också. Så tråkigt att dom marknadsförs som spel-lurar för det priset (ligger runt 600kr nu i och för sig), ett skämt rent utsagt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ursäktar för kass bildkvalitet. Uppgradera nyligen till ett höj&sänkbart skrivbord, helnöjd! Nästa uppgradering blir en ultrabred 4k skärm.

Permalänk
Medlem

Kan väl lägga in mitt skrivbord här http://imgur.com/a/u1nTY#0

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoz:

Vart har du hittat "Bokyllan" ?

Visa signatur

Main> Amd Fx-8120 , 16gb ram, Geforce gtx 960 2gb, 2x Asus PB287Q
FW-01> Intel Atom CPU D2500 2x1.86GHz 4gb ram
Raspberry PI 2 för labb
Raspberry Pi 2 B en som Fil-server och en för Kodi
Qnap TS-451 Backup station

Permalänk
Medlem
Skrivet av drmagoo:

Vart har du hittat "Bokyllan" ?

köpte "begagnat" från bafab liksom skrivbordet och kinnarpsstolen, tänk dock på att skåpet anländer monterat och väger en hel jäkla del om du har mycket trappor
http://www.bafab.se/begagnat/forvaring/skap-och-hyllor/sidofo...

Permalänk
Medlem

@hoz
Tack

Visa signatur

Main> Amd Fx-8120 , 16gb ram, Geforce gtx 960 2gb, 2x Asus PB287Q
FW-01> Intel Atom CPU D2500 2x1.86GHz 4gb ram
Raspberry PI 2 för labb
Raspberry Pi 2 B en som Fil-server och en för Kodi
Qnap TS-451 Backup station

Permalänk
Proffsmobbare
Permalänk
Medlem

Lite har allt hänt sedan mitt förra inlägg 24/1-14 och första 4/3-12

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MiLeS:

Vad för Ultrasharp kör du?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord