Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andelor
Inga reboots, men väl två krascher när jag skickats ut i Windows. Men på det hela taget har det flytit på bra.

Oki, får väl ge det en chans till. Men händer det igen får jag ta och smiska datorn rejält och se om man kan skapa en krash Sådär lagom skoj när den krashar när man är mitt i en instance som sist

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makaveli
Köpte spelet idag......och det går inte att installera. Någonting med client_anim.dat. Har sökt i forums med hittar inget liknande problem.

En snabb googling gav detta:

http://community.codemasters.com/forum/archive/index.php?t-17...

Är det det som du är drabbad av?

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Medlem

fel

Hallo tjena hej jag har just blivit en lyklig ägare av detta spel men när jag instalerat loggat in och väljt server häder detta det kommer upp ett medelande just innan servern laddat klart där det står så här `` Can´t open the data files. Check that they exist and that you have permission to write to them. The program will now exit. [201] `` hjälp mig snälla

Permalänk
Medlem

Re: fel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av umeltum
Hallo tjena hej jag har just blivit en lyklig ägare av detta spel men när jag instalerat loggat in och väljt server häder detta det kommer upp ett medelande just innan servern laddat klart där det står så här `` Can´t open the data files. Check that they exist and that you have permission to write to them. The program will now exit. [201] `` hjälp mig snälla

Hade det problemet också när jag just installerat, hämtat hem patch 1.12 osv. Funkade av någon anledning efter en omstart av datorn.

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Hedersmedlem

Har aldrig krashat för mig hittills.

Körde monster play idag med kinshpet. Vi samlades 15 pers och röjde runt. Dödade hobbits som var lite halvsega att ha ihjälp. Kändes urbotat fånigt när jag drevs på flykt av en hobbit. Jag som var en stor skräckinjagande spindel!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
Har aldrig krashat för mig hittills.

Körde monster play idag med kinshpet. Vi samlades 15 pers och röjde runt. Dödade hobbits som var lite halvsega att ha ihjälp. Kändes urbotat fånigt när jag drevs på flykt av en hobbit. Jag som var en stor skräckinjagande spindel!

krashat för mig typ 5 gånger, kör dock Vista så det kan bero på det.

Permalänk
Medlem

Najk, Hallå? sett filmen?
Men men, Nu har jag beställt nya delar till min burk, så snart ska jag införskaffa detta att ha och sitta och softspela lite då och då!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Najk, Hallå? sett filmen?

Haha, kändes fortfarande förnedrande!

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X

Permalänk
Medlem

andelor skrev

Hade det problemet också när jag just installerat, hämtat hem patch 1.12 osv. Funkade av någon anledning efter en omstart av datorn

kan du säga vars man laddar ner denna patch tack

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andelor
En snabb googling gav detta:

http://community.codemasters.com/forum/archive/index.php?t-17...

Är det det som du är drabbad av?

Tror jag hittat felet, måste man göra konto på turbine också. Var hittar jag product key. Före den jag har verkar inte funka där.
Nu har jag installerat, men kan inte logga in.

Visa signatur

This Thug Life stuff, it was just ignorance. My intentions was always in the right place. I never killed anybody, I never raped anybody, I never committed no crimes that weren't honorable-that weren't to defend myself.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makaveli
Tror jag hittat felet, måste man göra konto på turbine också. Var hittar jag product key. Före den jag har verkar inte funka där.
Nu har jag installerat, men kan inte logga in.

Har du sett till att välja en proper betalningsplan? Annars kickar inte första månadens gratislirande igång.

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andelor
Har du sett till att välja en proper betalningsplan? Annars kickar inte första månadens gratislirande igång.

Japp har valt betalning och det är ok. Fick ett mail tillbaks och svaret var att allt skulle vara ok, bara att logga in och spela. pftttt. 400 spänn i sjön för ett spel som inte går att spela. Tjooooo

Visa signatur

This Thug Life stuff, it was just ignorance. My intentions was always in the right place. I never killed anybody, I never raped anybody, I never committed no crimes that weren't honorable-that weren't to defend myself.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makaveli
Japp har valt betalning och det är ok. Fick ett mail tillbaks och svaret var att allt skulle vara ok, bara att logga in och spela. pftttt. 400 spänn i sjön för ett spel som inte går att spela. Tjooooo

Tanka inte patcherna från mirrors ...bara ta continue så tankar den från deras server ..och simsalabim så ska det funka. Min bror hade liknande problem när han tanka patchen från mirrors. Men efter han bara tog continue så funka det .

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem

Finns det någonstans man kan skriva upp sig i kö eller så för att få en "friends code"? Jag och 2 kompisar är sugna på att börja spela fast vill gärna testa det lite först

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

håller på att prova.......Snart testat ett dygn....

Visa signatur

This Thug Life stuff, it was just ignorance. My intentions was always in the right place. I never killed anybody, I never raped anybody, I never committed no crimes that weren't honorable-that weren't to defend myself.

Permalänk
Medlem

Blir det något med kinshipet på eldarservern? Joinar gärna isf med min champion, lvl 12 för tillfället. Eurecdor är namnet in-game
Riktigt skoj spel för övrigt, ni som tvekar på det, KÖP! Tror inte ni blir besvikna faktiskt.

Permalänk
Inaktiv

Jag har skapat min main nu Respite en Ranger på Eldar pma eller langa en kinship invite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PippiRull
Blir det något med kinshipet på eldarservern? Joinar gärna isf med min champion, lvl 12 för tillfället. Eurectus är namnet in-game
Riktigt skoj spel för övrigt, ni som tvekar på det, KÖP! Tror inte ni blir besvikna faktiskt.

Har köpt, installerat, betalat in, men det funkar bara inte att logga in.

Visa signatur

This Thug Life stuff, it was just ignorance. My intentions was always in the right place. I never killed anybody, I never raped anybody, I never committed no crimes that weren't honorable-that weren't to defend myself.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makaveli
Har köpt, installerat, betalat in, men det funkar bara inte att logga in.

Det är inte via Turbines hemsida som du skapar kontot utan genom Codemaster.
Du skapar konto här: https://cogaccounts.codemasters.com/

Visa signatur

www.faihido.com - Musikgrupp jag grundat med min bror
www.mathiaskholm.se - Personlig hemsida
www.faihidoadministration.se - Administrativa vårdtjänster på distans
www.medicinsksekreterare.se - Samlad information för vårdadministratörer/medicinska sekreterare

Permalänk

Makaveli om du orkar så tanka här ifrån tex: http://www.solvum.org/download/lord_of_the_rings_online/clien... Möjligen får du ett http 404 error när du patchar men det är enkelt att fixa.

Edit: fix för http 404 felet.

i notice that in the file TurbineLauncher.exe.config some of the configuration parameter still make reference to the BETA
So i asked a friend of mine that have the full game to give to me the XML section of the settings

Open the file with a notepad and substitute the <appSettings> section with this:

<appSettings>
<add key="Launcher.DataCenterService.GLS" value="http://lotroeugls.com/GLS.DataCenterServer/Service.asmx" />
<add key="DataCenter.GameName" value="LOTROEU"/>
<add key="DataCenter.DefaultCenter" value="LOTROEU"/>
<add key="Product.DocumentFolder" value="The Lord of the Rings Online"/>
<add key="Launcher.DocumentFolder" value="Launcher"/>
</appSettings>

Permalänk
Medlem

Makaveli om du orkar så tanka här ifrån tex: http://www.solvum.org/download/lord...pean-installer/ Möjligen får du ett http 404 error när du patchar men det är enkelt att fixa.

Ska testa.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av andelor
Det är inte via Turbines hemsida som du skapar kontot utan genom Codemaster.
Du skapar konto här: https://cogaccounts.codemasters.com/

Tackar nu funkar det. Wiiiii

Visa signatur

This Thug Life stuff, it was just ignorance. My intentions was always in the right place. I never killed anybody, I never raped anybody, I never committed no crimes that weren't honorable-that weren't to defend myself.

Permalänk
Inaktiv

Vem ska man pma för Kinship invite?

Permalänk
Medlem

Skapade ett kinship nu, vid namnet North Order, de som vill gå med kan skicka tell till Pertan eller Thorulf för en invite.

Permalänk
Medlem

Spelet kraschar ibland när man "zonar" har jag märkt... några reboots/total låsningar har jag inte haft.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk

Har oxå en kinship på eldar där vi bara tar in folk som e 18+ och de flesta är omkring 20-40 år. Mest folk från norden men oxå en del från andra länder. Kinshipet heter Endless storm och riktar sig till "mognare" spelare och är fram tills det blir endgame endast ett socialt kinship men när vi väl blivit 50 är tanken att vi ska rikta oss på endgame raidande etc. Och om nån som är 18+ och är sugen på att joina så skicka en /t till Zorien

Visa signatur

Asus Rog Strix Geforce RTX 3080 TI OC 12GB/ AMD Ryzen 7 5800X/ DDR4 Corsair Vengeance RGB PRO 64GB (4x16)/ Asus Rog Strix B550-F Gaming/ Corsair iCUE H150i Elite Capellix/ Corsair HX1200 v2 1200w 80+Platinum/ Lian Li PC-011 Dynamix XL Temered Glass White/ Corsair Braided white-black cables/ AOC CU34G2X/ Roccat Vulcan TKL/ Logitech G502 Hero/ Sound blaster Katana Soundbar/ Steelseries 9 wireless/ Lytmi Immersive ARGB Monitor Backlight LED

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Finns det någonstans man kan skriva upp sig i kö eller så för att få en "friends code"? Jag och 2 kompisar är sugna på att börja spela fast vill gärna testa det lite först

ställer mig också i denna kö.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pert
Skapade ett kinship nu, vid namnet North Order, de som vill gå med kan skicka tell till Pertan eller Thorulf för en invite.

Går säkert med i detta kinship så småningom (fick en invite av Thorulf) men just nu så kör jag Lone Wolf...

Eller finns det några direkta fördelar av att vara ansluten tidigt?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Inte direkt, men jag ser inga nackdelar heller, du kan köra lone wolf fastän du är med i vårat kinship fast du får folk att prata med istället

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pert
Inte direkt, men jag ser inga nackdelar heller, du kan köra lone wolf fastän du är med i vårat kinship fast du får folk att prata med istället

Låter bra, bara det är kravlöst och lättsamt så... Orkar inte med superprettogillen med interna specialregler osv.

Slänger iväg en "tell" när jag kommer hem från jobbet, Kör en Elven Lore Master vid namn Idhrenon.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

"You don't need to be at a vendor to lock items. Remap your keys to assign a short cut to the function. Select an item and then use the shortcut to toggle the lock."

Någon som vet hur man gör detta?

Visa signatur

••••    ¨˜”°ºXTROº°”˜¨ •••• •••• Letar du efter något? •••• ••••  The Little Ninja  ••••
•••• C64 0.98MHz/64K •••• ••••   Prova det ultimata!   •••• •••• Komplett Cracktro ••••
••••  -Tack för såsen..  •••• ••••     GO `GOOGLE´ NOW   •••• ••••    250bytes Intro   ••••