World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem

Vilken hemsida är det jag kan se realm stats? ev % av klasser, ras samt Faction? Kommer inte ihåg sidans namn.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Vilken hemsida är det jag kan se realm stats? ev % av klasser, ras samt Faction? Kommer inte ihåg sidans namn.

http://www.warcraftrealms.com/

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Någon som spelar på Burning Blade och kan berätta om stabiliteten och dess community?
Vi är några st som hade tänkt att flytta våra karaktärer dit, och skapa en guild...
Vi spelar alliance.

Burning Blade är en gammal server som varit high pop, i princip hela servern migrerade till Grim Batol inkl jag i våras om jag inte missminner mig.
Vet inte hur den är nu men då sög den enormt i varje fall.

MVH

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
http://www.warcraftrealms.com/

Där ser man inte klasserna, inte vad jag hittar iaf

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Finns det någon Warlock eller Druid som är intresserad av att joina en helsvensk Horde guild? Vi är ganska nystartade på servern Dragonmaw, det är en PvP server som var Recommended men nu efter alla transfers så är den bara Low tror jag.

Nåväl, vi är alla flyttade hit till Dragonmaw från lite olika servrar, många i guilden har BWL eq men det är absolut inget krav. Vi har precis börjat raida lite och clerade ZG på andra raiden. I går så tog vi 3 bossar i MC på första raiden dit, och vi var bara 30 personer.

Låter det intressant? Vi söker främst Druider,Warlocks (såklart )
Du ska:

- Ha alla attunments, dvs MC,BWL,Onyxia (Naxx är inte så aktuellt)
- Ha ventrilo, gärna med en mic.
- Ha hyffsad lvl 60 equipment, helst inte helt grön.
- Kunna tala och förstå Svenska (doh )

Vi ebjuder en trevlig skara svenskar + easy epixx för Locks och Druids. Vi raidar MC dagligen just nu så vi tar Ragnaros i veckan förhoppningsvis.

Edit: Glömde säga att om någon är intresserad så kontakta mig på ICQ: 97488431 eller min sambo på ICQ: 125273645

Vår hemsida kommer på http://www.pestguild.com , servern är betald men ej uppe ännu.

Bara nyfiken.. Är ni intresserad av en bra gearad priest?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Democalyps
Bara nyfiken.. Är ni intresserad av en bra gearad priest?

Javisst, det har vi nog. Healers är nånting vi inte har för många av. Kontakta mig på ICQ eller ingame på namn Camoria så kan vi surra lite om du är intresserad

Edit: kanske ska nämna att jag jobbar till 22:30 ikväll

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Där ser man inte klasserna, inte vad jag hittar iaf

http://www.warcraftrealms.com/census.php

Nu till något helt annat: Jag är en guld-magnet :D, jag fyllde på med mer tid fredag förmiddag, då hade min lvl 38 Warlock 207G i fickan. Nu är jag level 42,6 och har 310G i fickan samt saker för 50++G ute på AH. Detta utan att ha gjort några större insatser för att tjäna pengar. Känns som om jag inte kommer behöva farma för min epic mount

Under tiden jag skrev detta inlägg tjänade jag ytterligare 2.5G, 312G 50S nu

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
http://www.warcraftrealms.com/census.php

Nu till något helt annat: Jag är en guld-magnet :D, jag fyllde på med mer tid fredag förmiddag, då hade min lvl 38 Warlock 207G i fickan. Nu är jag level 42,6 och har 310G i fickan samt saker för 50++G ute på AH. Detta utan att ha gjort några större insatser för att tjäna pengar. Känns som om jag inte kommer behöva farma för min epic mount

Under tiden jag skrev detta inlägg tjänade jag ytterligare 2.5G, 312G 50S nu

Hur?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
http://www.warcraftrealms.com/census.php

Nu till något helt annat: Jag är en guld-magnet :D, jag fyllde på med mer tid fredag förmiddag, då hade min lvl 38 Warlock 207G i fickan. Nu är jag level 42,6 och har 310G i fickan samt saker för 50++G ute på AH. Detta utan att ha gjort några större insatser för att tjäna pengar. Känns som om jag inte kommer behöva farma för min epic mount

Under tiden jag skrev detta inlägg tjänade jag ytterligare 2.5G, 312G 50S nu

Tack för länken

Förövrigt tycker jag du ska sluta sitta här och leka ball och dela med dig av dina erfarenheter:)

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av China
Hur?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyme
Förövrigt tycker jag du ska sluta sitta här och leka ball och dela med dig av dina enfarenheter

Visst, det är inga hemligheter som jag håller på med

Mycket av det jag tjänar pengar på har med AH att göra. Här är en liten lista:

  • *AH är till för att sälja saker, Så gott som det enda jag

  • på AH är saker jag vet att jag kan sälja vidare för mer än jag köpte det.

    *i går köpte jag ett blått svärd för 3G75S, förväntat säljpris är 10-15G och det är inget jätte udda fall. Ganska ofta sätter folk väldigt låga budpris och väldigt höga buyouts dessa item går nästan helt utan undantag för väldigt lite pengar.

    *Priser på AH varierar kraftigt från dag till dag. Exempel: i förrgår kostade en stack med ett visst item 50s på min server, idag var jag den enda som sålde detta item och tjänade då 1G 50S per stack.

    *Yrken: skinning+leatherworking, Mining+BS/Eng och tailoring+enchanting är en dålig idé, även om du hittar något som du kan sälja för mer pengar än vad ingedienserna kostar så skulle du tjänat MYCKET mer på att sälja ingredienserna.

    *Jag kör mining vilket ger mig enorma inkomster så länge jag ser till att grinda på ställen där det finns mineraler dvs. nära berg och i grottor. Det är något jag håller väldigt hårt på, enda gången du inte hittar mig nära ett berg eller i en grotta är om jag fifflar med AH eller har en quest som tvingar mig att vara någon annanstans.

    *En av mina tips jag inte följer är att jag kör Tailoring (vill så gärna ha

  • ) även om jag skulle tjänat mer på att sälja all cloth så är det inte helt hopplöst, jag har hittat ett item som kostar ca. 1G att tillverka men kan säljas för minst 4G, gör det 10ggr och förlusten från all cloth du slösat bort på att levla blir inte stor.

    *Ett mer konkret exempel på detta är

  • , jag kan sälja dom att sälja dom för 10-20S mer än det kostar att köpa ingerdienserna, jag säljer 3-5st om dagen

    *Det finns flera lite "udda" items som vissa inte inser värdet av, ofta är dessa låg-level items som av en eller annan anledning har ett användningsområde för hög-level karaktärer. Ett exempel är

  • det kan droppas av level ~15 mobs och en nybörjare tror ju inte att ett till synes mediokert grönt item dom hittar kan vara värt 10++G och när dom säljer det...

    * Det finns några väldigt sällsynta recept mid-level recept till BS/Leatherworking/tailoring som du kan tjäna stora pengar på, själva receptet kan kosta en hel del men om du är ensam att utnyttja det (vilket är mycket troligt) kan du "göra en microsoft" och hålla dina vinstmarginaler sjukt höga och det bästa av allt är att dom flesta av dina kunder inte bryr sig om att kolla upp det och om dom gör det så kan det ta veckor innan rexeptet kommer upp på AH igen och då har dom glömt det. Ett exempel är det item jag nämner (dock ej vid namn ) som jag skapar för under 1G och säljer för 4G. Bara för att jag är så snäll ska jag ge er ett konkret tips:

  • , det bästa med det är att det går att farma receptet ganska enkelt och att Warlocks behöver det som skapas för en quest vilket ger många kunder (gissa hur jag fick reda på det )

usch, det tog 50 min att skriva, jag editerar in mer imorrn

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

jag tjänar pengar på ett enklare sätt ;>

Råkade klickade lite för mycket på Rune Thread när jag skulle köpa av leatherworker vendorn och sålde 4 stycken för 8g (säljs för 45s hos vendor) skulle bara se om någon var så dum och köpte ;> sen köpte jag 10 till och sålde dom för 12g på AH. Tjänade ~13g på det (orkar inte räkna exakt)

Blev riktigt förvånad att folk köpte det när man kan köpa det hos vendor billigare. La upp 10 till för en kvart sen på AH och jag får hoppas att det finns någon som köper dom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cht
Jag fick detta macro av damme:
/script if (not canTrap()) then PetPassiveMode()end if (not canTrap()) then PetFollow()end if (canTrap()) then CastSpellByName("Freezing Trap(Rank 3)") else ClearTarget();CastSpellByName("Feign Death"); TargetLastTarget();end
där du får ändra till rätt rank/trap.

Eftersom WoW är gjort så att endast en aktivitet per macro görs så får du använda detta macro två gånger direkt efter varandra för att sätta ut trap.

Jag testade macrot men den fungerar inte? Får bara fram nåt "error" meddeland. Vad kan vara fel? :/

Permalänk
Medlem

Jag brukar ta sök på 50-60 items och köpa upp mig på allt blått + grönt som kostar 1-4 guld typ sen disenchantar man det. Finns jämt massa gröna items där som ligger ute för kanske 2 guld som blir greater eternal essence som är värld väldigt mycket mer än 2 guld.

Ofta kan man få 3 st greater eternal oxå eller illusion dust, bra sätt att tjäna flis oxå.

jag hade världens flytdag för ett tag sedan, körde strat scarlet med min alt mage, krol blade droppade, alla körde greed och jag vann den. Fick 400 guld för den, vann sedan 2 st righteous orbs som jag fick 50 guld st för.

ja körde SM med min rogue lite senare på dagen och hittade staff of jordan som jag oxå fick runt 400 guld för. Jag lever fortfarande gott på dom pengarna =). hade redan epic mount på både alt och main char och har alla patterns och recipe som man kan tänkas ha till respektive yrke utom crusader som verkar stört omöjligt att få tag på :D.

go natt alles.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
text

Åh Tack för du tog tiden att skriva iaf

Ska se om detta kan funka på min server

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Javisst, det har vi nog. Healers är nånting vi inte har för många av. Kontakta mig på ICQ eller ingame på namn Camoria så kan vi surra lite om du är intresserad

Edit: kanske ska nämna att jag jobbar till 22:30 ikväll

Kontaktar dig senare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Curly
Visst, det är inga hemligheter som jag håller på med

Mycket av det jag tjänar pengar på har med AH att göra. Här är en liten lista:

  • *AH är till för att sälja saker, Så gott som det enda jag

  • på AH är saker jag vet att jag kan sälja vidare för mer än jag köpte det.

    *i går köpte jag ett blått svärd för 3G75S, förväntat säljpris är 10-15G och det är inget jätte udda fall. Ganska ofta sätter folk väldigt låga budpris och väldigt höga buyouts dessa item går nästan helt utan undantag för väldigt lite pengar.

    *Priser på AH varierar kraftigt från dag till dag. Exempel: i förrgår kostade en stack med ett visst item 50s på min server, idag var jag den enda som sålde detta item och tjänade då 1G 50S per stack.

    *Yrken: skinning+leatherworking, Mining+BS/Eng och tailoring+enchanting är en dålig idé, även om du hittar något som du kan sälja för mer pengar än vad ingedienserna kostar så skulle du tjänat MYCKET mer på att sälja ingredienserna.

    *Jag kör mining vilket ger mig enorma inkomster så länge jag ser till att grinda på ställen där det finns mineraler dvs. nära berg och i grottor. Det är något jag håller väldigt hårt på, enda gången du inte hittar mig nära ett berg eller i en grotta är om jag fifflar med AH eller har en quest som tvingar mig att vara någon annanstans.

    *En av mina tips jag inte följer är att jag kör Tailoring (vill så gärna ha

  • ) även om jag skulle tjänat mer på att sälja all cloth så är det inte helt hopplöst, jag har hittat ett item som kostar ca. 1G att tillverka men kan säljas för minst 4G, gör det 10ggr och förlusten från all cloth du slösat bort på att levla blir inte stor.

    *Ett mer konkret exempel på detta är

  • , jag kan sälja dom att sälja dom för 10-20S mer än det kostar att köpa ingerdienserna, jag säljer 3-5st om dagen

    *Det finns flera lite "udda" items som vissa inte inser värdet av, ofta är dessa låg-level items som av en eller annan anledning har ett användningsområde för hög-level karaktärer. Ett exempel är

  • det kan droppas av level ~15 mobs och en nybörjare tror ju inte att ett till synes mediokert grönt item dom hittar kan vara värt 10++G och när dom säljer det...

    * Det finns några väldigt sällsynta recept mid-level recept till BS/Leatherworking/tailoring som du kan tjäna stora pengar på, själva receptet kan kosta en hel del men om du är ensam att utnyttja det (vilket är mycket troligt) kan du "göra en microsoft" och hålla dina vinstmarginaler sjukt höga och det bästa av allt är att dom flesta av dina kunder inte bryr sig om att kolla upp det och om dom gör det så kan det ta veckor innan rexeptet kommer upp på AH igen och då har dom glömt det. Ett exempel är det item jag nämner (dock ej vid namn ) som jag skapar för under 1G och säljer för 4G. Bara för att jag är så snäll ska jag ge er ett konkret tips:

  • , det bästa med det är att det går att farma receptet ganska enkelt och att Warlocks behöver det som skapas för en quest vilket ger många kunder (gissa hur jag fick reda på det )

usch, det tog 50 min att skriva, jag editerar in mer imorrn

Du råkar inte heta Miresdream på Eonar?

Han är en jäkel på att köpa saker på AH och sälja dyrt. Igår hade han 5200g

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

5200 g vore något. Håller på att dra ihop till den lite snabbare modellen av mount nu. Är uppe i 613g för tillfället. Kör på ungefär samma taktik som Curly, plus lite annat och det kan man dra in rätt bra med saker på. Köpa billigt och sälja dyrt ger en del i längden...är ett jävla spring till och från brevlådan bara. Gäller att lära sig se upp och nergångarna i det man säljer mest och veta när och hur man ska lägga ut sakerna. Med många saker så verkar det vara bäst att sälja på kvällen. På dagarna finns det oftast mycket saker inne, resulterar också i ett lägre pris. Men lite senare på kvällen så börjar det bli lite tommare och då kan man passa på att sälja lite dyrare.

Gäller att hitta rätt saker att sälja med. Finns en del som går dyrt för lite arbete. Är dem man vill åt.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Någon som har erfarenhet av massivt pvpande med shaman?
Spelat min shaman sen spelet släpptes, fortfarande sugen på pvp.
Dock kör jag pve också, så jag får ha min 0/20/31. Men hur är shaman när man väll får pvegearen?
Vapnet är TuF. Sen har jag 3 olika sköldar, immovable/malistar och Draconian(som jag inte använder till annat än FR).

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag skapade en Mage för ett tag sen som alt och frågade efter tips på build här, men jag tappade intresset för Magen vid lvl 30, så nu har jag en lock, är i level 14 och hur kul som helst än så länge.

Har inte spenderat några t-points än så jag undrar ifall någon här har någon snabb level build att dela med sig av?

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HackeR_54
Du råkar inte heta Miresdream på Eonar?

Han är en jäkel på att köpa saker på AH och sälja dyrt. Igår hade han 5200g

Nej, det är inte jag

Om jag blir så "stor" så att jag skulle kunna bli känd för det kan du ge dig på att jag skulle lägga ut items under 10 olika namn så att ingen vet att det är en person. (ja, jag har väldigt många onskefulla planer i huvudet )

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Hej, jag har en kompis som vill testa WoW med mig, men tyvärr fungerar inte trial servicen på WoW's officiella hemsida.

Har någon vänlig själ en key över? PM:a isf mig.

Permalänk
Medlem

Det har varit uppe tidigare i denna tråd men jag hittar det inte.

Jag söker en leveling guide för Horde, ska levla upp en allt så fort som möjligt. Det var som sagt snack om en bra guide här tidigare, någon som har den ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kega
Det har varit uppe tidigare i denna tråd men jag hittar det inte.

Jag söker en leveling guide för Horde, ska levla upp en allt så fort som möjligt. Det var som sagt snack om en bra guide här tidigare, någon som har den ?

http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=309717

Det finns i Video-format men jag kan inte länka till det eftersom det ligger på torrent sidor men sök på "joana leveling guide" på div. torrent trackers om du vill ha filmerna (~12GB, ~30h).

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Gött, om några timmar får man sitt QS

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Dingade just 60, säg grattis

Permalänk
Medlem

GRATTIS

Visa signatur

Asus P5B - C2D E6400@3,2Ghz - Corsair XMS2 2048mb - Gainward 8800GTS 620/1000Mhz
Asus P4RD1-MX - Celeron D 3,06Ghz - 2x512Mb
Asus P4SD-LE - P4 3,2Ghz - 2x512Mb - nVIDIA FX 5900 Ultra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Jag skapade en Mage för ett tag sen som alt och frågade efter tips på build här, men jag tappade intresset för Magen vid lvl 30, så nu har jag en lock, är i level 14 och hur kul som helst än så länge.

Har inte spenderat några t-points än så jag undrar ifall någon här har någon snabb level build att dela med sig av?

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/tale...

Den här är väl helt okej antar jag

Du kan ju börja med att fixa imp. Corruption och sedan börjar du i Demonology trädet och tar imp. Void walker sedan fortsätter du i Affliction trädet till Shadow Mastery och sist går du in på Destruction trädet.

Va ett bra tag sedan jag lvlade min warlock, men det gick typ snabbast genom att drain-tanka mobs. Alltså, först skickar du fram din VW, dotar upp moben och sedan använder du drain life tills han e död, sedan life tapar du och fortsätter, du borde ha någon lång downtime tror jag =P

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/warlock/tale...

Den här är väl helt okej antar jag

Du kan ju börja med att fixa imp. Corruption och sedan börjar du i Demonology trädet och tar imp. Void walker sedan fortsätter du i Affliction trädet till Shadow Mastery och sist går du in på Destruction trädet.

Va ett bra tag sedan jag lvlade min warlock, men det gick typ snabbast genom att drain-tanka mobs. Alltså, först skickar du fram din VW, dotar upp moben och sedan använder du drain life tills han e död, sedan life tapar du och fortsätter, du borde ha någon lång downtime tror jag =P

Tack så mycket neX Får alltid bra tips av dig

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyme
Tack så mycket neX Får alltid bra tips av dig

Jasså? Låter bra det

Have fun, kan tillägga att lvla warlock kan vara segt ibland, mest för att man har så sämst gear från 1-60, men lär bli roligare i BC. Själv längtar jag tills dess man får lvla vidare sin karaktär =P

Men, det är värt det, lovar, alltid kul att höra folk som wajnar om att våran Death Coil är så overpowered, när dom själva sitter på 20 olika roots

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neX
Jasså? Låter bra det

Have fun, kan tillägga att lvla warlock kan vara segt ibland, mest för att man har så sämst gear från 1-60, men lär bli roligare i BC. Själv längtar jag tills dess man får lvla vidare sin karaktär =P

Men, det är värt det, lovar, alltid kul att höra folk som wajnar om att våran Death Coil är så overpowered, när dom själva sitter på 20 olika roots

Har lite pengar på min main, får leta lite bra gear lite då och då så att man sitter på något hyffsat

Jag ska fortsätta levla min fina lock inatt Tack återigen

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.