Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Konsolgrävare

Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Nintendo Switch

Nintendo Switch info:

  • Release: 3 Mars 2017

  • Pris: 3599 KR

  • GPU: Tegra X1, Maxwell med 256 CUDA kärnor

  • CPU: Quad core ARM Cortex A57

  • RAM: 1600 MHz 4GB LPDDR4

  • Storage: 32GB + MicroSD-Kortplats (Upp till 2TB)

Länkar:

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Av oss fem som röstat hittills så är det bara jag som valt alternativet att vänta på mer info. Även om man är stenhårt Nintendo-fan så borde man väl vara fundersam på ett inköp i detta läget med tanke på Nintendos obefintliga tredjepartsspel?

Nintendos egna spel må vara mästerverk men med tanke på hur sällan det släpps spel så trodde jag folk var lite avskräckta efter Wii U-fiaskot.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Väntar på mer info.
Hoppas Wii U-spelen portas till NX, då blir det nog ett köp oavsett vad för spel själva NX får.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av trickeh2k:

Av oss fem som röstat hittills så är det bara jag som valt alternativet att vänta på mer info. Även om man är stenhårt Nintendo-fan så borde man väl vara fundersam på ett inköp i detta läget med tanke på Nintendos obefintliga tredjepartsspel?

Nintendos egna spel må vara mästerverk men med tanke på hur sällan det släpps spel så trodde jag folk var lite avskräckta efter Wii U-fiaskot.

Själv har man haft alla Nintendo konsoler sedan SNES + alla handhelds så för mig har det också blivit som en liten samling av Nintendo produkter och jag är en av dom få som verkligen inte tycker att Wii U är ett "fiasko". Har hittills dessa spel:

och tycker att alla dessa är riktigt bra plus så har jag ett gäng indies från E-Shopen som jag gillar riktigt mycket! Så jag kommer vilket fall som helst köpa NX på release dagen Men det är jag det

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Eftersom förseningen blev framflyttad 3-4 månader senare än väntat som sas att vid julhandeln ska den vara ute. Kanske tyder på AMD Polaris med Zen CPU?

Zen är ju redan ute vid Q4 dock i år.

Plötsligt fick jag detta namn förslag i huvudet Nintendo WiiR

Wii - We R - Reality.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Vangen:

Eftersom förseningen blev framflyttad 3-4 månader senare än väntat som sas att vid julhandeln ska den vara ute. Kanske tyder på AMD Polaris med Zen CPU?

Zen är ju redan ute vid Q4 dock i år.

Skulle vara riktigt fint! Som @anon5930 skrev i Nintendo NX lanseras mars 2017 nyheten ("Goda chanser att den kommer med Zen och Polaris 11 eller kanske rent av Polaris 10.") Bara hålla tummarna!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

Själv har man haft alla Nintendo konsoler sedan SNES + alla handhelds så för mig har det också blivit som en liten samling av Nintendo produkter och jag är en av dom få som verkligen inte tycker att Wii U är ett "fiasko". Har hittills dessa spel:
http://i.imgur.com/KDJf73kh.jpg
och tycker att alla dessa är riktigt bra plus så har jag ett gäng indies från E-Shopen som jag gillar riktigt mycket! Så jag kommer vilket fall som helst köpa NX på release dagen Men det är jag det

Jag håller överlag med, Nintendo har själv fått ut tillräckligt med exklusiva titlar för att jag ska vara nöjd med mitt köp. Dock hade jag gärna sett mer titlar fram tills NX lanserades, detta år är ganska tomt. Inte för att det ser så mycket bättre ut på PS4 och Xbox One heller, mest bara remakes och multiplattform-titlar. Quantum Break till Xbox One nyligen och Uncharted 4 om ett par dagar förvisso.

Skrivet av Vangen:

Eftersom förseningen blev framflyttad 3-4 månader senare än väntat som sas att vid julhandeln ska den vara ute. Kanske tyder på AMD Polaris med Zen CPU?

Zen är ju redan ute vid Q4 dock i år.

Jo, jag misstänker också att vi kan få se Zen i någon form till NX. Med tanke på att man just missar julhandeln så finns det nog en bra anledning till att man tar den risken, att få Zen istället för Jaguar kan nog vara motivation nog.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Dock hade jag gärna sett mer titlar fram tills NX lanserades, detta år är ganska tomt.

Det håller jag 100% med om! Har bara tre spel bokade just nu och det är:

Tokyo Mirage Session #FE Fortissimo Edition
Paper Mario Color Splash
Mighty No. 9

Dock kanske man ska köpa dessa spel i framtiden:

LEGO City Undercover(hör mycket bra om)
The Wonderful 101(hört mycket bra om men har inte ritkigt vågat mig på ännu)
Teslagrad(Har spelet från E-Shop, otroligt bra men vill ha fysiska releasen)

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Jag kommer att vänta, satsar mina pengar på en VR kapabel dator just nu.

Har ägt i princip alla Nintendo konsoler sen NES eran och jag kommer nog att skaffa en NX också. Men jag hoppas verkligen på två saker. Att de gör en bättre onlinetjänst och kapar Virtual Consol priserna vid knäna. Virtual console kunde ha varit en så grym tjänst, med rätt priser och utbud. En förlorad möjlighet verkligen....

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

Det håller jag 100% med om! Har bara tre spel bokade just nu och det är:

Tokyo Mirage Session #FE Fortissimo Edition
Paper Mario Color Splash
Mighty No. 9

Dock kanske man ska köpa dessa spel i framtiden:

LEGO City Undercover(hör mycket bra om)
The Wonderful 101(hört mycket bra om men har inte ritkigt vågat mig på ännu)
Teslagrad(Har spelet från E-Shop, otroligt bra men vill ha fysiska releasen)

Med tanke på kvaliteten på Paper Mario-titlarna på senare år så kan det vara klokt att invänta recensioner iallafall på den titeln. Såvida du inte gillat titlarna innan då förstås. Själv har jag försökt köra igenom Sticker Star till 3DS men blir snabbt för drygt att spela. Vore fint om det nya spelet blev mer som de tidigare Paper Mario spelen i mitt tycke.

Jag har både Lego City Undercover samt Wonderful 101. Har kört igenom Undercover, gillade det sådär men då är jag inget Lego-spel fan så det tappade mycket pga det. Samt fordonskontrollerna som var dåliga i mitt tycke. Trevligt spel i övrigt dock, speciellt då om man gillar speltypen.

Wonderful 101 har jag bara spelat lite på, hamnat i den långa backloggen. Köpte samtidigt som Pikmin 3 och tiden lades på det spelet och när jag väl var klar hade något annat kommit emellan. Väl värt en titt och det ska finnas ett demo på det spelet också.

Permalänk
Medlem

Kommer bli en sån här men kanske inte vid release dock...
Köpte en Wii U för ca ett år sedan nu och jag är nöjd med den ägde ett 3ds sedan tidigare men annars inga andra konsoler då jag inte tycker att dom tillför något jämte min pc.

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Nintendo NX info:

Release: Mars 2017
Spel: The Legend of Zelda kommer till NX

Blev rädd där ett tag, köpte Wiiu nästan enbart för Zelda.

The new Legend of #Zelda will be the focus of #E3 2016. It will launch simultaneously on both Wii U and NX in 2017
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/725224978984083456

Har fem spel till mitt Wiiu fortfarande inplastade, spelar helt enkelt för mycket på pc =D

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av BergEr:

Blev rädd där ett tag, köpte Wiiu nästan enbart för Zelda.

The new Legend of #Zelda will be the focus of #E3 2016. It will launch simultaneously on both Wii U and NX in 2017
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/725224978984083456

Har fem spel till mitt Wiiu fortfarande inplastade, spelar helt enkelt för mycket på pc =D

Hehe, känner igen det där.

Bloodborne: GOTY till PS4 och Halo 5 samt Rise of the Tomb Raider till Xbox One är fortfarande inplastade för mig, inte haft tid att spela dessa ännu. Nackdelen med att spela på fler än en plattform, släpps mer spel än man hinner spela.

Permalänk
Medlem

Ett nytt zelda räcker som argument för min del.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon5930:

Med tanke på kvaliteten på Paper Mario-titlarna på senare år så kan det vara klokt att invänta recensioner iallafall på den titeln. Såvida du inte gillat titlarna innan då förstås. Själv har jag försökt köra igenom Sticker Star till 3DS men blir snabbt för drygt att spela. Vore fint om det nya spelet blev mer som de tidigare Paper Mario spelen i mitt tycke.

Jag har både Lego City Undercover samt Wonderful 101. Har kört igenom Undercover, gillade det sådär men då är jag inget Lego-spel fan så det tappade mycket pga det. Samt fordonskontrollerna som var dåliga i mitt tycke. Trevligt spel i övrigt dock, speciellt då om man gillar speltypen.

Wonderful 101 har jag bara spelat lite på, hamnat i den långa backloggen. Köpte samtidigt som Pikmin 3 och tiden lades på det spelet och när jag väl var klar hade något annat kommit emellan. Väl värt en titt och det ska finnas ett demo på det spelet också.

Jag har spelat mycket Lego spel med lillebrorsa(hans favoriter) och diggar det. Rolig humor imo, så kommer nog skaffa Lego City Undercover Men just Wonderful 101 vågar jag inte riktigt skaffa, hört att det är lite speciellt

Skrivet av BergEr:

Blev rädd där ett tag, köpte Wiiu nästan enbart för Zelda.

The new Legend of #Zelda will be the focus of #E3 2016. It will launch simultaneously on both Wii U and NX in 2017
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/725224978984083456

Har fem spel till mitt Wiiu fortfarande inplastade, spelar helt enkelt för mycket på pc =D

Ursäktar mig för det, vet att det fortfarande kommer till Wii U. Men menade att det var en comfirmed spel till NX

Skrivet av Chibariku:

Ett nytt zelda räcker som argument för min del.

Tänk på att det är "samma" som kommer till Wii U

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tyvar1:

Jag har spelat mycket Lego spel med lillebrorsa(hans favoriter) och diggar det. Rolig humor imo, så kommer nog skaffa Lego City Undercover Men just Wonderful 101 vågar jag inte riktigt skaffa, hört att det är lite speciellt

Låter som att Lego City Undercover blir ett riktigt bra köp då. Nu spelade jag det senast 2013 så minns inte så mycket av det men humorn i spelet ska tilltala ung som gammal med. Är mer åt open-world/sandbox-typen av spel än just Lego-spel brukar vara så bör nog gå att få en hel del underhållning från spelet.

Wonderful 101 är klokt att testa innan, eller noga kolla gameplay-videor. Jag har för mig spelet fått en del anmärkningar på stridssystemet.

Permalänk
Medlem

Jag ska utan tvekan köpa NX. Jag har spelat Nintendo hela mitt liv. Ska bli intressant och se hur det kommer se ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Jag ser väldigt mycket fram emot att veta mer om NX. Konceptet med en hybrid mellan stationär och bärbar är exakt vad jag vill ha. Sony har ju nosat lite på det med crossbuy, crossplay och crossave, men mycket få spel nyttjade alla tre.

Sen känns timingen perfekt för mig också. PS4 blev en besvikelse efterhand för mig, och Xbone är ett stort skämt i mina ögon. Nu har Nintendo en given chans att gå om dessa slashasar i prestanda, och gör dem det blir jag salig. Det kan inte vara svårt ens för Nintendo nu.

Det som oroar mig dock är ryktena om att pekskärmen delvis ersätter knappar. Det är en dealbreaker för mig. En spelmaskin ska ha knappar. Touch ska vara ett komplement, inte ersättning, annars är det inte en riktig spelapparat i mina ögon.

Playstation Vita var suverän för mig. Den skulle bara gå att koppla till en TV också, och köra med handkontroll, så hade den varit perfekt. Detta var ju planerat, mystery-porten på Vita 1000-modellerna är en proprietär HDMI-kontakt. Men Sony skrotade de planerna pga sin ekonomiska kris. Om Nintendo fullföljer detta spåret så är jag såld.

Skrivet av Vangen:

Eftersom förseningen blev framflyttad 3-4 månader senare än väntat som sas att vid julhandeln ska den vara ute. Kanske tyder på AMD Polaris med Zen CPU?

Zen är ju redan ute vid Q4 dock i år.

[...]

Jag ser framflyttningen som positiva nyheter då det i stort sett garanterar att den blir Zen-baserad. Finns ingen annan anledning att skippa julhandeln annars i detta läge när WiiU går riktigt dåligt. (glömde skriva det i tråden om nyheten )

Tänk på att det blir en SoC eftersom det är en konsol, och inte standardkomponenter, så därför dröjer det några månader till.

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

@GilbertG: Håller fullständigt med dig gällande touch på kontrollen. Det skulle eventuellt kunna vara en dealbreaker för mig som i övrigt tycker mycket bra om Nintendo och alltid uppskattar lite Mario.

Skulle dock vara lite tradition av Nintendo att prova något nytt som ingen vill ha

Permalänk
Medlem

det lär bli polaris i NX ja därav datumet annars hade den redan kommit i år.
Varför använda en gammal krets i en Next Generation console som de kallar det för.

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk
Medlem

@tyvar1: Antar att det kommer vara lite skillnader, iaf grafikmässigt och det gör det värt för min del. Sen är det bara hoppas på lite roliga multiplayer-spel i Mario-universumet. "Don't drink and drive - Mario Kart" är en favorit på förfesten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Väntar på mer info.

Samma här.

Skrivet av tyvar1:

Själv har man haft alla Nintendo konsoler sedan SNES + alla handhelds så för mig har det också blivit som en liten samling av Nintendo produkter och jag är en av dom få som verkligen inte tycker att Wii U är ett "fiasko".

Nåt fiasko är den sannerligen inte sett som köp betraktat, men "kritiker" och utvecklare, och därmed media, har ju bestämt sig för att den är ett fiasko och därmed blev den ett fiasko för Nintendo. Det jag är lite less på är att vi fått vänta på utlovade titlar, Rayman som skulle vara launchtitel kom först ett drygt år senare och Zelda dröjer dom ju med. Detta är anledningen till att jag nog itne kommer förboka någon NX utan avvakta lite.

Sen är jag lite sur på att Nintendo inte när dom gör remakes eller nya titlar kan se till att fixa enkla saker som att man kan få konfigurera kontrollerna. Flera spel nu som jag inte fixar att spela helt enkelt därför att kontrollerna är fel (för mig). Enkla saker som att invertera Y-led eller byta plats på funktionerna för vänster och höger spak.

Skrivet av BergEr:

The new Legend of #Zelda will be the focus of #E3 2016. It will launch simultaneously on both Wii U and NX in 2017
https://twitter.com/NintendoAmerica/status/725224978984083456

Arghh, ännu mer väntan, blir ju tokig. Ingen NX och ingen Zelda för WiiU till julhandeln. Undrar vad Nintendo tänker sälja till Jul då.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem

Ingen info om NX på E3?? När ska dom "komma ut" med information om nya konsollen då tro? Är jäkligt nyfiken!

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är dåligt att konsolen inte kommer presenteras på E3. Konsoler får mest hajp under E3 presentationer.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cooling23:

Jag tycker det är dåligt att konsolen inte kommer presenteras på E3. Konsoler får mest hajp under E3 presentationer.

Samtidigt, avtäcker Sony nya PS4an och Microsoft visar upp eventuell ny Xbox One så kommer mediautrymmet begränsas. Bättre att presentera vid annan tidpunkt.

Även jag hoppas på att fler spel visas upp och att vi får se mer av NX. Lite information om vad vi faktiskt har att se fram emot vore ju bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av solemn:

Ingen info om NX på E3?? När ska dom "komma ut" med information om nya konsollen då tro? Är jäkligt nyfiken!

Skrivet av Cooling23:

Jag tycker det är dåligt att konsolen inte kommer presenteras på E3. Konsoler får mest hajp under E3 presentationer.

Skrivet av anon5930:

Samtidigt, avtäcker Sony nya PS4an och Microsoft visar upp eventuell ny Xbox One så kommer mediautrymmet begränsas. Bättre att presentera vid annan tidpunkt.

Även jag hoppas på att fler spel visas upp och att vi får se mer av NX. Lite information om vad vi faktiskt har att se fram emot vore ju bra.

Skickades från m.sweclockers.com

https://twitter.com/mochi_wsj/status/725285335307964416

"oh forgot to mention. Nintendo Kimishima says the firm would use "another opportunity" to talk about NX. Stay tuned!"

Är det senaste man fått veta! Så hoppas på innan eller efter E3 som en Nintendo NX Direct!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Ett nytt zelda räcker som argument för min del.

Samma här! Har en WiiU och 11st spel till den varav i alla fall 8st har varit riktigt, riktigt bra. Eftersom nya Zelda givetvis kommer att vara betydligt trevligare till NX:en så blir det en sådan vid release (om inget katastrofalt skulle uppenbara sig).

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Bascule666:

Samma här! Har en WiiU och 11st spel till den varav i alla fall 8st har varit riktigt, riktigt bra. Eftersom nya Zelda givetvis kommer att vara betydligt trevligare till NX:en så blir det en sådan vid release (om inget katastrofalt skulle uppenbara sig).

ser ut som Zelda får också release i mars:
http://www.reddit.com/r/nintendo/comments/4gs814/_/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare

"KOEI TECMO confirm that they are starting development on Nintendo's new console codenamed "NX". No project announced just yet" trevligt!

http://neogaf.com/showthread.php?t=1212659

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

ser ut som Zelda får också release i mars:
http://www.reddit.com/r/nintendo/comments/4gs814/_/

Skickades från m.sweclockers.com

Låter bra!

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO