Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
Sverige har kunnat ses på listor över länder soms tår på tur

Gäller det även språkstödet (svenska) i telefonen?

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

MIN NEXUS ONE HAR KOMMIT!!!! Jag rapporterar imorgon (sitter på Jobbet fortfarande)

Visa signatur

Apple MacBook Air
Samsung Galaxy S2

Permalänk

Samma här: RIKTIGT trevlig lur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tva
Gäller det även språkstödet (svenska) i telefonen?

det har jag inte sett nån information om.

gahh, min frakt från england verkar ta nån dag extra. jaja, får trösta mig me att jag kom billigt undan.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Kunde inte låta bli att pilla lite på luren Initial intryck. Jag är grymt imponerad av känslan, snabbheten och cool factorn är större än Iphone. Dessutom överraskande nog så finns det stöd för svenskt tagentbord, direct out of the box (alltså Å, Ä och Ö) !!!!!!!!!

Jag säger bara en sak sjukt grym lur. Allt annat känns puckat!!!!!

Visa signatur

Apple MacBook Air
Samsung Galaxy S2

Permalänk
Avstängd

Då tycker jag du tar ett kort på nånting så man får se kvaliteten på bilderna, tack!

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk
Medlem

Ok taligenkänning fungerar inte på svenska då svenska inte är inlagt (får nog vänta på svensk firmware). Engelska fungerar dock helt utmärkt.

Aure har inte tagit några bilder ännu, det kommer.. Jag har mobilen fortfarande på laddning och vill gärna vänta till imorgon innan jag börjar plåta och videofilma.

Visa signatur

Apple MacBook Air
Samsung Galaxy S2

Permalänk

Så där ja, efter några om och men (föra över pengar till kontot man ska betala med - varför då?) är bollen i rullning i alla fall, återstår att se när den dyker upp men förhoppningsvis nästa onsdag, strax under 5200:- draget på kontot...

Visa signatur

"You don't have bad luck. The reason that bad things happen to you is because you're a dumbass"

Permalänk
Medlem

Kan någon säga hur alarm funker på den? Min jävla viewty är ju dum i huvudet, har man på ljudlös/vibrator så vibrerar den bara vid alarm!!! Snälla, säg att det inte är lika dumt på denna? Jag antar att svaret är nej, men vill veta med all säkerhet. Pallar inte fler år med det!

edit: Alltså, det spelar alarmsignalen MED ljud trots ljudlös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dreas89
Kan någon säga hur alarm funker på den? Min jävla viewty är ju dum i huvudet, har man på ljudlös/vibrator så vibrerar den bara vid alarm!!! Snälla, säg att det inte är lika dumt på denna? Jag antar att svaret är nej, men vill veta med all säkerhet. Pallar inte fler år med det!

edit: Alltså, det spelar alarmsignalen MED ljud trots ljudlös.

Förstår inte riktigt ditt inlägg. Men här kommer min erfarenhet av Android i allmänhet..
Du kan mer eller mindre välja precis hur den skall bete sig.
Ljudlös, Ljudlös med vibration, Alarm som låter trots att telefonen är i ljudlöst läge, alarm som vibrerar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Förstår inte riktigt ditt inlägg. Men här kommer min erfarenhet av Android i allmänhet..
Du kan mer eller mindre välja precis hur den skall bete sig.
Ljudlös, Ljudlös med vibration, Alarm som låter trots att telefonen är i ljudlöst läge, alarm som vibrerar.

I regel varenda existerande telefon med ett alarm spelar upp alarmsignalen oavsett i vilket läge telefonen är, vilket är bra. Viewty däremot, den vibrerar bara vid ljudlös, vilket är ganska kasst.

Men jag antar att det betyder ja, att det funkar

Permalänk

http://cgi.ebay.com/Google-Nexus-One-Unlocked-16-GB-Bonus_W0Q...

under 4000kr, + 16GB !! billigare blir det inte

Visa signatur

GAMING
G60SD OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090 XLR8|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2+SW5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gilgamesh
http://cgi.ebay.com/Google-Nexus-One-Unlocked-16-GB-Bonus_W0Q...

under 4000kr, + 16GB !! billigare blir det inte

Item location: Mumbai, MH, India
Säljaren har 8 omdömen...

Permalänk

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av omega
Item location: Mumbai, MH, India
Säljaren har 8 omdömen...
[/QUOTE

aa såg det också men du har ju paypal protection har jag för mig.

Visa signatur

GAMING
G60SD OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090 XLR8|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det kommer streamas från den svenska visningen idag?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk

Har telefonen multi-touch?

Visa signatur

Macbook Unibody
iPhone 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkanfritzon

Ja.

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurkanfritzon

Den stöder multitouch, det pratas om en firmwareuppdatering som ska fixa detta.

Permalänk

köpte mig precis en Nexus One för 3800kr

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1205180354...

Visa signatur

GAMING
MEDIA

Permalänk
Medlem
Citat:

köpte mig precis en Nexus One för 3800kr

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=1205180354...

Vad tjänar dom på att sälja de så billigt? Ser ju mer ut som att de skulle förlora pengar på det när de dessutom står för frakten.

Ahh läste nu "I used the phone for less than 24 hours in my office and decided to stick with my iPhone". Konstigt att skriva "New, Never Opened" då

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elite
Vad tjänar dom på att sälja de så billigt? Ser ju mer ut som att de skulle förlora pengar på det när de dessutom står för frakten.

Ahh läste nu "I used the phone for less than 24 hours in my office and decided to stick with my iPhone". Konstigt att skriva "New, Never Opened" då

haha jo men jag tror nog han tagit bra väl hand om den ändå

Visa signatur

GAMING
MEDIA

Permalänk
Medlem
Citat:

haha jo men jag tror nog han tagit bra väl hand om den ändå

Du vet att du har ett uppdrag nu va? Testa larmfunktionen för min skull, att larmsignalen går även vid ljudlöst inställt. Sen testa skiten ur den och säga hur bra den är

Permalänk

skickade ett mail till honom ifall de nu var några "repor" eller dylikt, fick detta svar hehe:

Brand spanking new, no scratches or anything. I
charged the battery and played with it for a while
and thats it. I haven't even had it for 24 hours
till 3PM today. It's a great phone, I just needed
it to do one thing that I can with the iPhone and
I can't and it's for my job so I just can't use it.

@Dreas89, kollar upp det såfort jag får hem den, hoppas inom 2 veckor

Visa signatur

GAMING
MEDIA

Permalänk
Medlem
Citat:

skickade ett mail till honom ifall de nu var några "repor" eller dylikt, fick detta svar hehe:

Brand spanking new, no scratches or anything. I
charged the battery and played with it for a while
and thats it. I haven't even had it for 24 hours
till 3PM today. It's a great phone, I just needed
it to do one thing that I can with the iPhone and
I can't and it's for my job so I just can't use it.

@Dreas89, kollar upp det såfort jag får hem den, hoppas inom 2 veckor

Låter perfekt

Permalänk
Medlem
Citat:

Nån som vet om det kommer streamas från den svenska visningen idag?

Nej det streamades inte, jag var där och det var mest snack om Google web toolkit och App Engine. De berättade inget nytt, de visste inte när den ska släppas i Sverige. Egentligen visste de mindre än vad vi vet om telefonen.

Men jag kände på telefonen och lekte lite snabbt med den och den var sjukt najs. Det blir helt klart en Nexus one när den släpps i Sverige (när det nu blir).

När jag såg bilder på telefonen för första gången så blev jag irriterad av hur ful den. Men skärmen hypnotiserar en och själva "skalet" är inget man tittar på när man använder telefonen eftersom det är så bra skärm. Trodde även att den skulle kännas väldigt plastig/gummi-aktig eftersom baksidan ser ut att vara gjord av något hårt gummi. Men den kändes väldigt bra i handen.

Var mycket människor där och det fanns 2 telefoner vilket gjorde att jag bara kunde leka med en i typ 2minuter. Men de 2minuter övertygade mig iaf.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chigurh
Nej det streamades inte, jag var där och det var mest snack om Google web toolkit och App Engine. De berättade inget nytt, de visste inte när den ska släppas i Sverige. Egentligen visste de mindre än vad vi vet om telefonen.

Men jag kände på telefonen och lekte lite snabbt med den och den var sjukt najs. Det blir helt klart en Nexus one när den släpps i Sverige (när det nu blir).

Ah ok synd, känns som det kommer ta ett tag då :/

Vad hindrar dig från att importera? Sitter själv i samma sits om jag ska vänta eller importera.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ah ok synd, känns som det kommer ta ett tag då :/

Vad hindrar dig från att importera? Sitter själv i samma sits om jag ska vänta eller importera.

Är mest alla avgifter och skit som kommer och för att jag aldrig har gjort det. Det jag starkt funderar över att göra är att be min kusin i Skottland att köpa en och skicka hit den.

Permalänk
Medlem

fick min igår o ä grymt nöjd. riktigt fina mobil. mycket att lräa sig för en som ä ny på android.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

fick min igår o ä grymt nöjd. riktigt fina mobil. mycket att lräa sig för en som ä ny på android.

Vad blev totalt priset dvs för telefonen, frakten och andra jobbiga avgifter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Hur köpte du din, vad betalade du?