Sweclockers-loggan på folding-siten funkar inte

Permalänk
Medlem

Sweclockers-loggan på folding-siten funkar inte

länken till sweclockers logga funkar inte:

Sweclockers statistik

Visa signatur

ecce
#NATisNotASecurityFeature

Permalänk
Medlem

Re: Sweclockers-loggan på folding-siten funkar inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ecce
länken till sweclockers logga funkar inte

Det har den tyvärr aldrig gjort, inte så länge jag har foldat iaf. Har personligen försökt att få tag i personen som startade Folding@SweClockers.com för att be denne att fixa länken, alternativt ge kontouppgifterna till någon medlem med långt aktiv förflutet i laget. Har även gått så långt som att prata med bruce på foldingforum.org för att be honom ge mig personens e-mail alternativt kontakta mig. Dock har de som policy att inte ge ut information om foldinglagens skapare och därav fick jag endast förlita mig på att personen i fråga kontaktade mig om denne ville detta. Har inte hört ett pip.

Kanske dags att ge det ett nytt försök. Kan peta lite på Toxic Crow så han klistrar förfrågan längst upp i forumet om han anser detta vara av större betydelse.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Sweclockers-loggan på folding-siten funkar inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av él Mero
Det har den tyvärr aldrig gjort, inte så länge jag har foldat iaf. Har personligen försökt att få tag i personen som startade Folding@SweClockers.com för att be denne att fixa länken, alternativt ge kontouppgifterna till någon medlem med långt aktiv förflutet i laget. Har även gått så långt som att prata med bruce på foldingforum.org för att be honom ge mig personens e-mail alternativt kontakta mig. Dock har de som policy att inte ge ut information om foldinglagens skapare och därav fick jag endast förlita mig på att personen i fråga kontaktade mig om denne ville detta. Har inte hört ett pip.

Kanske dags att ge det ett nytt försök. Kan peta lite på Toxic Crow så han klistrar förfrågan längst upp i forumet om han anser detta vara av större betydelse.

Kan inte någon lägga dit en bild på rätt path på sweclockers website så länge? Eller peta in en symlänk?

Visa signatur

ecce
#NATisNotASecurityFeature

Permalänk

Re: Re: Re: Sweclockers-loggan på folding-siten funkar inte

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ecce
Kan inte någon lägga dit en bild på rätt path på sweclockers website så länge? Eller peta in en symlänk?

http://www.sweclockers.com/img/folding_at_sweclockers.png
Om nån som har åtkomst lägger in en bild där så kommer den ploppa upp vid statistiken

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-EP45-DS3 CPU: Intel C2Q Q6600 @ 3,61 GHz (1,48 vCore) med ZeroTherm NV120 Prem. GPU: Sapphire Radeon HD6950 1GB Minnen: Kingston HyperX PC6400 2x2GB CL5 HDD: Samsung SpinPoint F1 320GB PSU: Corsair TX650W Chassi: Antec Three Hundred
Citera mig om du vill vara säker på att få svar.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Jag fixar på måndag!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Jag fixar på måndag!

Påminnelse!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av él Mero
Påminnelse!

Jag försöker klura ut hur den j*vla inloggningen fungerar!

Edit: Fixat!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015