köpte fyndvara, den var defekt, Datorbutiken lovade mig ett nytt moderkort men nu...

Permalänk
Avstängd

köpte fyndvara, den var defekt, Datorbutiken lovade mig ett nytt moderkort men nu...

Moderatorer
ta bort den här tråden

ingen idé att den ligger kvar, respekterar att en av kundtjänsten har gjort fel

stor varning för datorbutiken
läs tredje sidan

förklarade inte allt så bra på den här sidan, läs tredje sidan istället

------------------
första gången jag ringer
jag säger att jag har ett defekt moderkort,
då säger dem att jag ska skicka den,
då frågar jag om den ska bli reparerad,
då säger dem att jag ska få en helt ny moderkort av samma modell,
då frågar jag om jag har garanti på den, då sa han "ja, du har 3 års garanti på den som en ny vara",

andra gången jag ringer
jag frågar: om dem hade fått det defekta moderkortet, när jag ringde på måndag sa kundtjänst att jag skulle skicka moderkortet på tisdag, och jag frågade hur länge det tar att skicka moderkortetet, kundtjänsten sa att dom skulle få den 1-2 dagar efter,

jag sa att jag vill ha moderkortet levererad så snabbt som möjligt, att jag har väntat 2 veckor
då sa han att du får den kanske på fredag men jag kan inte lova,
jag sa att det står att man får vänta 1-2 veckor för kontroll då sa han att
"det bara tar 1-2 dagar" för moderkort, och vad har hänt nu då?? det har gått en vecka, jag borde få den förra måndagen

och nu är vi på nästa måndag med ett annat svar av kundtjänst!

tredje gången jag ringer
sen säger dom att dom har längre kö nu, hur kan jag hamna sist i kön???
då sa kundtjänst att dem inte har den på lager!!!!!

och om jag ville ha en motsvarande eller bättre produkt, då sa jag nej, att jag inte vill byta den, då sa kundtjänst "eller nej förlåt, den är i lager", kundtjänsten säger att jag får den levererad den levererad vecka 51 eller lite efter

fjärde!! :
dom sa att dom skulle skicka mig ett nytt Gigabyte GA-P35-DS3 moderkort, jag ringde till kundtjänst och nu säger dem att dem inte kan byta till samma moderkort eftersom att jag köpte den som fyndvara, att det är en F modell (fyndvara)och att ett nytt moderkort av samma modell är dyrare,

Man vill ju ha en fungerande dator! Jag har väntat i 3 veckor, ska man behöva vänta 3 veckor för ett moderkort??!
Vill ha ett plåster på såret

att det är ett missförstånd och att det var ett fyndvara, jag har väntat i 3 veckor, jag får betala mellanskillnaden eller få pengarna tillbaka

och på måndag ringde jag igen och berättade allt som hänt och då sa kundtjänsten på måndag att dem skulle skicka ett nytt moderkort, jag trodde att den skulle skickats igår men nu när jag frågar dem vad som har hänt med leveransen säger han att teknikern säger att det är en fyndvara och att det var ett missförstånd

Permalänk
Avstängd

köpte fyndvara, den var defekt, Datorbutiken lovade mig ett nytt moderkort men nu...

Moderatorer
ta bort den här tråden

ingen idé att den ligger kvar, respekterar att en av kundtjänsten har gjort fel

stor varning för datorbutiken
läs tredje sidan

förklarade inte allt så bra på den här sidan, läs tredje sidan istället

------------------
första gången jag ringer
jag säger att jag har ett defekt moderkort,
då säger dem att jag ska skicka den,
då frågar jag om den ska bli reparerad,
då säger dem att jag ska få en helt ny moderkort av samma modell,
då frågar jag om jag har garanti på den, då sa han "ja, du har 3 års garanti på den som en ny vara",

andra gången jag ringer
jag frågar: om dem hade fått det defekta moderkortet, när jag ringde på måndag sa kundtjänst att jag skulle skicka moderkortet på tisdag, och jag frågade hur länge det tar att skicka moderkortetet, kundtjänsten sa att dom skulle få den 1-2 dagar efter,

jag sa att jag vill ha moderkortet levererad så snabbt som möjligt, att jag har väntat 2 veckor
då sa han att du får den kanske på fredag men jag kan inte lova,
jag sa att det står att man får vänta 1-2 veckor för kontroll då sa han att
"det bara tar 1-2 dagar" för moderkort, och vad har hänt nu då?? det har gått en vecka, jag borde få den förra måndagen

och nu är vi på nästa måndag med ett annat svar av kundtjänst!

tredje gången jag ringer
sen säger dom att dom har längre kö nu, hur kan jag hamna sist i kön???
då sa kundtjänst att dem inte har den på lager!!!!!

och om jag ville ha en motsvarande eller bättre produkt, då sa jag nej, att jag inte vill byta den, då sa kundtjänst "eller nej förlåt, den är i lager", kundtjänsten säger att jag får den levererad den levererad vecka 51 eller lite efter

fjärde!! :
dom sa att dom skulle skicka mig ett nytt Gigabyte GA-P35-DS3 moderkort, jag ringde till kundtjänst och nu säger dem att dem inte kan byta till samma moderkort eftersom att jag köpte den som fyndvara, att det är en F modell (fyndvara)och att ett nytt moderkort av samma modell är dyrare,

Man vill ju ha en fungerande dator! Jag har väntat i 3 veckor, ska man behöva vänta 3 veckor för ett moderkort??!
Vill ha ett plåster på såret

att det är ett missförstånd och att det var ett fyndvara, jag har väntat i 3 veckor, jag får betala mellanskillnaden eller få pengarna tillbaka

och på måndag ringde jag igen och berättade allt som hänt och då sa kundtjänsten på måndag att dem skulle skicka ett nytt moderkort, jag trodde att den skulle skickats igår men nu när jag frågar dem vad som har hänt med leveransen säger han att teknikern säger att det är en fyndvara och att det var ett missförstånd

Permalänk
Medlem

Ring upp Anmälna reklamations nämnden och fråga hur du skall gå till väga, eller bara "hotar" dem med att du anmäler dem hos ARN om dem inte gör som lovat.

Visa signatur

E6850@3900mhz|Asus 8800GTX 768mb@675/2100/1622(Core,mem,shader)|Asus P5K p35|Corsair DDR2 XMS2-6400 2048mb(866mhz)- 4-5-4-10|Creaktive E880|Xilence 700w|samsung 400gb 16mb SATA-2| D-tek Fuzion CPU & D-tek Fuzion GFX|APEVIA X-Cruiser|
SAMSUNG 226BW

Permalänk
Medlem

Det bore vara värt 600 spänn för dom att slippa sån här negativ publicitet som t.ex den här tråden ger........

Visa signatur

EIZO S2431W - mini review http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...
Antec Solo / Intel i5 3570K, Noctua NH-U12F/ Asus p8z77-v lx/ Corsair Vengeance 16GB DDR3 PC-12800 1600MHz / ASUS GeForce GTX 660 2GB DirectCU II / Corsair HX520W / Samsung 840 Pro Series SSD 256GB /2x WD SE16 1TB / / 24" Eizo FlexScan S2431W

Permalänk
Medlem

Ja absolut. Kan det vara så att någon/några i kundtjänsten hakar upp sig på fyndvaran?

Citat:

och på måndag ringde jag igen och berättade allt som hänt och då sa kundtjänsten på måndag att dem skulle skicka ett nytt moderkort

Där lät det igen som att du verkligen skulle få ditt moderkort igen.
Kanska testa ringa igen och dra historien en gång till och hoppas på att det är någon bra som sitter i kundtjänsten då. Det kan väl inte vara så svårt för den du pratar med att se till att ett moderkort skickas.

Permalänk
Avstängd

Ringde dom igen och dom sa att dom har betalat pengarna tillbaka!!
Jag ville inte ens ha pengarna tillbaka, jag sa till och med att min pappa ska välja om vi vill ha betalt tillbaka.
Vad irriterad man blir

ska anmäla dom till allmänna reklamations nämnden men hur ska jag bevisa? har inte spelat in samtal

och men kolla på mailet som dom (datorbutiken) skickade till mig

Citat:

Hej!

Vi har behandlat din retur enligt returnummer ovan och skall byta ut varan på garantin. Tyvärr har den utgått ur sortimentet och det finns ingen direkt ersättare. Vi ber dig därför välja en eller två lämpliga ersättningsvaror ur vårt sortiment och svara på det här mailet med Artikel-ID på produkterna.

Tänk på att du har rätt till en produkt med motsvarande prestanda, så om du väljer en bättre vara kan det komma att debiteras en mellanskillnad. Vi ger dig i så fall ett kostnadsförslag.

Med vänlig hälsning
Truls / datorbutiken.com

han sa att det är ett f produkt (fyndvara) och då sa jag att det står att det ska vara motsvarande prestanda, det står ju inte att det måste vara produkt heller

Datorbutiken är bäst! ...inte!

och jag ville inte ens ha pengarna tillbaka har dom rätt att betala tillbaka så där, jag har ju också väntat 3 veckor på den med hopp att jag ska få den
får man inte plåster på såret? kundtjänsten sa "vi kan inte göra något åt det" bra arguement

frakten på 100 kr då?

Permalänk
Medlem

jaja ta en tv ist dårå... å säg att du kan lägga hundra kronor max som mellanskillnad...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Avstängd

aa men grejen är att dom betalade pengarna tillbaka idag utan att jag ville det efter samtalen men det stog att jag fick byta till en med motsvarande prestanda eller om jag väljer en bättre vara kan det komma att debiteras en mellanskillnad.
dom säger att den inte finns i lager och när jag säger att jag ser att den finns i lager så säger dom att det här är ett f vara
(fyndvara)

har jag väntat 3 veckor på onödan?

Permalänk
Medlem

Skicka ett PM till DBmannen om denna tråden så kommer han kompensera dig:)

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jo skicka PM, han verkar va en shysst typ/ass kisser för detta forum

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd

jag tror inte att han kan göra nåt, jag tror att det var chefen som inte ville skicka den, den avbeställdes av dom sista sekund

dom sa att dom skulle skicka den på måndag och nu på onsdag när jag tror att dom har skickat den är den redan avbeställd

Permalänk

xfie - Maila mig med referens till ditt returnummer så skall jag sätta mig in i ärendet.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Då vet jag hur jag ska gå till väga om jag köper någon fyndvara dvs ta pengarna tillbaka direkt och säga "hejdå kommer aldrig mer handla hos er så nu köper jag ett moderkort hos komplett istället".

Permalänk
Medlem

De har sålt en vara billigare som av någon anledning inte
går att sälja till fullpris.
När denna tyvärr är trasig återbetalar de pengarna eftersom
det inte finns fler demokort.

Inte mycket att snacka om.
Beställde du enbart kortet skall du få frakten tillbaka också.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
De har sålt en vara billigare som av någon anledning inte
går att sälja till fullpris.
När denna tyvärr är trasig återbetalar de pengarna eftersom
det inte finns fler demokort.

Inte mycket att snacka om.
Beställde du enbart kortet skall du få frakten tillbaka också.

tror att du jobbar på Datorbutiken kundtjänst, läs hela tråden om från början, jag tror att du missförstod, annars jobbar du på kundtjänst, jag vet också att det är ett f kort (fyndvarukort) ska jag behöva vänta 3 veckor snart 1 månad för det? och ska dom behöva lova mig ett nytt moderkort med 3 års garanti? jag ville inte ens det, men dom sa det själv och nu ångrar dom sig, ska jag behöva vänta 3 veckor för det?
kunde köpa ds3 30 kr dyrare från komplett istället, var nån här på sweclockers som sa att han fick ett helt nytt kort

tycker att datorbutiken är ett företag som inte bryr sig om sina kunder och enbart tänker på att tjäna pengar snabbt

det är många som är missnöjda med datorbutiken
kom högst upp i sökresultatet
alla är färska, alla skrivet 2007 q4
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xfie
tror att du jobbar på Datorbutiken kundtjänst, läs hela tråden om från början, jag tror att du missförstod, annars jobbar du på kundtjänst, jag vet också att det är ett f kort (fyndvarukort) ska jag behöva vänta 1 månad för det?
kunde köpa ds3 30 kr dyrare från komplett istället, var nån här på sweclockers som sa att han fick ett helt nytt kort

ha ha, nej jag jobbar inte på db som kanske tur är.

När du ringde sa du såklart:
Hej, fyndkortet jag köpte fungerade inte, eller?

Eftersom typ 99.998% är fullprisvaror antog de nog att så var fallet.

Varorna säljs med garanti och självklart skall du få frakten tillbaka om
du enbart köpte kortet eftersom det var defekt.

Annars strider folk för att häva köpen och få pengarna tillbaka, när väl en butik gör det är det katastrof.
ARN kommer inte göra nåt alls.

Men nu kommer db säkert att ge dig ett nytt och kompensation. Det vet alla, därför startar många trådar för att få kompensation.

Tror du jobbar på komplett eftersom du inte tycker som jag.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
ha ha, nej jag jobbar inte på db som kanske tur är.

När du ringde sa du såklart:
Hej, fyndkortet jag köpte fungerade inte, eller?

Eftersom typ 99.998% är fullprisvaror antog de nog att så var fallet.

Varorna säljs med garanti och självklart skall du få frakten tillbaka om
du enbart köpte kortet eftersom det var defekt.

Annars strider folk för att häva köpen och få pengarna tillbaka, när väl en butik gör det är det katastrof.
ARN kommer inte göra nåt alls.

Men nu kommer db säkert att ge dig ett nytt och kompensation. Det vet alla, därför startar många trådar för att få kompensation.

Tror du jobbar på komplett eftersom du inte tycker som jag.

sumitomo, ska jag ringa och behöva vänta 1 timme för att fråga om frakt och utan garanti att dom kommer att betala tillbaka mig frakt?
när jag ringde frågade jag om det skulle bli reparation (sumimoto) läs hela tråden tack, och då sa dom att dom inte har service och skulle skicka ETT NYTT MODERKORT utan extra kostnad

Permalänk
Medlem

Jaja, du är desperat.
Går inte diskutera när man beter sig på det sättet.
Ringde själv två gånger senaste veckorna och de
svarade på under fem minuter.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jo men nu har ju DBmannen skrivit så tycker du slutar i den här tråden nu xfie, skicka mail till honom.

Jag jobbar inte heller på datorbutiken.se

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
xfie - Maila mig med referens till ditt returnummer så skall jag sätta mig in i ärendet.

han försöker bara lugna ner tråden lite, inget annat, tror inte ens att han kommer att göra nåt, han har inte ens svarat på mejlet, har gått cirka 45 minuter

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Jaja, du är desperat.
Går inte diskutera när man beter sig på det sättet.
Ringde själv två gånger senaste veckorna och de
svarade på under fem minuter.

ring själv 046-238100
har alltid funnits 6-10 könummer
några tar 10-15 minuter

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Smartidiot89
Jo men nu har ju DBmannen skrivit så tycker du slutar i den här tråden nu xfie, skicka mail till honom.

Jag jobbar inte heller på datorbutiken.se

han svarar inte, skickade mail till honom 1 minut efter att han skrev (
håller ständigt koll på tråden) i tråden, tror tyvärr att han inte kan göra nåt, han vill nog göra nåt men dom andra på datorbutiken hindrar honom

Permalänk
Medlem

Men herregud sista dagarna innan jul.
Han svarde inte efter en minut!!!!!!!!!!!!oneoneone.

Lugna dig nu och vänta, han skulle sätta sig in i ärendet.
Om det tar till imorgon får du faktiskt stå ut. Det är ändå efter kontorstid.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Men herregud sista dagarna innan jul.
Han svarde inte efter en minut!!!!!!!!!!!!oneoneone.

Lugna dig nu och vänta, han skulle sätta sig in i ärendet.
Om det tar till imorgon får du faktiskt stå ut. Det är ändå efter kontorstid.

sluta smöra för datorbutiken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xfie
sluta smöra för datorbutiken

Jag smörar inte, jag handlar normalt inte ens där.

Var snäll och ta inte bort dina inlägg. Sparar denna
tråden eftersom den är så jäkla rolig.

Pojke fjorton surar.

Lycka till.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*
Det första du skulle gjort är att skapa tråden i rätt forum.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xfie
sluta smöra för datorbutiken

med din attityd hoppas jag du får vänta till midsommar på kompensation. sätt dig ner, ta och tälj dig ett par pinnar och trumma på ball***a en stund så ska du se att DB löser detta också. du verkar tro att du är den enda kunden DB har nu i juletid. NOT! suprise or? nä. ta och snygga till dig lite och tagga ner, annars lär du dö i hjärtattack snart. och vad har du då för nytta av ett nytt kort/kompensation?

ful jul

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte vad problemet är. Tydligen har de erbjudit dig ett likvärdigt kort, men nu har du av någon anledning fått pengarna tillbaka. Hursomhelst kan du ju nu köpa ett nytt kort? Den enda anledningen till att du skapade den här tråden att du vill tvinga Datorbutiken att ge dig ett kort som är 400 kr dyrare för att du inte har råd att lägga ut de pengarna själv.

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xfie
sumitomo, ska jag ringa och behöva vänta 1 timme för att fråga om frakt och utan garanti att dom kommer att betala tillbaka mig frakt?
när jag ringde frågade jag om det skulle bli reparation (sumimoto) läs hela tråden tack, och då sa dom att dom inte har service och skulle skicka ETT NYTT MODERKORT utan extra kostnad

Nej, det borde givetvis räcka med ett e-mejl och sådana tar inte så lång tid att skriva. Räkna dock med att tar några dagar för att få svar, det är hju trots allt högsäsong nu (jultider).

Givetvis får man ta vad de säger på kundtjänsten med en nypa salt, de läser oftast innantill, och man måste givetvis vara övertydlig när man pratar med dem, och inte utelämna ngt. T.ex. måste du nämna att det är en fyndvara det gäller, annars förutsätter de givetvis att det är en vanliga vara du köpt och då får du bara veta vad som "brukar gälla". Använt ditt/ngn annans sunda förnuft, jag gissar att innan du ringde butiken frågade du dig själv "kommer jag verkligen få ett nytt kort även om det var en fyndvara?", och efter samtalet "vilken tur att de inte frågade om det var en fyndvara".

I ditt fall tycker jag datorbutiken har gjort helt rätt, bortsett från att de "glömt" ersätta dig för retur-frakten. Visserligen skulle du kunna kräva ett nytt moderkort om du spelat in samtalet med kundtjänsten, men datorbutiken skulle då lika gärna kunna svara med att du inte nämnde att gällde en fyndvara, så det är inte säkert att du skulle få ett nytt moderkort, sunda förnuftet säger hju att allt utöver en ny fyndvara vore good-will från företaget.

Och nej, jag jobbar inte heller på datorbutiken.

Permalänk
Medlem

jag är så irreterande på att folk säger han/hon/dom/dem "lovade" mig.. sa dom att dom lovade dig? eller gav dom dig sitt ord? givetvis kan dom väl endå inte lova såna hära saker via så lite info? och jag chansar på att du inte sa att det var ett F-mobo? Så nu när dom fått reda på att det är det så ger dom dig dina pengar tillbaks. Jag skulle då inte ge dig en sak för 1000kr när du köpte en sak av mig för 600kr. dock som SUMITOMO skrev så borde du få tillbaks frakten om du enskilds beställde mobot. och om du inte sa att det var ett F-mobo så tkr jag faktsikt att du får skylla dig själv.

aja lycka till och ta och lugna ner dig och ta några djupa andetag så ska du se allt mkt klarare.

jobbar inte för dB.. (eller gör jag?)

Visa signatur

Fri frakt hos Inet.se
Vill du få cashback vid köp online? Klicka här och få 50kr av bonusway
Google Pixel 4a | Lenovo IdeaPad 15ARH05

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fqvarfort
Använt ditt/ngn annans sunda förnuft, jag gissar att innan du ringde butiken frågade du dig själv "kommer jag verkligen få ett nytt kort även om det var en fyndvara?", och efter samtalet "vilken tur att de inte frågade om det var en fyndvara".

Nej då, ville bara att den skulle repareras, då sa dom att dom inte har service att laga den och att dom skulle skicka ett nytt moderkort, då frågade jag vadå för moderkort, då sa dom en helt ny ds3, sen frågade jag om det var garanti på den också, då sa han "du får 3 års garanti som en ny produkt"

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Jag smörar inte, jag handlar normalt inte ens där.

Var snäll och ta inte bort dina inlägg. Sparar denna
tråden eftersom den är så jäkla rolig.

Pojke fjorton surar.

Lycka till.

ja, du har ingen ursäkt, det är därför den är så jäkla rolig

Jag la bara till mer citat
det är du som tar bort dina inlägg och gör motstånd och slösar bort din tid för ingenting framför datorn
tycker synd om dig

Det finns några som inte förstår att jag har väntat 3 veckor på moderkortet,
jag skulle ha köpa ett nytt moderkort från dom om dom sa det 3 veckor tidigare än att dom sa det nu.

Jag har råd med ett dyrt moderkort men jag vill inte att Datorbutiken (kanske 3 olika personal på kundtjänsten) lovar nåt innan dom är säker på att kunna skicka det och tänka på sina kunder och göra det möjligt för dom att få varan så snabbt som möjligt.

dom har alltid kommit på nya "knep" för att dra på leveransdatumet tills idag då dom skickade pengarna tillbaka.

dom behövde inte vänta så här länge, det var erbjudande förra veckan på moderkortet då den kostade 800 kr, nu kostar den 1000 kr, jag hade lätt köpt det (även om det kostade 1000) om dom sa det här tidigare.

jag hoppas att datorbutiken.com (användaren här) har en BRA ursäkt, gissar väl att han kommer att säga att några av personalen på kundtjänsten är nybörjare

annars får jag väl beställa den nästa vecka från Inet för 900 kr inkl.frakt och dom förlorar 1 kund

men tänkte bara att dom skulle hålla sitt löfte

tack alla snälla användare här som hjälpte mig

Permalänk
Medlem

Vad sägs om att lägga pengarna på: https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=LOGKBG15...

Har säkert en fungerande shift-knapp.

I övrigt tycker jag att du borde lugna ner dig ett par hekto, DB-mannen svarade 17.43 idag och jag är tämligen säker på att hans arbetsdag inte normalt går längre än 18.00. Med andra ord kanske han sätter sig och tittar på det i morgon och löser det då. Vi får väl se.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Dummaste tråden jag sett på ett tag, du får igen hela summan.. och säger du ska anmäla dem för det...

Jag tror inte någon butik tänker att dem förlorar kunder som dig, snarare att dem får ett problembarn mindre att handskas med som inte verkar förstå innebörden med demoprodukter och vad som gäller.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz