Slog sönder tangetbordet p.g.a LoL. Orkar inte mer!

Permalänk
Vägledare

Slog sönder tangetbordet p.g.a LoL. Orkar inte mer!

Vet egentligen inte vad meningen med denna tråden är. Skriva av mig antar jag...!

I alla fall så har jag fått nog av det satans spelet, eller rättare sagt dess okompetenta, hjärnlösa, respektlösa 12åriga spelare!!
Startar ett ranked game med polaren och det första vi möts av är pack som trots att de gett sig in på ranked bara kan spela en lane och en champion. Saker i stil med "Mid or troll" poppar direkt upp i chatten. Eftersom jag alltid satsar på att ha vinna, men i första hand spela ett trevligt game, och tar spelet väldigt seriöst så kompromissar jag och även polaren ännu en gång i hopp om att det ska bli ett roligt game, oavsett förlust eller vinst. Istället blev det ännu en gång rena barnleken för motståndarna då Mid och Junglen, avsiktligt eller ej, lyckas feeda Ahri så att hon hade 9/0/1 efter 12 min. Mid turreten försvann kort efter det och därefter Top turreten och kort efter det var förlusten ett faktum...
Ännu en gång vet jag inte vad meningen med tråden är men gillar verkligen spelet och vill inte behöva lägga av p.g.a en massa idioter som av någon anledning tycks stänga av sina hjärnor inför varje game

Permalänk
Avstängd

Detta är inget trollande på något vis men snälla, ta hjälp av någon som kan hjälpa dig med din ilska.

Att bli arg och inte veta vart man ska rikta ilskan är grymt jobbigt.

Tråkigt att höra att du blev så arg.

Permalänk
Medlem

Om du tar dig samman har du ju en karriär att satsa på iallafall!

http://www.arbetsformedlingen.se/4.38a41afd11d99fbdb65800016....

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Varför slog du sönder tangentbordet?

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mnystedt86:

Varför slog du sönder tangentbordet?

Han blev arg för att hans teammates var hjärndöda.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Miikks:

Vet egentligen inte vad meningen med denna tråden är. Skriva av mig antar jag...!

I alla fall så har jag fått nog av det satans spelet, eller rättare sagt dess okompetenta, hjärnlösa, respektlösa 12åriga spelare!!
Startar ett ranked game med polaren och det första vi möts av är pack som trots att de gett sig in på ranked bara kan spela en lane och en champion. Saker i stil med "Mid or troll" poppar direkt upp i chatten. Eftersom jag alltid satsar på att ha vinna, men i första hand spela ett trevligt game, och tar spelet väldigt seriöst så kompromissar jag och även polaren ännu en gång i hopp om att det ska bli ett roligt game, oavsett förlust eller vinst. Istället blev det ännu en gång rena barnleken för motståndarna då Mid och Junglen, avsiktligt eller ej, lyckas feeda Ahri så att hon hade 9/0/1 efter 12 min. Mid turreten försvann kort efter det och därefter Top turreten och kort efter det var förlusten ett faktum...
Ännu en gång vet jag inte vad meningen med tråden är men gillar verkligen spelet och vill inte behöva lägga av p.g.a en massa idioter som av någon anledning tycks stänga av sina hjärnor inför varje game

Det är bara ett spel.

Permalänk
Medlem

Sweclockers är tyvärr ingen blogg.

Permalänk
Medlem

Lära sig att hantera ilska? Helt värdelöst att slå sönder saker svider ju i plånboken liksom

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Skrivet av SweFox*:

Han blev arg för att hans teammates var hjärndöda.

Förstår inte varför tangentbordet blir utsatt för misshandel, lite onödigt, Tips, spela bara Player matches, då vinner du eller varken fölorar på det

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Skrivet av Miikks:

Vet egentligen inte vad meningen med denna tråden är. Skriva av mig antar jag...!

I alla fall så har jag fått nog av det satans spelet, eller rättare sagt dess okompetenta, hjärnlösa, respektlösa 12åriga spelare!!
Startar ett ranked game med polaren och det första vi möts av är pack som trots att de gett sig in på ranked bara kan spela en lane och en champion. Saker i stil med "Mid or troll" poppar direkt upp i chatten. Eftersom jag alltid satsar på att ha vinna, men i första hand spela ett trevligt game, och tar spelet väldigt seriöst så kompromissar jag och även polaren ännu en gång i hopp om att det ska bli ett roligt game, oavsett förlust eller vinst. Istället blev det ännu en gång rena barnleken för motståndarna då Mid och Junglen, avsiktligt eller ej, lyckas feeda Ahri så att hon hade 9/0/1 efter 12 min. Mid turreten försvann kort efter det och därefter Top turreten och kort efter det var förlusten ett faktum...
Ännu en gång vet jag inte vad meningen med tråden är men gillar verkligen spelet och vill inte behöva lägga av p.g.a en massa idioter som av någon anledning tycks stänga av sina hjärnor inför varje game

Jag slutade med spelet för att jag inte fann någon glädje i det. Finns andra spel, samt en värld utanför. Har du ilskeproblem bör du absolut inte spela.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SweFox*:

Han blev arg för att hans teammates var hjärndöda.

Frågan är, blev hans teammates bättre av det?

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Bästa hade kanske varit att skaffa en boxningssäck som du kan slå på när du blir förbannad.

Skrivet av xGreenRed:

Jag slutade med spelet för att jag inte fann någon glädje i det. Finns andra spel, samt en värld utanför. Har du ilskeproblem bör du absolut inte spela.

Bara så du vet, så är det absolut inget konstigt att bli förbannad för att man förlorar.

För mig i RTS så när nån kör en OP sida så blir jag arg om de kör över mig. Tänkt starta en youtubekanal där folk kan bli underhållna av att se mig spy galla över jäkelskapen som kör OP sidan.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

Sånt är spelet, just LoL är speciellt utsatt av att ett misstag kan leda till förlust. Ett misstag kan räcka för att förlora, och med fem spelare på varje lag sker det ofta. Antingen accepterar man det, glömmer dessa game:s och går vidare eller så föreslår jag att byta spel.

Permalänk

Det kommer alltid finnas idioter i dotaspelen i de allra flesta skill tiers. Alternativen du har är: Spela bara med vänner (5-stacks alltså), lär dig leva med det, sluta spela eller spela professionellt (fast det krävs ju att man tar sig dit först).

Permalänk
Medlem

Jag kan väl bara tänka att spelar man med "mid or leave" eller "mid or feed" så är man väldigt låg rankad redan innan. Detta bevisar ju tydligt att du själv inte är en bra spelare. Det går inte att vara arg på andra dåliga spelare när man själv, troligtvis, inte är så bra man tror. Du får försöka förstå att ofta är det så att andra laget har lika många idioter som ni har och att det på så sätt blir jämnt över tiden. Tråkigt men sant.. Dock ska vissa spel bara spela med kompisar, t.ex. dota 2..

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D AIRFLOW | Moderkort: ASUS Prime Z790-P WIFI | Processor: Intel Core i7 13 700k 3.4 GHz | Processorkylare: Arctic Liquid Freezer II 280 A-RGB | RAM: DDR5 Corsair Vengeance 32 GB 5600 MHz | Grafikkort: Gigabyte GeForce RTX 4080 Gaming OC - 16 GB | Nätaggregat: NZXT GOLD C 1000 W | Hårddisk | WD Black SN850X 2 TB Gen 4

Permalänk
Avstängd

Kära dagbok....

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Medlem
Skrivet av Miikks:

Vet egentligen inte vad meningen med denna tråden är. Skriva av mig antar jag...!

I alla fall så har jag fått nog av det satans spelet, eller rättare sagt dess okompetenta, hjärnlösa, respektlösa 12åriga spelare!!
Startar ett ranked game med polaren och det första vi möts av är pack som trots att de gett sig in på ranked bara kan spela en lane och en champion. Saker i stil med "Mid or troll" poppar direkt upp i chatten. Eftersom jag alltid satsar på att ha vinna, men i första hand spela ett trevligt game, och tar spelet väldigt seriöst så kompromissar jag och även polaren ännu en gång i hopp om att det ska bli ett roligt game, oavsett förlust eller vinst. Istället blev det ännu en gång rena barnleken för motståndarna då Mid och Junglen, avsiktligt eller ej, lyckas feeda Ahri så att hon hade 9/0/1 efter 12 min. Mid turreten försvann kort efter det och därefter Top turreten och kort efter det var förlusten ett faktum...
Ännu en gång vet jag inte vad meningen med tråden är men gillar verkligen spelet och vill inte behöva lägga av p.g.a en massa idioter som av någon anledning tycks stänga av sina hjärnor inför varje game

Jag förstår att du gillar spelet, men för din del så behöver du ett annat spel en stund.
Ta vad som helst t.ex ETS2, lira det ett litet tag och kom sedan åter till LoL med nytt tålamod.
Och vill du inte spela så hitta en annan hobby, bara du hittar ett sätt att utplåna din ilska.
Jag vet precis hur det är med småungar som borde fått sig en hyvel, för att lära sig respektera andra i sin omgivning.
Men blir du arg så låter du dom vinna, och då blir dom dina energi-tjyvar.
Gillar du böcker så tipsar jag om The Secret. Den är oerhört bra.
/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Sweclockers är tyvärr ingen blogg.

Tyvärr?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Du kommer att lära dig hantera sådana situationer bättre ju mer du utsätts för dom.

Jag var själv en ganska ilsken spelare en gång i tiden, men nu för tiden orkar jag inte bry mig längre. Det är bara att inse att trolls, idioter, fuskare m.m alltid kommer att finnas. Lär dig leva med det.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tråden saknar diskussionsvärde/frågeställning.

Citat:

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...