Svenskar som spelar APB?

Permalänk
Medlem

Svenskar som spelar APB?

Som titeln säger, någon som spelar APB fortfarande? Precis börjat spela igen och hade varit kul och hitta några o spela med.

Spelar ingen roll vilken server ni spelar på.

Spelar på obeya där jag är crim
Spelar på Patriot där jag är enfo

Ingame nick på obeya: Witsel
Ingame nick på Patriot: pARTYbRUDEN

Skicka gärna ett meddelande om du ser mig inne!

Permalänk
Medlem

Det var riktigt längesedan jag spelade. Hur ser det ut just nu? Fortfarande buggigt? Många fuskare? Nytt material?

Permalänk
Medlem

Dom har lagt in ett anti cheat, så i princip omöjligt o fuska, dom som fuskar blir bannade snabbt!

Laggar mindre och finns lite nya grejjer, iaf för mig, vart ett jäkla bra tag sen ja spelade ^^

Men det verkar vara bättre nu

Permalänk
Inaktiv

Har gärna lust att börja igen.

Men när jag körde så hade premium vapen inte blivit nerfade, och bil-systemet var obalanserat och dåligt optimserat tack vare server responsen. Vill gärna köra igen.

Gött med anti-fusket, fan många fuskare

Permalänk
Sötast

Nu får ju folk säga vad de vill, men sålänge det är Gamersfirst så kommer APB aldrig någonsin bli i närheten så bra som det kunde ha blivit. Deras monetära modell verkar vara något i still med "Titta grabbar, vi drar fortfarande in pengar, vi får se hur länge nötterna betalar premium innan vi stänger servrarna"

Utvecklingen som skett sedan de tog över spelet är i princip obefintlig, förutom på snabba cash sidan, där har de lagt en del krut.

APB var fantastiskt, det är fortfarande helt OK - men så fort man tänker på vad det kunde varit så blir man snabbt deppig.

Permalänk
Inaktiv

Håller med dig stort sätt, händer många F2P spel. Spelet hade dock potential.
Man kan ju undra hur det känns för dem som köpte det för flera hundra spänn innan det blev F2P.

Permalänk
Medlem

mjo, men älskar fortf spelet som det är, vet inte vad det är, men sån skön känsla att spela spelet.

Men man behöver inte ha premium vapen för o kunna va bra på spelet

I vilket fall, om ni börjar spela igen / spelar redan, vart spelar ni? eu1 elr eu2?

Permalänk

Spelar på Patriot, rank 212, silver.

Visa signatur

Intel core i3-2100 CPU @ 3.10ghz[]Crucial DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9[] Sapphire radeon HD 7750 1 GB[] 500GB HDD[] Cooler master elite 310[] Windows 8 Pro N - 64 bit)[]Silver power 500w PSU[] Crucial MX100 256 GB SSD[]
TELEFON: [Samsung Galaxy S3]

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreakinOAL:

Spelar på Patriot, rank 212, silver.

Började på patriot häromdagen, vet ej ranken, inte jätte hög, men guld i threat. Vad heter du så skickar jag ett meddelande till dig

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ah the memories, har dom fixat styrningen på fordon än?

Kommer ihåg att det va riktigt kalle anka att köra bil.

Permalänk
Medlem

haha, den är likadan som innan

Permalänk
Skrivet av Chriszkk:

Började på patriot häromdagen, vet ej ranken, inte jätte hög, men guld i threat. Vad heter du så skickar jag ett meddelande till dig

Skickades från m.sweclockers.com

Är crim förresten, vad är du?

Visa signatur

Intel core i3-2100 CPU @ 3.10ghz[]Crucial DDR3 1333MHz 8GB KIT CL9[] Sapphire radeon HD 7750 1 GB[] 500GB HDD[] Cooler master elite 310[] Windows 8 Pro N - 64 bit)[]Silver power 500w PSU[] Crucial MX100 256 GB SSD[]
TELEFON: [Samsung Galaxy S3]

Permalänk
Medlem

ah fuck.. är enfo på patriot, crim på obeya xD

Permalänk
Hedersmedlem

Det är ett coolt spel. Men absolut roligast att spela med sina polare. Ett problem är att grupperna är så små, så man kan liksom inte ha ett stort gäng att lira med.. Mina vänner har tröttnat så jag spelar inte längre.

Bästa är att spela mot guldrankade som har guldvapen och fullständigt sopa mattan med motståndet, trots att man inte ens har Premium-konto.

Gillar också alla events.. så man kan spela som fan under några dagar och få specialloot.

Har en 180-190ish (lågt) guldrankad Enfo på.. minns inte servern.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Jag köpte detta spel när det kom. Sen blev det någon chrash och man fick välja att få tillbaka pengarna eller få ett nytt spel.
Jag tog ett annat spel och sen dess har jag inte rört spelet. Visste inte ens om att det var F2P nuförtiden.

Var ganska skoj i början men har för mig att det var på tok för buggigt.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Inte lika buggigt längre, var mycket värre innan, men dom fixar alla buggar, sakta men säkert + finns anti cheat nu så mycket mycket mindre fuskare nu än innan!

Permalänk
Sötast

Ironiskt nog - med tanke på mitt föregående inlägg så började jag och en polare spela lite igen.

Haha fan vad det är stört, G1 har faktiskt fixat lite smågrejer det måste jag erkänna!

Spelar enforcer och levlar aktivt cop (dvs LTL - Arrests istället för kills) höra ryssar skrika av sig i micen är bäst!

Spenderade just 3 timmar i musikeditorn, och nu råkade jag trycka O (options) och blam, 60 minuters jobb borta. Gött !

Permalänk
Medlem

La dom inte ner spelet?

Visa signatur

|Intel i7 4790k @ Stock | Corsair H110i GT | Asus Sabertooth z97 Mark 1 | 32gb 1600mhz | Asus Strix GTX 1080 8gb | Samsung Evo Basic 250 gb SSD | SanDisk SSD Ultra Plus 256 GB | Western Digital Black 650gb | NZXT H440W Silent Ultra Vit | Asus VG248QE 144hz | Steelseries M800 | Razer Deathadder 2013 Version| EVGA Supernova P2 1000W 80 Plus Platinum |

Permalänk
Medlem
Skrivet av rolle83:

La dom inte ner spelet?

Nope F2P på steam. Ganska roligt faktiskt.

Permalänk
Medlem

Haha jasså. Jag som köpte det i butik när det släpptes

Visa signatur

|Intel i7 4790k @ Stock | Corsair H110i GT | Asus Sabertooth z97 Mark 1 | 32gb 1600mhz | Asus Strix GTX 1080 8gb | Samsung Evo Basic 250 gb SSD | SanDisk SSD Ultra Plus 256 GB | Western Digital Black 650gb | NZXT H440W Silent Ultra Vit | Asus VG248QE 144hz | Steelseries M800 | Razer Deathadder 2013 Version| EVGA Supernova P2 1000W 80 Plus Platinum |

Permalänk
Sötast
Skrivet av rolle83:

La dom inte ner spelet?

Skrivet av rolle83:

Haha jasså. Jag som köpte det i butik när det släpptes

Ett annat företag köpte upp rättigheterna, det har inte hänt så mycket sen dess, men det finns än:)

Permalänk
Medlem

Dom har ju fixat en hel del sen g1 köpte APB,

Och alexz, börja kö criminal på obeya ist

Permalänk
Medlem