Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Avstängd

vad är min panasonic zt60 värd

Hej jag funderar på att sälja min zt60 den är underbar, men jag är i behov av pengar samt att jag inte har användning för den då jag har en lg oled som datorskärm och inte använder tv.

OBS detta är inte en annons eftersom jag har inte bestämt mig än, jag vill bara veta vad den kan vara värd om det är värt för mig att sälja den, tvn är inkörd men väldigt väldigt lite använd, anledningen att jag frågar är eftersom plasma är dött och zt60 går inte att köpa längre så den måste väl få något extra värde då? den kostade 45 000.kr.

Permalänk
Medlem

Finns en begagnad på hifimagasinet där han säljaren har satt 19.000:- som pris.
Det ser ju ut som att den sjönk ganska snabbt i nypris enligt prisjakt och landade någonstans runt 35.000:-

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rydisen:

Finns en begagnad på hifimagasinet där han säljaren har satt 19.000:- som pris.
Det ser ju ut som att den sjönk ganska snabbt i nypris enligt prisjakt och landade någonstans runt 35.000:-

jaha ingen mening att fundera på att sälja den då förlorar på tok för mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av zzcool:

jaha ingen mening att fundera på att sälja den då förlorar på tok för mycket

Kanske går att få lite mer på blocket. Du kan ju alltid testa lägga ut den och se ifall det kommer in några vettiga bud.

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rydisen:

Kanske går att få lite mer på blocket. Du kan ju alltid testa lägga ut den och se ifall det kommer in några vettiga bud.

tack kan alltid försöka tvn är underbar men som sagt har ingen användning för den trodde jag skulle ha det men har inte använt den alls använder min dator det är allt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zzcool:

Hej jag funderar på att sälja min zt60 den är underbar, men jag är i behov av pengar samt att jag inte har användning för den då jag har en lg oled som datorskärm och inte använder tv.

OBS detta är inte en annons eftersom jag har inte bestämt mig än, jag vill bara veta vad den kan vara värd om det är värt för mig att sälja den, tvn är inkörd men väldigt väldigt lite använd, anledningen att jag frågar är eftersom plasma är dött och zt60 går inte att köpa längre så den måste väl få något extra värde då? den kostade 45 000.kr.

Jadu, begagnad elektronik är som begagnade kalsonger. Dessutom minskar priset ännu mer om den inte saluförs längre, det är inte en tavla du köpt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skuggan74:

Jadu, begagnad elektronik är som begagnade kalsonger. Dessutom minskar priset ännu mer om den inte saluförs längre, det är inte en tavla du köpt.

Skickades från m.sweclockers.com

den är älskad och nu finns den inte att köpa så jag tänkte att den fick ett speciellt värde av den anledningen

Permalänk
Medlem

Nej inte när OLED med bättre bild är på ingång till hyfsade priser snart och 4K börjar bli standard. Ska du sälja så bör du göra det snart innan den rasar helt i pris.
20000 eller så är bättre än inga pengar alls. Eller du kanske inte är i så stort behov av pengar trots allt.