Hitta in-ear lurar som passar?

Permalänk

Hitta in-ear lurar som passar?

Hejsan,

Tänkte igår kika efter ett par små hörlurar bland annat för gymmet, och insåg att majoriteten av dem numera är in-ear, som öronproppar i princip, och finns ganska få klassiska öronsnäckor.

Problemet med detta är att dessa in-ears aldrig funkat på mig, av de jag provat från kompisar, aningen måste jag konstant sitta och hålla in dem, eller så sitter de i lite löst en liten stund för att sen ramla ur.

Tänkte nu höra om någon har ett tips om hur man kan få såna in-ear att funka, om någon med samma problem lyckats hitta några lurar som funkar för dem, innan jag helt ger upp möjligheten på dem.

Tack på förhand

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Hejsan,

Tänkte igår kika efter ett par små hörlurar bland annat för gymmet, och insåg att majoriteten av dem numera är in-ear, som öronproppar i princip, och finns ganska få klassiska öronsnäckor.

Problemet med detta är att dessa in-ears aldrig funkat på mig, av de jag provat från kompisar, aningen måste jag konstant sitta och hålla in dem, eller så sitter de i lite löst en liten stund för att sen ramla ur.

Tänkte nu höra om någon har ett tips om hur man kan få såna in-ear att funka, om någon med samma problem lyckats hitta några lurar som funkar för dem, innan jag helt ger upp möjligheten på dem.

Tack på förhand

Det börjar ju mer och mer komma varianter på in-ear med små "vingar" eller byglar eller vad man ska kalla det, som sitter i ytterörat och håller snäckan på plats. De skulle säkert fungera till dig.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

SHURE SE215.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk