Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

skaffa samma spel 2 gånger.?

Permalänk

skaffa samma spel 2 gånger.?

Skaffa samma spel 2 gånger.. har redan assasins creed på datorn men ångra mig och funderar på att köpa det till mitt nya ps4.

värt? ska jag göra det?!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Johansson1:

Skaffa samma spel 2 gånger.. har redan assasins creed på datorn men ångra mig och funderar på att köpa det till mitt nya ps4.

värt? ska jag göra det?!

Hur ska nån annan än du själv kunna svara på det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Betala pengar för lägre framerate, upplösning och grafikinställningar? Jag gör som Jesper Rönndahl och höjer ett varningens finger.

Dagens tips, dagens tips, lalalalala dagens tips

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

allt beror ju på hur DU tycker om att spela.. tangentbord + mus eller bara en handkontroll...

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johansson1:

Skaffa samma spel 2 gånger.. har redan assasins creed på datorn men ångra mig och funderar på att köpa det till mitt nya ps4.

värt? ska jag göra det?!

varför inte spela det på datorn ?
eller klarar den inte av spelet alls ?

kan vara värt och köpa bluetooth adapter och kika upp hur du får din ps4 kontroller och funka till pc så kan du sitta med kontrollern iallafall, men kan kräma på med grafikinställningarna eller fokusera på att få det i 60 fps+ om din dator klarar spelet utan problem.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johansson1:

Skaffa samma spel 2 gånger.. har redan assasins creed på datorn men ångra mig och funderar på att köpa det till mitt nya ps4.

Värt? ska jag göra det?!

Självklart inte!
Ställ datorn vid TVn och anslut den.
Skaffa en handkontroll.
För att få en autentisk konsolupplevelse, sänk upplösningen till 900p och kör en diskdefragmentering samtidigt som du spelar!

Skänk 500:- till Rädda Barnen istället.