Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Vad heter spelet? liknar renegade ops

Permalänk
Hedersmedlem

Vad heter spelet? liknar renegade ops

Jag försöker komma på ett spel jag såg på steam för ett tag sedan, men kommer ej ihåg namnet o hittar inte det när jag söker på genre i steam. Jag minns att jag såg den på steams huvudsida för ett bra tag sedan (månader eller år).

Spelet liknade Renegade ops

Men det är inte renegade ops jag letar efter.
Det var ungefär samma stuk: shot em up, med kameravy ovanifrån. Fast det var ingen bil man kontrollerade utan en spelare med massa vapen som maskingevär mm. tror den krävde DX10 o Win7 eller vista som lägsta systemkrav. Släpptes nångong mellan 2011-2014.
Är det någon som vet vilket spel jag tänker på?

Det är INTE: tiny trooper, canon fodder 3, renegade ops, alien swarm, alien breed, shadowground survivors, halo, expendables

uppdaterat listan
Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Airwolf:

Jag försöker komma på ett spel jag såg på steam för ett tag sedan, men kommer ej ihåg namnet o hittar inte det när jag söker på genre i steam. Jag minns att jag såg den på steams huvudsida för ett bra tag sedan (månader eller år).

Spelet liknade Renegade ops
http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/99300/ss_699d9f8...

Men det är inte renegade ops jag letar efter.
Det var ungefär samma stuk: shot em up, med kameravy ovanifrån. Fast det var ingen bil man kontrollerade utan en spelare med massa vapen som maskingevär mm. tror den krävde DX10 o Win7 eller vista som lägsta systemkrav. Släpptes nångong mellan 2011-2014.
Är det någon som vet vilket spel jag tänker på?

Det är INTE: tiny trooper, canon fodder 3, renegade ops, alien swarm, alien breed, shadowground survivors, halo, expendables

Narco Terror kanske?

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Poppu-chan:

Narco Terror kanske?

JAAAAA det är precis det spelet jag tänkte på. Jag visste att någon skulle veta det här.
Tack för hjälpen