Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Behöver lite hjälp med min moddade mc server.

Permalänk
Medlem

Behöver lite hjälp med min moddade mc server.

Hejsan! undrar ifall det finns något program som gör så att nya spelare inte måste ha alla mods installerat allaredan utan dom kan bara klicka på att gå med och då installeras serverns mods automatiskt i den nya spelarens mc. Finns det något sådant eller är ja för tidigt ute?

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60

Permalänk
Medlem

Jag googlade lite och det verkar som om det inte finns något, och det är väl av säkerhetsskäl...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qazsz123:

Jag googlade lite och det verkar som om det inte finns något, och det är väl av säkerhetsskäl...

Googlat också, men varför ska de va så...

Visa signatur

Processor: Intel i5 760 4013.75 Mhz | Nätagg: Cooler master GX-550w | Grafikkort: Evga GTX 760 DCII | Ramminne: 8gb ram(Corsair XMS3 DDR3 1600mhz | SSD Intel 330 series 120gb | Chassi: Cooler Master C, 690 Midi tower | Moderkort: Asus P7P55D-E LX | Kylning Crosair Hydro H-60

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zodiaz:

Googlat också, men varför ska de va så...

Antagligen eftersom att då skulle folk kunna lägga in virussmittade (eller liknande) mods på en server och så skulle alla som connectar till servern ha det...