Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Upgraderingsråd Bf hardline/allmänt spelande

Permalänk
Medlem

Upgraderingsråd Bf hardline/allmänt spelande

Tjenare! i ljuset av den senaste Battlefield Hardline beta trailern blev man ju sugen på att hoppa tillbaka in i den virtuella krigföringen och då min fps under alphan var lite väl låg för min smak så vill jag helt enkelt bumba upp fpsen till iallafall 60+! Är fullt medveten om att grafikkortet inte är något stjärnskott men är inte helt hundra på om processorn också skulle ha någon betydelsefull faktor! alla synpunkter uppskattas är 960 något att vänta på eller finns det något prisvärt ifrån sweclockers marknad man skulle kunna inhandla?

Sitter just nu på en i5 2500 @3.7Ghz, 8 gig ram samt Geforce 650ti 2gb.

Kan tillägga att allt är huserat i ett Bitfenix Prodigy M.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maufaus:

Tjenare! i ljuset av den senaste Battlefield Hardline beta trailern blev man ju sugen på att hoppa tillbaka in i den virtuella krigföringen och då min fps under alphan var lite väl låg för min smak så vill jag helt enkelt bumba upp fpsen till iallafall 60+! Är fullt medveten om att grafikkortet inte är något stjärnskott men är inte helt hundra på om processorn också skulle ha någon betydelsefull faktor! alla synpunkter uppskattas är 960 något att vänta på eller finns det något prisvärt ifrån sweclockers marknad man skulle kunna inhandla?

Sitter just nu på en i5 2500 @3.7Ghz, 8 gig ram samt Geforce 650ti 2gb.

Kan tillägga att allt är huserat i ett Bitfenix Prodigy M.

Vad har du för budget ?
Skulle säga att din cpu räcker ganska bra i dagens läge så det är nog smartare att uppgradera gpu. Gtx 960 har kommit men det var inte vad man skulle kalla prisvärt

Skickades från m.sweclockers.com
Edit: SweC recension av 960 http://www.sweclockers.com/artikel/19925-geforce-gtx-960-frn-...

Visa signatur

Laptop : Lenovo ideapad gaming 3i CPU:I5 10300h GPU:GTX1650ti RAM:16GB SSD:512GB