Burning Crusade-tråd (använd denna tillsvidare)

Permalänk
Glömsk

Burning Crusade-tråd (använd denna tillsvidare)

Det kommer förmodligen uppstå problem om liknande. Använd den här tråden för WoW-diskussioner mellan 16 januari och några dagar frammåt. Använd sedan den andra tråden.

Visa signatur

...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.

Permalänk
Medlem

Först!

Vad shönt Har nu uppgraderat mitt account och håller på att installera.
Jag vart intervjuvad av TV också, lite coolt

Ses i outlands!

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

nån som har bilder från webhallen?

Permalänk

Då har man varit på ett snabbt nattöppet och inhandlat sig TBC CE.
När jag stoppade i skivan och den började installera så frågar den sammtidigt om jag vill upgradera mitt vanliga konto till ett med Burning Crusade, vilket gick väldigt smidigt!

Musmattan man fick med känns riktigt kass i kvalitén, hyffsat stor, men jag hittar en av samma kaliber på IKEA för en femma. Kortlekarna man får med (2 "start set") är bara kort utan kartong, det är troligen två identiska upplagor (har inte tagib bort plasten änn, men det första i båda kortlekarna är precis samma, en gnome rogue med namnet "Timmo").

Boken är som väntat, andas kvalité med spännande konseptbilder och annat skoj, bra att slumra till inatt.

Så det var som väntat, men de hade gärna fått ersätta musmattan med en karta, precis en sådan man fick med i originalets Collectors Edition.

Nu skall jag ta och se om det får att spela, ses!

Edit: Hittade precis detta ang mini Netherwhelp draken som skall följa med i Collectors. Skall jag lita på detta, eller det butiken sade till mig om att de behövde min email så att blizzard kunde skicka mig en speciell kod för att aktivera min drake?

http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/activatepet.htm

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Ingen som har frapsat typ när allys å horde springer igenom portalen å lite när man väl kommit igenom?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryu
Ingen som har frapsat typ när allys å horde springer igenom portalen å lite när man väl kommit igenom?

njeao asså problemet är att på min server så ere så jäääävla mkt allys som står å gankar (små tragiska kids som inte fått tag på BC och är avis )
har dött 4 ggr och är typ halvvägs påväg upp på rampen mot portalen nu

Permalänk
Avstängd

Jepp en av dom första är man! Var 7:a i kön typ där jag var av 100+

Permalänk
Medlem

Går ju inte installera skiten ><

Stoppar man i cd 2 så blire "not responding" och funkar inte avbryta process i aktivtetshanteraren så man måste starta om datorn...!

Hur gör man en image av cdn?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Köpte min kopia på Domehouse Sveavägen, ingen kö! Hade den i handen 00.02

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Vad ska en Blood Elf va för något alltså bäst class för den rasen? :S

Permalänk
Medlem

Kul att bara cd 1 funkar vanligt... Måste göra en image av alla de andra och mounta med alcohol....

(inne på 5e installations försöket... ska nog göra en image av cd 4 direkt, tänkte att cd 3 kanske funkar om man stoppar in, fast nej den crashar och efter varje installation måste man starta om datorn)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall man kan ta sig till silvermoon city även fast man inte har TBC?

Visa signatur

blah

Permalänk
Avstängd

Som jag frågade förut. Får man en månads spel med BC?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Som jag frågade förut. Får man en månads spel med BC?

Tror inte det.

Mitt BC ligger i brevlådan atm, ska ut om en stund och hämta det

EDIT: Skulle uppgradera mitt nu, gick inte så bra. Rutan i webläsaren blir bara svart när jag tryckt på "I Agree" på update sidan.

EDIT2: Funkade bättre med IE

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Som jag frågade förut. Får man en månads spel med BC?

nope..

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

NEEEEEEEED KEY NEEEEEEEEEEEED!!!!!

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

låna mig 3-4 hundra tills den 24:e

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

Får man en gratis månads speltid med TBC?

Tack för svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Glassbåt
Får man en gratis månads speltid med TBC?

Tack för svar.

Glassbåt en kille fick ju svar på den frågan om du läser lite längre upp du får iaf anstränga dig lite efter ett svar:) men nej man får ingen gratis månad.

Visa signatur

Keep the flow

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis dimper mitt ex ner i brevlådan någon gång under dagen eller morgondagen.

Ingen som stött på problemet att wow-europe.com sidan skulle vara överbelastad av alla som reggade inatt?

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk
Medlem

Hur går det på de nya serverna?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk

Jag får be om ursäkt men jag var lite trött när jag skrev detta

Permalänk
Medlem

Fan vad man blev rädd nyss, började fundera varför jag bara hade 3 skivor och när rutan popar upp att man ska sätta i cd4..
Men den 4:de skivan fanns i ett litet fodral under manualen.
Btw, alla mina skivor funkade prima, bara ni svenskar som inte har kvalite på grejjorna.

Permalänk
Medlem

Men usch. Varför 4 cd skivor och inte en dvd? Cdswap är djävulens påfund...
Nu får vi iofs se om jag ens kommer köpa bc

Permalänk
Medlem

Sitter på jobbet nu och lääääängtar tills jag slutar så jag kan åka förbi Ebgames och hämta ut mitt exemplar... Det ligger där och väntar

Loggade in imorse och snackade lite med folk i guildet, vissa hade redan hunnit till typ level 62 och en bit på väg till 63...

Skumt, inte ett enda screenshot än så länge

Permalänk

Tack discshop för jag INTE fick spelet idag, tack!

Permalänk
Medlem

Kommer inte mitt ifrån webhallen snart så går jag till siba istället, och tackar webhallen för ett sista köp ifrån dom

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
Kommer inte mitt ifrån webhallen snart så går jag till siba istället, och tackar webhallen för ett sista köp ifrån dom

Säger detsamma om discshop...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
Men usch. Varför 4 cd skivor och inte en dvd? Cdswap är djävulens påfund...
Nu får vi iofs se om jag ens kommer köpa bc

Men du är väl en allierad till satan så du borde väl inte klaga? (tänker på ditt nick, se detta som ett skämt.)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Säger detsamma om discshop...

Fick inte mitt från Discshop heller