Permalänk

Pipande bärbar data

Hej jag funderar på ifall nån har nått svar på vad som kan vara fel med min bärbara data. Det är nämligen så att när jag startar min bärbara i dagsläget börjar den ladda och sen efter ca 3-5 sekunder börjar den pipa ganska högt ca 3-4 gånger sen står den bara och laddar. Och skärmen på datan startar inte alls utan det är bara helt svart så kan ej få fram nå felmeddelande. Nån som vet vad detta kan bero på moderkort? grafikkort?

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Re: Pipande bärbar data

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas_Rosberg
Hej jag funderar på ifall nån har nått svar på vad som kan vara fel med min bärbara data. Det är nämligen så att när jag startar min bärbara i dagsläget börjar den ladda och sen efter ca 3-5 sekunder börjar den pipa ganska högt ca 3-4 gånger sen står den bara och laddar. Och skärmen på datan startar inte alls utan det är bara helt svart så kan ej få fram nå felmeddelande. Nån som vet vad detta kan bero på moderkort? grafikkort?

Tack på förhand

Modermodemet?

Visa signatur

When the going gets tough, the tough get Thinkpads.

Karies ultra knarkburk extreme edition ©™®, the databord.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boy
Modermodemet?

Högst troligen modermodemet ja..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Högst troligen modermodemet ja..

+1

Aldrig haft en tanke att lämna in den där du köpte den?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Hur länge har du haft den? Om det finns garanti kvar så ska du helt klart lämna in den.

Och sedan ska språkpolisen tillägga att det heter dator och inte data.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!