Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Någon som testspelat med 6850 än? Den låg ju på recommended innan men inte längre:(:P

Permalänk
Medlem

Det börjar fps droppa som fan efter en stunds spelande, kan det bero på att 3,5 av 4gb ram används eller är det nån fler som har problemet?

Visa signatur

I9 12900K|Asus Prime Z690-P WIFI D4|Noctua NH-D14|Samsung 850 1000gb|Asus RTX 3080 TUF|HyperX Fury 3600mhz CL17 32GB|EVGA Supernova 850w|Corsair 650D|Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Önskar jag hade förhandsbokat eller köpt MoH Tier 1..
Längtar som bara den till att få spela det!

Synd bara att min vattenkylning inte kommit än så kommer bara kunna köra på ett 6950
Samt att min processor inte vill låsa upp sig :'(

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggaaaa:

Det börjar fps droppa som fan efter en stunds spelande, kan det bero på att 3,5 av 4gb ram används eller är det nån fler som har problemet?

Jag har inga problem med fps drop, väldigt nöjd då jag inte märkt av någon alls även vid explosioner

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sloghunt:

Härligt att höra, kul att du också kan njuta av betan

Njuter skulle jag nog inte säga.. mer rage än njutning fattar inte hur man kan göra supporten så otroligt värdelös. Snart så är jag utan tangentbord

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk

Vill bara påminna alla som beta-testar att reporta in alla/allt buggar / dåligt som ni ser så att de kan bli en så bra release som möjligt!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Windowsoperativ? vad är det

Förkortning av windowsoperativsystem, dvs allt från Microsoft Windows 1.0 till 7 (även om Origin knappast går att installeras på de tidigaste versionerna). Var det svar på din fråga?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

så jäkla pissigt att jag vart tvungen att åka iväg ikväll...
Hade fortfarande inte fått nyckeln när jag åkte hemifrån kl halv 5, nu har jag inte tillgång till min mail ens. (så fråga inte om nyckel )

Fick iallafall se frölunda vinna med 5-0 mot timrå

Får försöka hinna klämma in lite "early access" spelande imorn kväll.
Tycker det är extremt dåligt att man inte fick nyckeln för än sent på eftermiddagen om jag nu ens fått en nyckel

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Njuter skulle jag nog inte säga.. mer rage än njutning fattar inte hur man kan göra supporten så otroligt värdelös. Snart så är jag utan tangentbord

Det är tur att tangentbordstillverkare har sånna som dig då

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dr.Mabuse:

Förkortning av windowsoperativsystem, dvs allt från Microsoft Windows 1.0 till 7 (även om Origin knappast går att installeras på de tidigaste versionerna). Var det svar på din fråga?

Va!? Kommer det inte gå installera detta på ett pirat windows 7 operativsystem??
Gotta be shitting me

Permalänk
Medlem

Köppte moh precis vid release och har väntat som en galning på bf3 betan och nu har man ändå inte fått någon key. Lagom sur, får antagligen vänta till torsdag menändå

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Det är tur att tangentbordstillverkare har sånna som dig då

Lyckligtvis så är Steelseries 6g robust däremot så har mina gamla razer inte hållt så pass länge

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Va!? Kommer det inte gå installera detta på ett pirat windows 7 operativsystem??
Gotta be shitting me

För det första så pratar vi inte om piratkopiering.
För det andra så går det säkert visst att installera på ett sådant om man nu känner för att göra det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som vet om 3D spotting är kvar?

Visa signatur

be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450-A PRO | Ryzen 5 5600X | Corsair 32GB DDR4 3600MHz | Asus RX 6700XT| Corsair HX850 | Samsung 970 EVO

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Va!? Kommer det inte gå installera detta på ett pirat windows 7 operativsystem??
Gotta be shitting me

Pratar vi samma språk, eller har du problem med läsförståelsen?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Kommer vi få se Caspian Border något i betan? Det är ju någon låst server som kör den kartan iaf. Skulle vara riktigt härligt att köra flygpan!

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Njuter skulle jag nog inte säga.. mer rage än njutning fattar inte hur man kan göra supporten så otroligt värdelös. Snart så är jag utan tangentbord

Jo jag kan förstå frustrationen, men jag har på senare tiden försökt att inte bli sådär arg på spel. Blir bara onödigt om man råkar slå sönder tangentbordet eller liknande

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Skrivet av Hibos:

Någon som vet om 3D spotting är kvar?

Det är kvar men som tur är så är det en server inställning.

Visa signatur

i7 860 @ 4 GHz | Corsair H70 | Corsair AX850 | Corsair Dominator 4GB 1600Mhz | ASUS P7P55D-E PRO | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC 2-way SLI | 128 GB KINGSTON SNV425S2 | 2 x 500GB Western Digital. | Fractal Define XL

Permalänk
Skrivet av Fixoon:

Kommer vi få se Caspian Border något i betan? Det är ju någon låst server som kör den kartan iaf. Skulle vara riktigt härligt att köra flygpan!

Tror dom har sagt att de bara blir den banan det är nu, det är EA sjävla som kör Caspian Border för att prova.
Men ingenting är omöjligt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har en extra nyckel liggandes som likväl kan komma till användning.
Först till kvarn (via PM)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dr.Mabuse:

Pratar vi samma språk, eller har du problem med läsförståelsen?

Det var en hjäffla tur det, tyckte du skrev/mena att man var tvungen ha ett äkta windowsoperat..
Nämligen hört en annan säga det fast han skojade har jag för mig.

Permalänk
Medlem

Otroligt snabba
Nyckeln gick till Trybom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sloghunt:

Jo jag kan förstå frustrationen, men jag har på senare tiden försökt att inte bli sådär arg på spel. Blir bara onödigt om man råkar slå sönder tangentbordet eller liknande

Jo jag vet men blir så irriterad på såna saker man tycker de borde fixa.. Måste nog erkänna att den här betan är nog sämre än hela Bad Company 2 YES THERE I SAID IT

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarevok:

Jo jag vet men blir så irriterad på såna saker man tycker de borde fixa.. Måste nog erkänna att den här betan är nog sämre än hela Bad Company 2 YES THERE I SAID IT

Haha, skönt att alla inte tycker lika ^^

Visa signatur

Case Phanteks Evolv X | MB ASUS Crosshair VIII Formula | CPU 5800X3D |
RAM 32GB G.Skill Royal | GPU 6950XT WB | PSU Corsair AX1200i |
Sound DT1990 + Essence III | Fan controll Aquaero 6 XT | Monitor LG 27GR95QE |
Cooling Custom Water |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahkah:

Otroligt snabba
Nyckeln gick till Trybom

Så jävla snällt love ya!

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Jo jag vet men blir så irriterad på såna saker man tycker de borde fixa.. Måste nog erkänna att den här betan är nog sämre än hela Bad Company 2 YES THERE I SAID IT

Shit happens when you party naked.

Näe men det kan du ju helt ärligt inte tycka? Bc2 är ju ett av de sämsta spel Dice har tryck ur sig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon99565:

Det var en hjäffla tur det, tyckte du skrev/mena att man var tvungen ha ett äkta windowsoperat..
Nämligen hört en annan säga det fast han skojade har jag för mig.

Det ligger utanför mitt område. Men tror knappast EA leker APB åt Microsoft.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fiskenlars:

Shit happens when you party naked.

Näe men det kan du ju helt ärligt inte tycka? Bc2 är ju ett av de sämsta spel Dice har tryck ur sig.

Njae det är rätt nice faktiskt. Fast helisarna suger och lite annat också. Saknar helisarna från bf2 och även känslan i vissa vapen.

Permalänk
Medlem

Om någon har någon nyckel över hade jag uppskattat en. Blir en sömnlös natt för mig

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Njae det är rätt nice faktiskt. Fast helisarna suger och lite annat också. Saknar helisarna från bf2 och även känslan i vissa vapen.

Är ju givetvis min egna åsikt jag talar om här. Och alla har vi rätt till våran egen sådan.

Men bc2 är inte att Battlefield i mina ögon.. Kunde gått ha varit enbart för konsoler enligt mig.

Visa signatur