Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Ja men det är ju just det... Blir det ett härligare spel? Det vet ingen. Det enda jag vet är att EA har en förmåga att sabbat spelserier ägda av studios de köper upp.

Skickades från m.sweclockers.com

Mjo, men man måste hoppas:) Sen får jag erkänna att jag blev helt tagen av Caspian Border i betan och ifall en beta kan dra in mig på det sättet, så blir det ett bra spel, iaf ur min synvinkel.

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgt. Stinger:

Jag är besviken på att det bara är iran iran iran iran... Känns lite väl stelt, och jag stör mig på att det bara är två faktioner! Ryssland mot USA... Om det inte finns franska styrkor i Paris, betyder det ju att USA måste leka världspolis o kasta ut stora stygga ryssen från Europa. Verkligen helt riktat för att den amerikanska publiken skall gilla spelet, det är så TRÅKIGT. Kunde de inte gjort en innomeuropeisk konflikt eller något? Eller vänta, ända sen DICE böjde sig frammåt för EA lär de fått mindre o mindre att säga till om....

Håller med dig. Jag kräver inte att man ska kunna slåss på E4:an eller ha sjöslag i vättern bara för att jag är svensk, men lite mer variation kunde man ha i krigsskådeplatserna och parterna som slåss!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agramil:

Håller med dig. Jag kräver inte att man ska kunna slåss på E4:an eller ha sjöslag i vättern bara för att jag är svensk, men lite mer variation kunde man ha i krigsskådeplatserna och parterna som slåss!

det är klart att man skapar det största intresset och konflikten om man slänger in dom största krigsmakterna. möjligt att en exp med nordkorea eller nått annat land kommer senare!

ser ju hellre inter-milan än värnamo-jönköping södra

Visa signatur

HP Pavilion Elite HPE-330sc.Intel Core i7 860 / 2.8 GHz.RAM 6 GB.DDR3 SDRAM.ATI Radeon HD 5570grafikminneVideo4863 2GB.7.1-kanals surround.NA460 Watt.LG24"Win7Home64.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakwetu:

eh, är det inte underligt att nästan varenda karta utspelar sig i Iran eller dess omedelbara närhet?

Jo det är det En direkt order från EA, som har fått sina order från CIA för att förbereda, och mjuka upp, världen för den kommande invasionen av Iran och övertagandet av deras olja?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Jo det är det En direkt order från EA, som har fått sina order från CIA för att förbereda, och mjuka upp, världen för den kommande invasionen av Iran och övertagandet av deras olja?

Precis! Du har fattat galoppen! Det är nu bara dagar kvar tills det hettar till "där nere"l :\

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem
Skrivet av walp:

Precis! Du har fattat galoppen! Det är nu bara dagar kvar tills det hettar till "där nere"l :\

skämt åsido så är det antagligen inte långt kvar till en USA-ledd invasion av Iran, för samma anledningar som Iraq. Usa vill åt hela mellanösterns oljefält på ett sätt eller annat och de har kommit väldigt långt.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |